צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב סינון

Bentחשבון מאומת

REBIRTH OF BENT

There Ain't No Such Thing As A Free Lunch -TANSTAAFL!

אם את/ה נהנה ממה שאת/ה רואה וקורא/ת, ורוצה לייצור אומנות, אני מחפש מודל/ית או מודלים לצילום, ערום/בדס"ם/הרבה חבל :) בעיקר אבל פתוח לכול רעיון שווה
לפני 8 שנים. יום שני, 22 בינואר 2018 בשעה 5:52

1. זו הייתה החלטה לא נכונה.

שתדעי.

 

2. וושי.

הנה הוכחה ליעילות המדהימה של מיתוג מוצלח.

אני לא קורא את וושי, צר לי, לא מצליח לתפוס את ענייני.

לא יודע עליו כלום חוץ מהברווזים שמופיעים לי בפיד.

ולמרות האמור לעל, האני האדיוט נעצר בחנות יפה ומצלם תמונת וושי.

כי זה בראש.

 

 

3. תמונה שערכתי בין ההפסקות של הפוטבול, הודו מעסיקה את ראשי, מסיבות שלא אוכל לפרט כרגע אבל ממש מעסיקה אותי.

 

אז חזרתי למקום שבו לרגע באמת העולם שלי כולו עצר ויצרתי יופי.

 

ואתמול בלילה עשיתי כול מה שאני יכול כדי לנסות לההכניס את היופי הזה לקוביות.

 

ספרו לי מה חשבתם/ן, בבקשה.

 

הסט הזה הוא אחד הטובים שצילמתי בחיי, ואני לא מצליח לשחרר אותו לעולם.

 

4. לאהוב זה כואב, להיות מבוגר אחראי זה ממש מתסכל.
ולכן אני היום אשלים מטלות! גם אני אשב ואעשה דברים חשובים.

יו תראו האור יצא, אולי אני אעשה .....

 

5. צריך לצלם! ממש.

 

ואני לא מצלם כי אין לי חשק.

 

הסתירה המובנית מובנת אני חושש רק לי, וגם זה בקושי רב. 

 

6. אני צריך בובת ברבי! לא סוטים, בובת ברבי אמיתית.

פרוייקט חדש רעיוני, תוצרים אולי לא יראו לעולם.

 

7.3 בוקר עפוף, היו לי דברים להגיד אבל אלך לחפש את הכלבה שברחה ברחוב במקום.

8. אוזניות ואני הולך.

 

9. לכול פוסט ציני נדרשות עשר נקודות בדיוק.

 

 

 

 

 

 

לפרסום זה יש תגובות, הרשמ/י או התחבר/י כדי לקרוא ולהוסיף תגובות.

הרשמ/י התחבר/י