ערב טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב סינון

Bentחשבון מאומת

REBIRTH OF BENT

There Ain't No Such Thing As A Free Lunch -TANSTAAFL!

אם את/ה נהנה ממה שאת/ה רואה וקורא/ת, ורוצה לייצור אומנות, אני מחפש מודל/ית או מודלים לצילום, ערום/בדס"ם/הרבה חבל :) בעיקר אבל פתוח לכול רעיון שווה
לפני 13 שנים. יום שבת, 7 בספטמבר 2013 בשעה 13:12

אחרי הסשן של הזלילה, המשפחתיות והרגיעה של היום שאחרי יש לי המון סיבות לכתוב דווקא כאן שנה טובה.

 

 פה כי זה המקום שיש למילה הכתובה שלי הכי הרבה משמעות.

 

שנה טובה לכל מי שקורא ונהנה וגם לאילו שקוראים וסובלים.

 

שנה טובה לכול מי שמכאן משעשיר לי את החיים בקריצה הצידה, אילו שחמושים בטלםון האישי שלי ול אמנצלים אותו מספיק ואילו שהייתי שמח שיהיה להם אותו.

 

לכול אותם אנשים שהייתי שמח לתפוס מול המצלמה שלי, ולכול אותם אנשים שהייתי שמח לתפוס מול כוס בירה, או מול שוט, או מול חבילת חבל, או מול לוח, או מול ארוחה, מיטה מול הים, מול הר, בניו יורק, בירושליים, באילת, בחיפה, סתם לי הבית, וועוד עוד ואף אחת מהרשימות לא אקסלוסיבית לשמחתי.

 

שתהייה שנה של התגשמות של חלומות, רצונות ומאווים.

 

שנה מוצלחת ומלאה

 

יאללה הלאה לפוסט הבא :)

 

 

 

 

 

לפרסום זה יש תגובות, הרשמ/י או התחבר/י כדי לקרוא ולהוסיף תגובות.

הרשמ/י התחבר/י