צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב

REBIRTH OF BENT

There Ain't No Such Thing As A Free Lunch -TANSTAAFL!

אם את/ה נהנה ממה שאת/ה רואה וקורא/ת, ורוצה לייצור אומנות, אני מחפש מודל/ית או מודלים לצילום, ערום/בדס"ם/הרבה חבל :) בעיקר אבל פתוח לכול רעיון שווה
לפני 11 שנים. 18 בנובמבר 2012 בשעה 11:34

פורסם כאן לראשונה:

 

http://www.thecage.co.il/phpBB/viewtopic.php?p=393195#393195

 

-----------------------------

 

 

כבר המון זמן אני תוהה איך הייתי, אילו הכלוב היה שלי, תורם בצורה משמעותית יותר להעברת ידע בין משתתפי הכלוב.

אני אנצל את הבמה הזו כדי להציע פורום / במה חדשה לטיפול בשאלות. מאחר וגם אני סבור שהמבנה הנוכחי של אלפוני פגום ומאפשר גישה מאוד בעיייתית לידע הרב הצבור כאן בין יושבי הכלוב.

ומאחר ואני מסכים כי לרוב תרבות הדיון כאן מונעת העברת ידע, וגם כבר כשהוא מצליח להתפרסם הוא טובע בשלל מאבקי האגו, או סתם באי ידידות מערכת החיפוש, אני חושב שיש מקום לשיפור.
הפורמט אותו אני רואה בעיני רוחי, הינו דמוי פורום, אקרא לו כרגע פורום Q&A בו יש שרשור אחד בלבד הפתוח לקהל הרחב, בשרשור זה כולם מוזמנים לשאול שאלות.

לטובת התשובות יבחר/יתנדב, פאנל / קאדר קבוע של אנשים מכול גווני הקשת כאן בכלוב, שיבצע דבר פשוט, יענה לשאלה כמיטב יכולתו. אני רואה בעיני רוחי כקאדר ראשוני כ 20 עד 30 מתנדבים, מפולחים בין שולטי/ות, נשלטי/ות, מתחלפים/ות, חד מינים, דו-מיניים או כול גוון אחר.

מנהל הפורום / כלובי, יאפשר ל"מומחים" המתנדבים לבחור שאלות שנמצאות בתחום הידע שלהם לתשובה, על פי הנחייה. יתכן ולכול שאלה יורכב פאנל משלה על ידי אחראי הפורום / כלובי. ואני בטוח שקיימים עוד פתרונות.

דרך אגב, נראה לי ברור מעליו כי הפאנל וחבריו רשאים להזמין עוד מומחים לטובת דיעה / עמדה וכן הלאה.

וכאן אני אכנס לתחום מעט אפור, ופתוח לגמרי להצעות, אבל אני אפריד ברשות כולם בין שני צורות רחבות מאוד של שאלות כדי לעשות סדר בראשי, אני מבדיל בין שאלות טכניות, ובין שאלות רוחניות הנוגעות בנושאים כמהות הפילוסופיה והרוח הבדס"ם.

אבן הבוחן שלי היא אופן התשובה, במידה וניתן לנסח לשאלה תשובה מידתית.

לשאלה טכנית אני לא חושב שיש יותר מדי צורך לתשובות מרובות. פאנל קטן ומצומצם יכול די בקלות לנסח תשובה רחבה וטובה לכמעט כול שאלה שכזו.

לשאלה רוחנית, אני חושב שניתן לענות בכמה אופנים, אחת מהם והיא החביבה עלי, היא לערוך דיון סגור, סטייל "פאנל מומחים" ובסופו מקום לשאלות ותשובות, כך נאפשר תשובות מרובות לשאלה.

התשובות לשאלות, יסווגו ויערכו בפורום / תתי פורום / מבנה היררכי כזה או אחר שיאפשר גישה נוחה יותר מהקיים. אני חושב גם שיהיה מעניין לערוך לכול שאלה מין רענון תקופתי, יהיה לדעתי מרתק לראות מה פאנל בעוד שלוש שנים יחשוב על תשובות העבר.

שאלה עוקבת, כלומר, שאלה הנובעת מתשובה, ומרחיבה את גבולות השאלה הראשונה תפורסם באותו שרשור עם הפנייה לשאלה המקורית. התשובה אליה תפורסם עם הקישורים הנדרשים, או ולכן ההירכיה חשובה, באותה תת מחלקה של שאלות, שאלות המשך הם דבר מבורך 😄 .

ובכלל הגיע הזמן שיהיה ניתן לכותבי פוסטים בפורומים ובבלוגים לתייג בעצמם כול פוסט 😄 יעזור לכולנו בחיפוש אחרי מידע כאן.

יום טוב








*מנגינה*{התווים שלו} - הצעה מבורכת ובהחלט חשובה
אבל כמה הסתייגויות:
א. הדרך בה תארת את בניית אותו פורום נראית קצת מסובכת לתפעול ולא בטוח שתענה על צרכי השאלות תשובות.
ב. "פאנל מומחים"- יושבי הכלוב לא מכירים אחד את השני. כמובן שגם כלובי לא מכיר את כל החברים. קשה לדעת מי באמת רציני ומטרתו לעזור ומי כותב עם מטרות אינטרסנטיות או מעמיד פנים בתשובותיו.
במצב זה כל פאנל שיבחר לא יקבל את אמון החברים ובכל מצב יועלו מחאות נגד בחירה או אי בחירה של חבר זה או אחר.
ג. לצערי כלובי לא ממש פתוח לשינויים באתר. בזמנו ניסיתי לעניין אותו בפתיחת פורום חדש לגמרי שיתאים לנשואים ונשואות. העלאתי בפניו נימוקים שונים לתועלת העניין אך כלובי בחר לא ליישם זאת וזו כמובן זכותו כמנהל.
בכל מקרה
נעים לדעת שיש חברים שאיכפת להם מהאתר ומהמתרחש בו ובהצלחה עם רעיונותיך.
:)
לפני 11 שנים
Homer Jay Simpson​(שולט) - אני בעד!!!
לפני 11 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י