לפני 15 שנים. יום ראשון, 4 בדצמבר 2011 בשעה 18:02
מחקתי. אני אשאיר את התהייה האישית על הקיר:
למה לעזאזל אכפת לי?
נ.ב. חשבתי שזה יהיה אדום אבל אני לא רוצה להיות מלודרמטי, גם ככה זו הפעם הראשונה בבלוג לדעתי שהכתוב הוא לא בפונט הרגיל 😄

