בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב סינון

Bentחשבון מאומת

REBIRTH OF BENT

There Ain't No Such Thing As A Free Lunch -TANSTAAFL!

אם את/ה נהנה ממה שאת/ה רואה וקורא/ת, ורוצה לייצור אומנות, אני מחפש מודל/ית או מודלים לצילום, ערום/בדס"ם/הרבה חבל :) בעיקר אבל פתוח לכול רעיון שווה
לפני 9 שנים. יום ראשון, 26 במרץ 2017 בשעה 22:16

שהכרתי היו היום בהלוויה או שהיו חברים של הנפטר.

 

עוד שורה בעיתון על עוד הרוג על אופנוע. שמסתבר שהיא אישית עד מאוד לאהובים שלי.

 

אני תוהה אם הכרנו בכלל. יש משהו מוכר בפנים. בטח נפגשנו.

 

אני כואב מעגל חברים שזה לא האובדן הראשון שלו בזמן האחרון.

 

אני חושב על הפוסט שלי שעוד לא נכתב על התגלית המחודשת של חדוות הרכיבה, ממש עכשיו בהודו. על ההחלטה שכנראה אזדקק לבחון מחדש או אפילו שוב אצטרך למחוק של למצוא דרך להחזיר אופנוע לחיי.

 

החיים האילו לא תמיד זוהרים במיוחד.

 

חיבוק גדול לכואבים עכשיו. המון מחשבות וחיבוקים בכלל.

 

בני 40 הם כבר לא ילדים ובכול זאת עצוב לי

לפרסום זה יש תגובות, הרשמ/י או התחבר/י כדי לקרוא ולהוסיף תגובות.

הרשמ/י התחבר/י