ערב טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

Syncope

אובדן הכרה מילולי
לפני 6 שנים. 2 בפברואר 2018 בשעה 9:29

מעניין ללמוד כיצד נולדה דמות מיתולוגית. מה הביא בני אדם לטוות סיפורים דמיוניים שעברו מפה לאוזן במשך אלפי שנים וכל דור הוסיף למיתוס נופך משלו, עוד תבלין לתבשיל כדי להעצים ולהעמיק את טעמו. 

כך למשל הסברה היא שכל סיפורי הפיות ואלפי שנות אגדה למעשה הגיעו מהגחליליות היפהפיות, שנקודות האור המרקדות שלהן בחשכה הציתו בראשים עתירי דמיון ומעוטי ידע והבנה מדעיים סיפורים על יצורים קטנטנים מעופפים וזוהרים החיים ביערות וליד הנחלים בשם פיות.

אז פיות מעולם לא היו קיימות ואפילו הגחליליות שהיוו את ההשראה לסיפורי העם והשירים ששרו הבארדים הקלטיים הרבה לפני שישו ריגש וכבש את ליבם של פשוטי העם הולכות ונעלמות כי בינינו, יותר חשוב ופוטוגני לדאוג לנמרים שלא ייכחדו מאשר לחרקים מעופפים, יפים ומיוחדים ככל שיהיו ואז מה אם הן עיצבו חלק ניכר מערש התרבות והאגדות שלהן חיות עד היום ויחיו גם הרבה אחרי שהן לא.

נחמד לי לדעת שאני אדם כל כך חסר משמעות. שאני בדיוק ההפך מכל מה שמלהיט סיפורים ואגדות ומסייע לכתוב היסטוריה. כשאמות, שום דבר לא ימות איתי. אולי כמה מילים שהפרחתי פה ושם במרחב הוירטואלי.

 

KinkyMaster​(שולט) - "סימן אמיתי לאנטיליגנציה הוא לא ידע, אלא דימיון".
איינשטיין

והכל ימות איתך. ואיתי. ועם ההיא.
אולי לא בדור הבא או אחריו אבל כן.

כתוב יפה.
לפני 6 שנים
מכיל ומפנק​(שולט) - אדם לוקח מציאות או מציאות שגויה והוא מוסיף הרבה דמיון ומחשבה פרועה. מחשבה שאין לה שום מגבלות פיזיקליות או כל סוג אחר של מגבלה שבני האדם עדיין לא מצאו את הפתרון הטכני

אז שילוב של שני הדברים ולפעמים בעזרה של חומרים כימיים ועם תבלון של אמונות טפלות אפשר להמציא הרבה הרבה
לפני 6 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י