צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב סינון

Bentחשבון מאומת

REBIRTH OF BENT

There Ain't No Such Thing As A Free Lunch -TANSTAAFL!

אם את/ה נהנה ממה שאת/ה רואה וקורא/ת, ורוצה לייצור אומנות, אני מחפש מודל/ית או מודלים לצילום, ערום/בדס"ם/הרבה חבל :) בעיקר אבל פתוח לכול רעיון שווה
לפני 14 שנים. יום רביעי, 5 בספטמבר 2012 בשעה 6:54

עונה חדשה,

 

הפטריוטוס עם חיזוק משמעותי.

 

ה49 עם מגמת שיפור?

 

העונה האחרונה? של ריי לואיס והרייבנס?

 

הקדושים מניו אורלינס?

 

קבוצה ניו יורקית? אווה לונגריה? הקדוש מטקסס? 

 

הזקן והידית במדים הכתומים?

 

מי יגיע לגמר?

 

 

אני עוד לא יודע, אבל יהיה מענייין, כואב ומקסים הדרך לסופר בול XLVII .

 

 

 

 

 


לקרוא ולהוסיף תגובות, הרשמ/י או התחבר/י.

הרשמ/י התחבר/י