ערב טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב סינון

Bentחשבון מאומת

REBIRTH OF BENT

There Ain't No Such Thing As A Free Lunch -TANSTAAFL!

אם את/ה נהנה ממה שאת/ה רואה וקורא/ת, ורוצה לייצור אומנות, אני מחפש מודל/ית או מודלים לצילום, ערום/בדס"ם/הרבה חבל :) בעיקר אבל פתוח לכול רעיון שווה
לפני 13 שנים. יום רביעי, 9 באוקטובר 2013 בשעה 18:22

אני חוזר לקרוא לראשונה את מה שכתבתי שם למטה.

לדעתי אני סמוק ונבוך, אבל ככה זה נראה, אם אני לא עובד על  לכתוב לאט ולנקות שגיאות ושגיאים.

מפחיד.

 

אז כמה גרוע זה היה?

כי אני מרגיש ערום במיוחד

 

נ.ב. לערוך או לא לערוך, זו השאלה האמיתית :)

לפרסום זה יש תגובות, הרשמ/י או התחבר/י כדי לקרוא ולהוסיף תגובות.

הרשמ/י התחבר/י