לפני 13 שנים. יום שני, 4 בפברואר 2013 בשעה 14:57
פוטובול מתחילים עכשיו.
יש לי רעיונות לגבי מה לעשות אם האין זמן שהתפנה.
אחד מהם הוא לסיים מספר מטלות.
אז אני הולך לעבוד.
מפתיע נכון?
פוטובול מתחילים עכשיו.
יש לי רעיונות לגבי מה לעשות אם האין זמן שהתפנה.
אחד מהם הוא לסיים מספר מטלות.
אז אני הולך לעבוד.
מפתיע נכון?