צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב סינון

Bentחשבון מאומת

REBIRTH OF BENT

There Ain't No Such Thing As A Free Lunch -TANSTAAFL!

אם את/ה נהנה ממה שאת/ה רואה וקורא/ת, ורוצה לייצור אומנות, אני מחפש מודל/ית או מודלים לצילום, ערום/בדס"ם/הרבה חבל :) בעיקר אבל פתוח לכול רעיון שווה
לפני 4 שנים. יום שני, 18 ביולי 2022 בשעה 5:32

אתמול חמש שנים מהפגישה הראשונה, יתרון של צילומים, הכל מתועד ומתוארך.

ואפילו ערכתי בסגנון "הזקן מעלה זכרונות" רגע בלתי נשכח.

 

שנייה לפני שהיית על הכתפיים.

 

ואני חושב על עוד רגעים שצברנו, חמש שנים, בכל זאת.

בחוץ,

בנסיעות,

 

 

לחלוטין לא מצלם אותך מספיק :)

 

תודה על כל פקק שנפתח בזכותך - רגשי - בירה - יין - וויסקי או אחר, על החברות, ועל רגעי ההנאה, עוד בבקשה!

 

 

 

 

לפרסום זה יש תגובות, הרשמ/י או התחבר/י כדי לקרוא ולהוסיף תגובות.

הרשמ/י התחבר/י