בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

REBIRTH OF BENT

There Ain't No Such Thing As A Free Lunch -TANSTAAFL!

אם את/ה נהנה ממה שאת/ה רואה וקורא/ת, ורוצה לייצור אומנות, אני מחפש מודל/ית או מודלים לצילום, ערום/בדס"ם/הרבה חבל :) בעיקר אבל פתוח לכול רעיון שווה
לפני 10 שנים. 13 בינואר 2014 בשעה 16:34
  1. D אדם מתעלף כשדם נושא חמצן לא מגיע למוח. הדבר החשוב ביותר הוא להשכיב את הקורבן על גבו ולהרים את רגליו מעל לגובה ראשו, כך שהכבידה תעזור לשלוח דם לכיוון ראשו. לרוב לאחר מספר דקות הקורבן יתאושש בעצמו בכמה דקות, אך יתכן ולא יהיה במצב לחדש את הסשן או לעשות כל דבר אחר במשך חצי שעה או יותר. אמנם התעלפות יכולה להתרחש ללא אזהרה מסיבות רבות, אך הסיבה השכיחה ביותר במהלך משחק היא השימוש בפופרס, שמרחיב את כלי דם, מה שמביא לירידת לחץ דם המובילה להתעלפות.
  2. E "כוויות" חבל (שפשופים) בדרך כלל ירפאו בעצמם תוך מספר ימים. משחות מסוימות יכולות להפחית את הכאב, אבל הזרזים הטובים ביותר לריפוי הם אוויר ואור. תחבושות יכולות לעזור למנוע זיהום או גירוי נוסף, אבל יש לחבוש קלות בלבד ולהשתמש רק בשכבה או שתיים רופפות של פד גזה. אם אתה נהנה מקשירות מתוחות, הדרך הטובה ביותר כדי למנוע כוויות וסימנים היא לקשור את החבלים מעל גרביים, מגפיים, כפפות, או בגדים אחרים.
  3. B התכווצות שריר מתרחשת, לרוב באזור השוקיים, כאשר שרירים עייפים ומועמסים מתהדקים ונתפסים. הדרך הטובה ביותר להקל את ההתכווצות היא למתוח אותם שוב בעדינות, ולכן כיפוף כף הרגל קדימה יהיה יעיל במקרה זה. עיסוי יקדם את זרימת הדם, שיישא מהשרירים התפוסים חומרי פסולת. הנחת שקית קרח ל10-15 דקות יכולה גם כן לעזור לשרירים להירגע.אחרי שהכאב שכך, עדיף להעביד את השרירים התפוסים קלות ולשמור אותם בתנועה מאשר לתת להם מנוחה מוחלטת, דבר זה אומר שהמשך הסשן עדיף שידחה.
  4. C אלכוהול לא ימוסס את הדבק של סרט ההדבקה, וכול ניסיון לתלישה מהירה רק יגביר את הנזק. ממיסי דבקים שונים יעבדו (יש לוודא כי מותר לחשוף את העור אליהם), אך הדרך הבטוחה ביותר כדי לנטרל את הדבק היא עם שמן בישול רגיל, במיוחד אם השתמשתם בסרט ההדבקה ישירות על הפה או סביב העיניים (רעיון רע תמיד). הדרך הטובה ביותר למנוע בעיות עם סרט דביק היא פשוט לא ליישם אותו על עור חשוף, אלא רק מעל בגדים או פלסטיק, לגאגים, או לכיסויי עיניים. אם בכל זאת מעוניינים בהדבקה על עור חשוף, כדאי לבחור סרט הדבקה שהוא דביק פחות, ולכן יתקלף בקלות לאחר שתסיימו.
  5. D המהירות שבה כל אחד מאתנו מאבד מים תלויה בהרבה גורמים משתנים, הכוללים את הגודל הפיזי, את המצב הבריאותי, טמפרטורת הסביבה ולחות, וכמה קשה אתה עובד פיזית. אדם חנוט בניילון נצמד יזיע אפילו בחדר קריר, ואף יותר מכך אם יהיה בלחץ עקב משחקי מוח או על ידי משחק עם גופו חסר הישע, וגם ככול שהסשן ארוך יותר ונמנע ממנו להשתין. אנשים מיובשים לא תמיד מרגישים צמאים, ולכן לא בטוח להסתמך על הקורבן שיגיד כאשר הוא זקוק למים. כוס נוזל כל שעה צריכה להיות מספקת עבור רוב האנשים; נשלט/ת  גדול פיזית שנאבק הרבה אולי יהיה זקוק ליותר. מיחזור השתן שלו עצמו יכול להיות מדליק, אך אינו  בטוח לאורך זמן, מאחר והשתן יהפוך מרוכז יותר לאורך זמן (ונושא תכולת רעלנים גבוהה יותר), ואינו יכול להחליף את הנוזל שהקורבן מאבד או מזיע. למען הבטיחות יש לשלב מיחזור עם אספקה ​​נאותה של נוזלים טריים.
  6. B, C, D ו-E כולם נכונים. אם תיישם את כללי האצבע הללו במהלך סשן, לא סביר כי תתקל בבעיות הקשורות למחזור הדם. יש לזכור כי גפיים ואיברי מין קשורים יכולים לאגור נוזלים ולהתנפח, מה שהופך את אותו קשר שנראה בסדר בהתחלה, להדוק מדי בהמשך. בסשן ארוך, יש לבדוק את המגבלות לפחות כל 15 דקות או כך, במיוחד אם הקשירה הדוקה ונועדה להיות כואבת או מענישה. חוסר תנועה ממושך יכול להפחית את זרימת הדם בחלקים של הגוף שאינם קשורים ישירות, כמו ירכיים וישבן, כך שיש לשנות את עמידתו של הקורבן מעת לעת –להטות אותו, להפוך אותו על צידו, לגרום לו לשבת או לעמוד במשך זמן מה, וכן הלאה.
  7. A עצבים שנפגעו מאזיקים שהיו צמודים מדי או משימוש לא נכון בחבל (נפוץ במיוחד בתליות) יכולים בדרך כלל לרפא את עצמם, אבל זה יכול לקחת עד שישה חודשים עד שהסימפטומים נעלמים לחלוטין, בהתאם להיקף הנזק. אספירין או תרופות אנטי דלקתיות עשויות לעזור ביום הראשון או שני. שימוש בחום וקור, עיסוי, ופעילות גופנית מתונה עשויות גם לעזור, אך אין תרופה מהירה. לשימוש רגיל של היד לא תהיה כל השפעה שלילית נוספת.
  8. B.בעוד "אל תיכנסו לפאניקה" הוא תמיד עצה טובה, זה אף פעם לא נכון להניח כי השותף שלך הוא אחד מאותם נשמות נדירות שיכולים לעצור את נשימתו לארבעה דקות. עד שאתה שם לב שיש לו בעיה, ייתכן כי כבר חלפה לה דקה או יותר - במיוחד אם היית בצדו השני של החדר, או, גרוע מזה, מחוצה לו. ההנחה הבטוחה ביותר היא שיש לך רק 30 שניות כדי להסיר את הגאג, וכל גאג שלא ניתן להסירו במהירות (גם אם הוא נהרס בתהליך) פשוט לא בטוח לשימוש. כל ההצעות האחרות יכולות להיות אמצעי מניעה אם הקורבן נוטה לגודש באף, אך לא יעבדו מספיק מהר במקרה חירום.
  9. C ו-D. חלק מהאנשים כבדים מדי כדי להיות תלויים ללא ידע רב או ציוד מיוחד בבטחה, חלקם לא גמיש מספיק כדי לבלות זמן קשור ב hogtied בלי לעבור רמה מקובלת של כאב. מעבר לכך, אין שום סיבה להימנע מקשירה אהובה זו, אם שמים לב לאמצעי הזהירות שצוינו. בעוד שהנשימה תמיד תהיה קשה בסופו של דבר, אם הקורבן קשור ופניו כלפי מטה, גם ללא גאג, סשן קצר אינו צריך להוות שום בעיה. תוצאה טרגית לא סבירה אפילו בסשן ארוך יותר, כל עוד השולט נשאר ערני. אם אתה רוצה לכבול את השותף שלך ללילה ולישון קצת בעצמך, יש להניח אותו על צידו או לקשור את ידיו בחזית עם מעט חופש תנועה.
  10. B בעזרת סכין אפשר לחתוך את החבלים, רצועות, סרטי הדבקה או כול אמצעי קשירה אחר, אך כשאתה ממהר, השימוש בסכין מזמין צרות ואתה עלול לחתוך את הנקשר או את עצמך. לכן עדיף להשתמש במספרי חובשים המיועדים להיות אמצעי בטיחות לשחרור מהיר ובטוח. אבל לא כל מספריים בעלי ראש קהה יעבדו - מספריים רגילים שנועדו לחתוך נייר או בד דק, גרועים יותר מאשר מועילים בסיטואציה זו. נכון כי רוב המנעולים, והאזיקים, בדרך כלל מגיעים עם שני מפתחות, יש לאנשים הרגל רע של אחסון שני המפתחות באותה התיבה, או לשים מפתח אחד על טבעת ולאבד את המפתח השני. למשחק בטוח כדאי להפריד את המפתחות לשתי טבעות שונות שעל כל אחת מהן כל המפתחות, וישמור אחת בתיק הצעצוע או חדר המשחקים, ואת הסט השני בנפרד, לשימוש חירום.

    לבסוף, ישנם חיבורים לשחרור מהיר שכדאי לשלב תמיד בתליות, ובמיוחד אם החבל נושא משקל. קשה מאוד עד בלתי אפשרי להתיר, לפתוח, או לשחרר קשרים או אבזמים שנמצאים תחת מתח, במיוחד כשהם מחזיקים את נשלט שהתעלף. התקן שחרור מהיר, ניתן לשחרור אפילו עם משקל תלוי עליו. התקנים באילו ניתן למצוא בחנויות לחומרי בניין, בחנות לצורכי רכיבה או מחלקת הטיפוס בחנות לציוד ספורט.

    http://thecage.co.il/magazine,3236.html

    המקור:

    http://boybear.us/quiz.htm


Thanks DAvid.


להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י