סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

REBIRTH OF BENT

There Ain't No Such Thing As A Free Lunch -TANSTAAFL!

אם את/ה נהנה ממה שאת/ה רואה וקורא/ת, ורוצה לייצור אומנות, אני מחפש מודל/ית או מודלים לצילום, ערום/בדס"ם/הרבה חבל :) בעיקר אבל פתוח לכול רעיון שווה
לפני 4 שנים. 5 בדצמבר 2019 בשעה 11:32

https://medium.com/@emmalindsay/porn-makes-men-terrible-in-bed-6e4df5f73200

 

אני מוצא קשר ברור ורציף, בין הכתוב מעל ולסיבה הראשית למה נשים מתלוננת על השולטים פה כל כך הרבה. (למי שארוך לו מדי, ואנגלית לו מדי, פורנו וסקס זה לא אותו דבר כי בעיקר, פורנו מבויים להציג פנטזיות גבריות, מציג דברים שהם לא יומיים ומתמקד באקטים שהם לא תמיד איך לומר שיא הכיף).

 

איפה בבית הספר לשולטים, חולטים, מאסטר היקום, אילו שיש להם תחת מנצנץ בטעם משכר (או משקר), הזין המספק, מומחי הממטרות, אדוני הטנטרה, מומחי האורגזמות, הם באמת לוקחים את הזמן לקרוא את מי שמולם?

 

כמה משקיעים בללמוד את  כלי המשחית,  השוטים, המצבטים, המחטים, ולא שזה לא חשוב, זה חשוב! לראיה הפוסטים שאני כתבתי בנושא, אבל מה העיקר? כמה זה חשוב להניף שוט בצורה מודייקת, וכמה חשוב לראות את האדם מול.

עד כמה אדוני המנטלי, מזייני השכל, אדוני האינסטנט מספקים בעצם כמו בפורנו וכמו הכתוב את הצד שלהם, ומתי הם רואים את הצד השני?

 

נ.ב. נכתב בלשון זכר בכוונה לשם שינוי, אם יש הבדל מגדרי שאני מוכן לעמוד עליו, הוא שנשים, בהכללה, קוראות שפת גוף טוב מגברים  

 

נ.ב.ב. יש גם נשים שלא מצטיינות בקריאת שפת גוף, רק מה, זיקפה, היא סוג של שילוט בולט (אך ושוב חשוב לציין היא לא תמיד סימן להסכמה) שמאפשר קריאה נוחה יותר.

 

 

 

 

Qcandy​(נשלטת){החזק} - כתבה מצויינת.
לפני 4 שנים
שועל אורבני - אמממ, בסוף הכל זה חיבור בין בני אדם. השולט האולטימטיבי של האחת הוא שעממומון המחץ של השנייה. בגדול ממעוף הציפור הכל נראה קטן, אז בואו נעוף על עצמנו פחות ונראה את האחר יותר.
לפני 4 שנים
Synt​(נשלטת) - מדויק. בסוף (וגם בהתחלה), זה הדבר הכי חשוב בכל מערכת יחסים, לראות את מי שמולך. ולתת לו מקום אמיתי להיות.
לפני 4 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י