לפני 7 שנים. יום רביעי, 22 במאי 2019 בשעה 21:01
נשבע לכם שלא התכוונתי ליום במיון.
ולא שלי של אחת הגמדות, ואני נשבע לכם, זה כואב יותר ממה שהיה כואב לי השבר לראות כמה כואב לה.
לילה טוב מחר המשך הסאגה.
יהיה טוב, שולי, לא מסכן חיים.

