לפני 14 שנים. יום שני, 9 בינואר 2012 בשעה 9:45
אני עובד, משמע אני שותה קפה (והרבה).
החברה החמודים הללו הפיקו את החתימה האולטימטיבית שלי לפרוייקט.
וכול זה תירוץ ללמה אני לא עושה כמעט כלום אחר.
אני עובד, משמע אני שותה קפה (והרבה).
החברה החמודים הללו הפיקו את החתימה האולטימטיבית שלי לפרוייקט.
וכול זה תירוץ ללמה אני לא עושה כמעט כלום אחר.