שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

עכשיו זה הזמן

החיים שלי ורק שלי ...
לפני 17 שנים. 1 בינואר 2007 בשעה 17:50

אחרי שאתמול לא יכולתי לעשות את הסשן שכל כך רציתי בגלל הביוץ והמזרק והכל .. החלטתי להתקשר אליה ולקבוע איתה להיום בבוקר, אני לא ממש זוכרת אם בעבר עשיתי סשנים בבוקר וזה משום מה קצת מוזר לי, אבל החלטתי ללכת על זה.
היא הגיעה אליי ודיברנו הרבה, על המון דברים. אנחנו מתחילות גם להיות חברות וזה מאוד נחמד לי.
ואז כבר החרמנות שלי גברה עליי... תפסתי לה את הפנים והתחלתי לנשק אותה, נשיקות לוהטות כאלו של חרמנות. לנשק ולהביט לה בעינים, מהמבט שלי היא הבינה שהיא צריכה לענג אותי, אז היא ירדה לשטיח הורידה לי את המכנסיים ואת התחתונים והחלה ללקק אותי. היא כמובן קיבלה על זה סטירה, אמרתי לה שהיא לא קיבלה רשות, היא התנצלה.
תפסתי אותה בשיערות והרמתי אותה מהשטיח, נשענתי על החלון הדלקתי סיגריה ואמרתי לה שעכשיו תבוא ללקק אותי. היא זחלה על המיטה התיישבה על הברכיים והתחילה לענג אותי עם הלשון שלה. מידי פעם היא הסתכלה לראות אם אני נהנית ואז חייכתי והנהנתי עם הראש אז היא המשיכה.
אני חייבת לציין שאני אוהבת את הצייתנות שלה.
כשגמרתי אמרתי לה להסתובב על 4 והתחלתי לתת לה ספנקים, ביקשתי ממנה לספור, באיזשהו שלב היא התבלבלה והתחילה לצחוק, כמובן שהיא נענשה על זה. אבל היא בחרה את העונש, והעונש שהיא בחרה היה קליל מידי לטעמי. אמרתי לה שבהמשך היא תדע מה העונש.
המשכתי עם הספנקים וגם קצת ליטופים.
אמרתי לה לשבת עם רגליים פתוחות והתחלתי לזיין אותה, כל פעם כשהרגשתי שהיא ממש ממש נהנית הפסקתי, היא ממש התחננה לעוד.... המשכתי ואז שוב עצרתי. ככה מספר פעמים.
שאלתי אותה מי היא ? והיא ענתה את שמה אז אמרתי לה שמעכשיו היא הזונה שלי והשפחה שלי.
היא אמרה שזה מה שהיא מרגישה והיא גאה בתפקיד החדש שלה.
הושבתי אותה על 4 והתחלתי לזיין אותה מאחור היא צרחה מהנאה. תוך כדי גם אמרתי לה מה היא שווה ומה היא בשבילי.
ביקשתי ממנה לעמוד עם הפנים לקיר והתחלתי להצליף בה עם השוט, בהתחלה חלש ואז הגברתי את העוצמה. הישבן שלה נעשה אדום כמו שאני אוהבת.
ואז אמרתי לה שכבר מאוחר ואני חייבת ללכת לעבודה וגם היא. אבל שלפני כן אני רוצה לגמור שוב, אז היא דחפה לי וגמרתי.
ואז התלבשתי ואמרתי לה שגמרנו להפעם.
ולפני שיצאנו מהבית שאלתי אותה אם היא יודעת מה היה העונש שלה, והיא ידעה. זה שלא נתתי לה לגמור היום. שפחה חכמה. אני אוהבת אותן כאלה.

זהו, הלכתי לעבודה עם כל הריחות והטעמים...


להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י