לפני 15 שנים. יום רביעי, 31 באוגוסט 2011 בשעה 19:07
חוזר הבייתה, יום ארוך, ובסופו סיבוב ירקן,
ארגז ראשון, חיבוק עם הקטנטושה,
נקירה מהDELIGHT, וסיבוב שני,
כשהפרעוש בת השנה וחצי פורצת בצעקות,
"אבא אתה טיח"
"אבא אתה טיח"
"אבא אתה טיח"
אההה??????
תרגום חופשי, אבא הביא אבטיח.

