לפני 11 שנים. יום שני, 2 בפברואר 2015 בשעה 9:22
בלי פוטבול מתחילים עכשיו :(
היה נהדר אתמול, ממש, אפילו החברה מהכלוב הייתה משעשעת ונחמדה.
אבל נגמר, עוד עונה, לטום בריידי יש עוד סיבה לטעון שהחיים בגן עדן יהיו עבורו רק DOWNGRADE.
לשנה הבאה דומה לזו.

