לפני 13 שנים. יום שלישי, 6 באוגוסט 2013 בשעה 15:01
רציתי להתחיל במה אני אוהב, אצל האמן, ואולי מילה על, אבל נתחיל ממקום אחר הפעם.
ארון נגל, רצה לעבור ללס אנגלס כדי להתפרנס יותר טוב, למצוא חיים טובים יותר, לצייר מוזות חדשות.
לכן ארז את כול חייו לתוך משאית, והלך לישון בלילה שמח לקראת הנסיעה, ובבוקר קם כשהמשאית איננה, חיים שלמים והמון מברשות נעלמו, ולכן הוא פצח במסע התרמה כדי לנסות ולחזור לצייר מהר ככול האפשר.
אני תרמתי, ממש כאן:
עכשיו תראו למה :)
או הסדרה הקרואה דם כחול:
ואולי זה :

