סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב סינון

Bentחשבון מאומת

REBIRTH OF BENT

There Ain't No Such Thing As A Free Lunch -TANSTAAFL!

אם את/ה נהנה ממה שאת/ה רואה וקורא/ת, ורוצה לייצור אומנות, אני מחפש מודל/ית או מודלים לצילום, ערום/בדס"ם/הרבה חבל :) בעיקר אבל פתוח לכול רעיון שווה
לפני 10 שנים. יום ראשון, 7 בפברואר 2016 בשעה 12:25

כבר כתבתי על הכול

 

רק מציין עובדה :)

 

---------------------------

 

טוב לא ממש, אני מוצא את עצמי מתרגש קצת, כלומר אני עוקב אחרי המשחק והליגה הזו כי גון אולוויי שכנע אותי בלייב שהמשחק הזה מעניין.


והפעם יש שם איש מופלא לטעמי שנלחם זה זמן ארוך להראות שהוא אחד הגדולים! ומסיבות כאילו ואחרות הוא כול הזמן הכי גדול וכול הזמן עם סימן שאלה. וזו ההזדמנות אחרונה שלו אז פייטון בחייך, תגיע, משחק של 250 יארד פלוס לייזרים אפקטיביים, בלי איבודים והמקום המוצדק שלך  בהול אוף פיים יהיה מוצדק שבעתיים!

 

ויש שם ילד מוכשר מולו פייטון, עם כול השאיפות למחוק אותו מספרי השיאים, עם יד אימתנית וקבוצה עם פתיחת המשחק הכי מפחידה מזה שנים רבות.

 

ומשחק של הגנות, מעולות!

 

ומאמנים יחסית פחת מנוסים, אבל רעבים!

 

אז אני מעט מתרגש.

 

ועדיין ההדום הראוי שלי לא יגיע למשחק הפעם.

 

אולי בפעם הבאה.

-------------------------

 

דרך אגב, עכשיו בדיעבד אני מצטער שזה לא היה גמביט מכוון 😄


------------------------

 

צילמתי מעט בסוף השבוע, חלקים מהעניין יצאו מיוחדים.

דוגמיות יעקבו בימים הקרובים

 

 

 

לפרסום זה יש תגובות, הרשמ/י או התחבר/י כדי לקרוא ולהוסיף תגובות.

הרשמ/י התחבר/י