לפני 13 שנים. יום רביעי, 9 באוקטובר 2013 בשעה 18:22
אני חוזר לקרוא לראשונה את מה שכתבתי שם למטה.
לדעתי אני סמוק ונבוך, אבל ככה זה נראה, אם אני לא עובד על לכתוב לאט ולנקות שגיאות ושגיאים.
מפחיד.
אז כמה גרוע זה היה?
כי אני מרגיש ערום במיוחד
נ.ב. לערוך או לא לערוך, זו השאלה האמיתית :)

