לא הייתי פה למעלה משבוע לפני 12 שנים. יום שלישי, 11 בפברואר 2014 בשעה 8:04 קשה לי לדווח על כאבי גמילה. אבל, הייתי עסוק: יאפ. היה יאמי וטעים.