לפני 16 שנים. יום שלישי, 7 בדצמבר 2010 בשעה 17:11
מבט קדימה,
עינים גם,
לא אל תביטי בי,
גם אל תחלקי עימי את העובדה שאת מתרגשת,
תנשמי את החבל ששמתי סביבך,
תרגישי אותו,
את ההרגשה של האין תנועה,
זה לא מצלמה, וזה לא האשמאי הזקן שמביט בך,
זה לא מי יראה,
או מה יראו,
זו לא השיערה שלא במקום,
זו הנשימה הקטנה הזו,
בדיוק,
זה קסם שמנסה להיות מונצח לשניייה.

