סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב סינון

Bentחשבון מאומת

REBIRTH OF BENT

There Ain't No Such Thing As A Free Lunch -TANSTAAFL!

אם את/ה נהנה ממה שאת/ה רואה וקורא/ת, ורוצה לייצור אומנות, אני מחפש מודל/ית או מודלים לצילום, ערום/בדס"ם/הרבה חבל :) בעיקר אבל פתוח לכול רעיון שווה
לפני 15 שנים. יום ראשון, 4 בדצמבר 2011 בשעה 18:02

מחקתי. אני אשאיר את התהייה האישית על הקיר:

למה לעזאזל אכפת לי?

נ.ב. חשבתי שזה יהיה אדום אבל אני לא רוצה להיות מלודרמטי, גם ככה זו הפעם הראשונה בבלוג לדעתי שהכתוב הוא לא בפונט הרגיל 😄



לפרסום זה יש תגובות, הרשמ/י או התחבר/י כדי לקרוא ולהוסיף תגובות.

הרשמ/י התחבר/י