לילה טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

REBIRTH OF BENT

There Ain't No Such Thing As A Free Lunch -TANSTAAFL!

אם את/ה נהנה ממה שאת/ה רואה וקורא/ת, ורוצה לייצור אומנות, אני מחפש מודל/ית או מודלים לצילום, ערום/בדס"ם/הרבה חבל :) בעיקר אבל פתוח לכול רעיון שווה
לפני 3 שנים. 6 באפריל 2021 בשעה 5:46

פירוט ארוך על התחרות מתחת או בלינק:
https://thecage.co.il/blog/userblog.php?blog_id=9890&postid=1128316#comments

 

-------------

אז גיליתי שלא מעט הרכבים של קושר.ת / צלמ.ת / מודל.ית  בתחרות, מעלים יותר מ4 התמונות שמותר להם כי כל אחד מהם מעלה בנפרד 4 תמונות, ומאחר וברבי מהממת, היא תעלה (היום בתקווה) גם היא תמונות לתחרות, ונעלה שנינו את הלינקים, לעזרתכם.

בנתיים התמונה המובילה שלנו:

https://fetlife.com/users/844336/pictures/109096760

עושה חייל (ברגע הכתיבה 439 לייקים ו69 תגובות - וכל תגובה היא הצבעה) תודה לכל מי שסייע עד כה, אבל באמת שיש לתמונות האילו סיכוי לזכות לדעתי, וזו הכרה שאני מאוד אשמח לה, והכוחה לכמה הברבי מהממת!!! 😄

אנא מכם, יש לכם חשבון פטלייף? לכו לתמונה מעל, תשאירו לייק והודעה קצרה, מספיק לכתוב VOTE! אבל מילים באנגלית שמסבירות למה אהבתם בכלל יוערכו.

שאר התמונות שלנו נמצאות ב:

https://fetlife.com/users/844336/pictures/109096784

https://fetlife.com/users/844336/pictures/109096881

https://fetlife.com/users/844336/pictures/109096895

 

ואת התחרות כולה תמצאו פה:

https://fetlife.com/users/844336/pictures

 

אז הנה תמונה שברבי לא תעלה היום לתחרות (לדעתי, אולי כן, החלטה שלה 😄 ), כבונוס, ובפוסט שנעלה את הלינקים לתמונות של ברבי שכן יעלו, מבטיח עוד תמונה מעיפה!!





Ollie​(נשלטת) - אנשים צריכים ללמוד לסנן, לדעתי.
סט של 4 תמונות שאחת מהן נפלאה וה3 האחרות טובות או חביבות - הוא פחות טוב מתמונה אחת נפלאה וזהו.

התמונה המובילה שלכם היא ברמה אחרת לחלוטין לא רק משאר התמונות מהסט ההוא, אלא בכלל מרוב התמונות שרואים. מגיע לה מקום של כבוד בתערוכה, באמת. היא מדהימה.
באסה על האחרים שלא מכבדים את החוקים, אבל אני הייתי הולכת על התמונה הכי חזקה וזהו.

לפני 3 שנים
Bent - נתחיל מהסוף, תודה על המחמאה :)

ונדמה לי שיש לך רקע בעיצוב, שלא לומר שאת נראית נפלא בחבל :)

אבל משהו שלמדתי מפרסום של כמה אלפי תמונות עד היום, הוא שאני לא קולע לבחירת קהל כמעט אף פעם, הפעם התמונה החביבה עלי תפסה את תשומת לב כולם, ובגלל שבחרתי השנה להציג 4 תמונות של אותה מודל מאותו סט הם "ברות השוואה" יחסית בנוחות, אולי (MAYBE לא שמך :) ), מהצד השני יש לי תמונות בIG שהעלתי כמה שהיה עבורי, מילוי נפח, השלמות שקיבלו פי 6 לייקים מהתמונה שאני הכי אהבתי, ביו פיק התמונה השמינית או התשיעית בלייקים ושם התמונות שלי חצו מיליון צפיות, היא אחת שאני אוהב באמת, אמנותית ביחס לכל העשירייה הפותחת, כל השאר תמונות מצוינות, אבל פחות אהובות עלי.

האמנים האחרים מנצלים את הפורמט נכון כדי להעלות יותר תמונות ויותר מגוון, גם מבחינת מודליות שונות, וגם מבחינת סגנונות צילום וחבל, וחשבתי להעלות עוד ממודליות אחרות, אבל ל איודע למה, אני רוצה לראות איפה התמונה הזו תגיע בלי להפריע לעצמי ולפצל את החיבה שלי בתחרות ליותר תמונות :)

תודה שוב על התמיכה :)
לפני 3 שנים
worldinmyeyes{לא מחפשת} - התמונה הזו מעלפת.
לפני 3 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י