שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

סיפור

שעת בוקר מאוחרת באילת. אני וסול חברתי הטובה צועדות לעבר החוף, לבושות בשמלות חוף מרושתות שחושפות את הביקיני שלנו, אנחנו צועדות לאיטנו, מלהגות וצוחקות.
שמש, חוף וביקיני זה כל מה שהייתי צריכה כדי להירגע קצת מהעומס אז הצעתי לסול והיא זרמה אתי, ארזנו כמה שורטים, שמלות וביקיני והדרמנו רחוק...
"-הי, תראי מי גם ירדו לאילת... דני וישראל!..." סול לא מצליחה להסתיר את ההתרגשות שלה ואולי גם לא מנסה.
מה? לא, רק לא דני.
דני וישראל למדו אתנו בתיכון, סול תמיד חלמה על ישראל אבל אף פעם לא היה לה את האומץ לומר לו משהו.
ודני, ובכן, סול לא יודעת אבל היה לי קטע אתו, זה קרה בנשף הסיום, החיבור בינינו היה חזק ומידי, היו לנו יומיים סוערים במיוחד שדני הוביל אבל אחרי שהבנתי שהוא שולט בי אני נלחצתי ונעלמתי לו. זה לא היה קשה כשכבר לא למדנו יחד ולסול לא ספרתי עליו כי פחדתי שזה יהיה מציאותי מידי.
-"הי, ישראל!". עוד לפני שאני מספיקה לומר משהו, סול כבר צועקת לעברם, הם מתקרבים אלינו ומקטינים בינינו את המרחק, ישראל מחייך לעברנו ודני צועד עם השרירים המנופחים שלו, בטוח בעצמו..
אני מנסה להתעלם מהמבטים הצורבים שלו ומסתכלת על ישראל, אני מכריחה את עצמי לחייך וממלמלת לשלום.
אנחנו ממשיכים בטיול הקטן שלנו ומוצאים פיסת חוף פנויה, קרוב למים הכחולים והמלוחים של ים סוף.
ישראל ודני פורשים את המגבות שלהם וסול כמובן מסדרת את שלה בצמוד לישראל, אני מתיישבת לידה ודוחפת את האוזניות לאוזניים, נשכבת על המגבת שלי ועוצמת עיניים. אני רוצה לשכוח מהזמן ולהשתזף בשקט... השאר גם הם נשכבים על המגבות ומשוחחים ביניהם.
"-נועה, אבטיח" סול קוראת לעברי ודוחפת אותי עם המרפק שלה.
"לא, תודה" אני אפילו לא טורחת לפקוח את העיניים ומסרבת בנימוס.
היא שוב דוחפת אותי עם המרפק שלה ואני מוציאה אזניה אחת בעצלתיים ומסתכלת עליה: "מה, סול?" אני שואלת בתקווה שתניח לי.
-"את לא יכולה לסרב לפירות העונה, קדימה תשבי תאכלי קצת, מה את בדיכאון?"
בדיכאון? ממש לא. אבל אני לא רוצה שהיא תמשיך לחפור לי או שתחקור אותי מאוחר יותר אז אני משחקת אותה בסדר, אני מכבה את המוזיקה, מתיישבת ולוקחת ממנה פרוסת אבטיח, אני נמנעת מלהשתתף בשיחה הערה שמתנהלת בין שלושתם ולוקחת גם ענבים.
סול פתאום קמה מהמגבת ומודיעה שמתחשק לה ארטיק, ישראל מצטרף אליה והם נעלמים להם בכיוון הטיילת, אני מסיימת מהר את הענבים ומסדרת את המגבת שלי כדי לחזור לשקט שלי עם המוזיקה שלי. דני לא נותן לי לעשות את זה –"את עושה שטויות שאח"כ תתחרטי עליהן" הוא פולט לעברי.
"סליחה?!". החצוף הזה, מי הוא חושב שהוא?!
-" שמעת אותי" הוא מחזיר לי באדישות.
אוף. הכוח הזה שיש לו עליי. איך בכלל חשבתי שאוכל להתעלם ממנו?
-"בואי שבי פה לידי" הוא קורא לי.
אני לא רוצה לבוא אליו אני יודעת איך זה ייגמר אבל הגוף שלי לא שואל שאלות ואני מוצאת את עצמי יושבת על המגבת של ישראל קרוב מאוד לדני.. אני לא מסתכלת עליו אבל אני יכולה להרגיש את העיניים שלו דוקרות אותי... אנחנו יושבים ככה כמה רגעים ואז מגיע הערבי הקטן ההוא וצועק "משקה תמרים קררררר" עם הר' המתגלגלת שלו.. "משקה תמלים קללללל"... אני מחייכת למראהו הקבוע והנצחי ומשקיפה אל האופק.
-"תביא לנו שניים, תודה" אני שומעת את דני קורא לעברו.
לנו? מה? איכס. אני מסתובבת לאחור כדי לראות על מי הוא מדבר ונוכחת לראות שהבנתי נכון והוא התכוון אליי. אני לא רוצה לריב איתו ליד המוכר ומחכה שהוא יתרחק. דני מגיש לי את הכוס עם המשקה הקר ואני מסרבת להושיט יד לקחת אותו.
"דני אני לא רוצה, אני לא אוהבת את המשקה הזה" אני מנסה לסרב.
-"ואת אפילו לא טעמת אותו, קדימה קחי" שיט. איך הוא כבר הספיק להכיר אותי ככה?
"נו די, אתה לא יכול להכריח אותי לטעום את זה" אני מתעקשת וברור שגם הוא לא הולך לוותר.
אני רואה את ישראל וסול מתקרבים אלינו עם הארטיקים שלהם ואני יודעת שדני לא הולך לוותר לי והוא יריב אתי גם כשהם יתישבו לידינו וממש לא מוצא חן בעיניי לחשוב על זה אז אני לוקחת ממנו את הכוס בעצבים.
ישראל משום מה לא מקים אותי מהמגבת שלו ופשוט מתישב על המגבת של סול שמתיישבת לידו על המגבת שלי. עכשיו אני לכודה ביניהם ואין לי אפילו את סול כדי לנסות אולי לברוח ממנו.
אני לוגמת מהמשקה ויכולה לשמוע את החיוך הזחוח שלו פרוש לו על הפרצוף היפה שלו ובאלי למות. המשקה למעשה לא ככ נורא, לא ככ מזכיר תמרים ודי מתוק. אני מסיימת את כולו ומניחה את היד חזרה על המגבת, דני לוקח ממני את הכוס ושם אותה בתוך הכוס שלו. אני מחפשת משהו להתעסק בו ופתאום גם לי מתחשק ארטיק, "עשיתם לי חשק לארטיק אני הולכת להביא לי, סול באלך עוד אחד?" אני כולי תקוה שהיא תגיד כן ותבוא אתי כדי שאוכל להתרחק קצת ולדבר איתה אבל היא בכלל לא שמה לב למה שמתרחש מתחת לאף שלה ונשארת לשבת, דני לעומת זאת מצטרף בחיוך ובאלי להרוג את סול על זה שהיא לא עוזרת לי. אני לא רוצה לעורר מהומה אז אני נותנת לו לבוא אתי, כאילו יכולתי לסרב... אנחנו עולים בחזרה לטיילת, הוא מתקדם ועובר על פני קיוסק ולא נכנס אליו, אני רוצה לעצור אותו אבל מעדיפה לא לפתוח בשיחה אז אני שותקת ופוסעת אחריו, הוא מתרחק עוד טיפה לכיוון הגשר ואז פונה ימינה ויורד מתחתיו. אני נעצרת וחוככת בדעתי לרגע ואז יורדת אחריו, הוא תופס אותי ומצמיד אותי לקיר, אני משפילה את המבט, אני לא אסתכל לו בעיניים כי אז בכלל אני לא אעמוד בזה.
-"את לא תתעלמי ממני גברת"
אני מחייכת, איך אפשר בכלל להתעלם ממנו, אפילו גברים מסתובבים לאחור אחרי שהוא עובר על פניהם..
-"משהו מצחיק אותך? ותסתכלי עליי כשאני מדבר אתך" הוא רציני.
אני יודעת שכבר אין לי לאן לברוח ואני מרימה אליו את המבט, העיניים שלנו נפגשות והוא מסתער עליי בנשיקה לוהטת, אני מחזירה לו נשיקה ונמסה לתוכו, אין לי כוח להלחם בזה יותר, הלשונות שלנו נפגשות והוא שואב אותי לתוכו, הוא נצמד אליי עוד ומתחכך בי עם הגוף החסון שלו, אני יכולה להרגיש את הזין הקשה שלו מתחכך לי בבטן התחתונה ומיד אני מרגישה זרמים נעימים מזדחלים אל הכוס שלי. אוף התגעגעתי אליו.
הוא ממשיך למזמז אותי עוד קצת ואז עוזב אותי ומתרחק מעט -"את לא תלכי לי שוב, מובן לך?"
אני שותקת ומהנהנת לכך שהבנתי והוא מסתפק בזה, הוא מחבק אותי ואז נותן לי יד ומתחיל לחזור לצד השני, אני לא מנסה להתנגד והוא נכנס אתי לקיוסק, אני בוחרת ארטיק שוקולד 'מגנום' בלי פצפוצים והוא בוחר כמוני, הוא משלם על הארטיקים ופותח לי אחד, הוא מגיש לי אותו ואז פותח לעצמו, אחרי זה הוא שוב נוטל את ידי ואנחנו חוזרים למגבות שלנו.
סול עסוקה בשיחה עם ישראל ולא שמה לב שאנחנו חוזרים יד ביד ואני מודה לאל על זה כי היא בטוח היתה מרימה גבה.. אני באה להתישב חזרה על המגבת אבל דני מושך אותי ואני נעצרת, אני מסתכלת אליו בשאלה והוא מסמן לי על הים, הו, לא. לא! אני לא נכנסת למים, אני לא סובלת מים של ים ועוד כזה מלוח עם סיכוי טוב לקיפודי ים שמעקצצים אח"כ ברגל וכל מיני דגיגונים ושרצים מוזרים אחרים. לא, לא, אני לא נכנסת ואני לא אכנע הפעם...
"אני לא נכנסת לים דני, ממש לא!" אני מכריזה קצת יותר מידי בקול וכמה פרצופים מסתכלים עליי ביניהם ישראל וסול שמרימה גבה... אני מוציאה את היד שלי מהיד של דני ומתיישבת בהחלטיות חזרה על המגבת, אני אפילו נשכבת לאחור ועוצמת עיניים, עוברות כמה שניות שבהן ישראל וסול חזרו לפטפט ואני כבר חשבתי שדני ויתר. חשבתי מהר מידי כי פתאום הרגשתי צביטה בפיטמה. שיט! איזה דפוק הוא, אני מחניקה צעקה ומתיישבת במהירות, אני מציצה לצדדים לראות שאף אחד לא שם לב, במיוחד ישראל וסול אבל לשמחתי הם עסוקים יותר מידי בעצמם וכך גם שאר הרוחצים... אני מחזירה את מבטי אל דני והוא מחייך לעברי -"רוצה לחשוב על זה שוב, גברת?" הוא שואל בקול מלא בטחון עצמי. אני מתמהמהת מלענות לו ואני רואה איך היד שלו שוב מתקרבת לפיטמה שלי, אני עוצרת אותה מיד וממהרת לענות לו "בסדר, אני באה, אני באה!" הוא משחרר את היד שלו ושוב מניח אותה בכף ידי, הוא עוזר לי לקום ואנחנו נכנסים למים הנעימים, אני מהלכת בזהירות על החצץ עד שאנחנו עוברים את קו החוף ונכנסים עמוק יותר אל החול הרך, אני כל הזמן מסתכלת סביבי במים לוודא שאין שום יצור חי שמתקרב אליי ודני מסתכל עליי וצוחק, הוא מתקרב עליי ותופס ביד אחת את הסנטר שלי וביד השני מחבק אותי "-הכל בסדר בובה, אני כאן" הוא מסתכל לי בתוך העיניים ואני שוב נמסה ממנו, אנחנו מתנשקים, אני מרגישה את החזה השרירים שלו צמוד אליי ואני שוכחת שאני במים, אני שוב מרגישה את הזין שלו מתקשה ומתחכך לי בבטן, אני שוב מרגישה זרמים שדוהרים אל הכוס שלי, הוא מקרב את פיו אל האוזן שלי ולוחש לי -"הערב" הלב שלי פועם מהר יותר והוא ממשיך -"הערב אני אתעלל בך גברת".
שיט. הביקיני שלי מתרטב בצד שצמוד לכוס שלי, כאילו הוא לא מספיק רטוב מהים. אני מרגישה מופקרת. הגבר הזה משגע אותי..
הוא משחרר את החיבוק שלו ומנשק אותי שוב, הוא מעביר את היד שלו על הצואר שלי ומטייל איתה לאורך הכתפיים שלי, הוא יורד אל הציצים שלי, צובט קלות את הפטמה השמאלית וממשיך לרדת לאורך הבטן שלי, הוא מגיע לתחתית הבטן ואני כבר מרגישה את הכוס שלי צועק למגע שלו, אבל הוא עושה סיבוב ועובר אל הרגליים שלי. הוא אמר שיתעלל בי בערב אבל למעשה הוא התחיל כבר עכשיו לעשות את זה, אני מרגישה כמו כלבה מיוחמת כשעוברת לי בראש המחשבה להפשיט אותו כאן ועכשיו...
הוא מושך אותי חזרה אל החוף ועוטף אותי במגבת שלו, הוא מהדק אותה אליי כדי לייבש אותי וכשהוא בטוח שאני בסדר הוא לובש את החולצה שלו ומגיש לי את השמלה שלי "אנחנו הולכים?" אני שואלת מלאת תקוה.
הוא מחייך אליי ולא אכפת לי שאני מרגישה ילדה קטנה, אני רוצה אותו בתוכי ולא אכפת לי שהוא יודע את זה. הוא מהנהן לאישור ואני אורזת את הדברים שלי, סול מסתכלת אליי במבט של 'מה הולך כאן?' ואני מתעלמת ממנו "אני אדבר אתך כבר.." אני אומרת לה ויודעת שהיא בהחלט לא תותר על חקירה ברמה משטרתית מינימום.
אנחנו עולים לטיילת ודני לא ממהר, הוא מחזיק בידי וסוחב אותי לכל מיני חנויות, אני מנסה להיות הגיונית ולהסתיר את אכזבתי ואני זורמת אתו בטיול שלו...
אנחנו מטיילים ככה שעה בערך, הרגליים שלי כבר מתעייפות ואני מתחילה להיות רעבה.
-"רעבה?" הוא שואל כאילו הוא קורא את המחשבות שלי.
"מתה מרעב" אני עונה לו.
אנחנו יוצאים מהטיילת והוא מכוון אותי למלון שהוא לן בו, אנחנו נגשים לחדר האוכל ונכנסים תחת השם שלו, הוא משלם לברמנים גם עליי ואנחנו מתיישבים באחד השולחנות הצדדיים, מלצר ניגש אלינו ומניח 2 תפריטים על השולחן, הוא מחכה בצד כשאנחנו בוחנים את התפריט ולאחר כמה דקות דני מסמן לו לגשת להזמנה, אני מזמינה נקניקיות וצ'יפס עם סלט ירקות והוא מזמין סטייק עם סלט.
המלצר נעלם לעבר המטבח ואנחנו נשארים לבדנו כשאין לי שום דבר ביד להתעסק בו... הוא מניח את היד שלו על הירך שלי ומלטף אותה, אני מרגישה את הזרמים האלה של מקודם מכים בי שוב, אני מניחה את היד שלי על שלו ועוצרת אותו, הוא לא הולך לשגע אותי כשאני אוכלת....
-"תסתכלי עליי" הוא מתקשח, אני מרימה את מבטי והוא חודר אליי עם העיניים שלו -"מה את חושבת שאת עושה? תורידי את היד שלך ממני ותניחי אותה על השולחן". אני מיד מרימה את הידיים אל השולחן וממוללת את האצבעות שלי אחת בשניה. הוא ממשיך להתעלל בי והמלצר חוזר עם המנות שלנו, הוא מניח קנקן של מים קרים, מגיש לנו את הצלחות שלנו ומסדר לנו סכו"ם, אנחנו מודים לו והוא מסתלק להמשיך בעבודתו.
דני לא עוזב את הירך שלי ומסמן לי להתחיל לאכול, אנחנו אוכלים בשתיקה כמה דקות כשהוא ממשיך להתעלל בי, עכשיו הוא מכניס את היד שלו מתחת לשמלה שלי ומתחיל לעלות לכיוון הכוס הנוטף שלי, אני עוצרת את האינסטינקט של היד שלי לעצור אותו וממשיכה לאכול.
הוא עוצר לרגע את נקישות המזלג שלו ופונה אליי -"עוד מעט נעלה לחדר שלי ואני אזכיר לך כמה דברים" הוא אומר בטון נמוך ומפתה.
אני עוצרת באמצע הביס ומרימה אליו את מבטי, הגבר הזה ככ בטוח בעצמו והוא ככ יפה וככ עושה לי את זה שאני לא שולטת בעצמי, אני מהנהנת בהסכמה וממשיכה לבהות בו, אני לא יודעת על מה הוא חושב בדיוק אבל אני בהחלט צריכה להזכר למשל ב- 'איך-הזין-שלו-מרגיש-בתוכי' אני מחכה לזה בהחלט. -"תמשיכי לאכול אם את רוצה להגיע לשם מתישהו" הוא מנער אותי מהרהוריי.
"לשם?"
-"לחדר שלי גברת... תמשיכי לאכול"
אני ממשיכה לאכול ולועסת מהר יותר, הוא מחייך לעברי בחיוך הבטוח שלו ואני מגלגלת עיניים.
אנחנו מסיימים לקשקש בצלחות שלנו והוא נוטל את ידי, הוא לוקח אותי לכיוון המעלית ומזמין אותה, אנחנו נכנסים והוא לוחץ על קומה 10, הדלתות נסגרות ואנחנו לבדנו, הוא דוחק אותי אל הקיר ומכניס את היד שלו מתחת לשמלה שלי, הוא מסיט את התחתונים הצדה ומרפרף על הכוס שלי -"רטובה" הוא מציין כאילו לעצמו. המעלית בקומה 6 ןהיא נעצרת, אני נלחצת שיראו אותי ככה אבל הוא מסדר את התחתון שלי ומוציא את היד שלו, הוא מרפה מהאחיזה שלו שדחקה אותי לקיר ונותן לי יד, מישהו נכנס ומהנהן לשלום, דני מהנהן בחזרה והגבר הזר מסתובב אל הדלת, אנחנו ממשיכים להמריא לקומה העשירית ודני מרים את היד שלו אל הפה שלי, אני מריחה את הרטיבות שלי והוא דוחף את האצבע הרטובה אל תוך הפה שלי, אני מלקקת אותה ונזהרת לא לעשות קולות כדי שהגבר לפנינו לא יסתובב בטעות, אני לחוצה מזה אבל לדני לא מזיז בכלל הנוכחות שלו....
המעלית נעצרת בקומה עשירית ודני מושך אותי אל החדר שלו, הוא פותח את הדלת ומחכה שאכנס, אני מתמהמהת לרגע תוהה אם הייתי צריכה להגיע לכאן ככ מהר אבל הוא לא נותן לי הרבה זמן לחשוב ודוחף אותי בעדינות אל תוך החדר.
הוא נועל את הדלת מאחורינו ונכנס פנימה, הוא בועט מעצמו את הנעליים ומתיישב בקצה המיטה, הוא מביט בי פוסעת אל פנים החדר בביישנות ומרוח לו חיוך מושלם על הפנים שלו. אני נכנסת עוד וניגשת לקצה החדר אני מביטה מהחלון החוצה והנוף שנשקף פשוט עוצר נשימה אבל אני ממהרת להחזיר את מבטי אל החדר ומתישבת על הספה שנצבת לידי.
-"את שוב מנסה להתעלם ממני?" הוא שואל ואני מיד נעמדת מובכת כולי. -"תורידי את התיק שלך ותבואי לפה" הוא מצביע על הרצפה שלפניו.. אני מורידה את התיק על הספה ומתקרבת אליו, הוא מניח את הידיים שלו על זרועותיי ומסתכל לתוך העיניים שלי -"אני באמת צריך להזכיר לך דבר או שניים" אני מתפתלת תחת המבט שלו ומסמיקה נואשות, הוא תופס את הסנטר שלי ביד שלו ותובע את מבטי -"תרדי על ארבע זנזונת" הוא לוחש בזדוניות. אני עוצרת נשימה למשמע הכינוי הזה. אני מבויישת נורא אבל גם רטובה בטירוף אני רוצה לפתוח בספרינט ולהיעלם אבל הגוף שלי חושב אחרת ואני מתחילה לכרוע ברך. אני נעמדת על ארבע לפניו והוא מעביר את היד שלו על הלחיים שלי -"ילדה טובה" הוא לוחש לי באוזן ואני נעה באי נוחות, הוא אוהב שאני מובכת הוא בטח מבסוט מעצמו עכשיו... אני מובכת מהסיטןאציה הזאת אבל היא גם גורמת לי להתחרמן קשות. הוא נעמד ומעביר את היד שלו על הגב המקומר שלי, אני נרעדת קלות מהצמרמורת שהוא מעביר לי בגוף, אני מנמיכה את הידיים שלי ומניחה את הראש על הרצפה, אני מבליטה את הישבן שלי והיד שלו ממשיכה מהגב שלי אל עבר עצם הזנב שלי -"יופי כלבה קטנה שלי ככה אני אוהב אותך" הוא מאשר את התנוחה שנעמדתי בה ואני מנענענת את התחת שלי בתגובה, אני חרמנית ככ, אני רוצה אותו בתוכי ואני אעשה הכל שזה כבר יקרה... הוא יודע את זה אבל הוא הבטיח להתעלל בי ואני מכינה את עצמי כי אחרת אני אתפוצץ מאורגזמה עוד לפני שהוא יחדור אליי... הוא נעמד מאחוריי, מרים מעט את השמלה הקטנה שלי, מזיז את התחתון שלי ומחדיר 2 אצבעות אל הכוס שלי, הכוס הנוטף שלי, הוא מנענע את האצבעות שלו בתוכי ומתעלל בי בהנאה, אני גונחת בתגובה ומניעה את התחת שלי למעלה ולמטה בעדינות, הוא מחטיף לי סטירה על הישבן השמאלי, אני מופתעת ומביטה לאחור -"התעלמת ממני זנזונת ואת לא יכולה להתחמק מהעונש שמגיע לך.." אני מחזירה את הלחי שלי לרצפה ומקבלת עוד סטירה גם על הלחי הימנית של התחת שלי, הוא ממשיך להתעלל בי בכוס ואז עוד סטירה! ועוד אחת! הוא מוציא את האצבעות שלו בבת אחת ואני מרגישה ריקה, אני מנענעת את התחת שלי שיידע שזה לא מוצא חן בעיניי שהוא נטש את הכוס שלי אבל הוא מתעלם מהתנועות שלי ואז עוד סטירה! זה מתחיל לעקצץ והוא ממשיך להחטיף לי, טוב הייתי צריכה לדעת שזה לא ייגמר בשתיים וחצי סטירות... הוא מגביר את העצמה של הסטירות וזה מתחיל לכאוב לי, הוא מחטיף לי ואני מקמרת את התחת שלי, הוא מחכה שאבליט אותו בחזרה ואז שוב מחטיף לי, הוא שוב מחכה ואז מחטיף לי שתיים בבת אחת "אייי" אני לא מתאפקת וצועקת בתגובה לסטירות שלו הוא ממשיך להכאיב לי וללמד אותי לקח, זה מתחיל להיות היסטרי ואני מתחילה לייבב, אני לא בוכה אבל אני קרובה לזה, הוא מחטיף לי סטירה, אני מכניסה את הישבן ביבבה על סף בכי ואז שוב מבליטה אותו החוצה, הוא שוב מחטיף לי ואני שוב בורחת, הוא יודע בדיוק מה הוא עושה, הוא עוד לא רוצה שאני אבכה למרות שאני כבר רוצה את זה, הוא בכוונה נותן לי סטירה ואז נותן לי לנוח ואז שוב נותן לי סטירה אחת בכל פעם, ואז כשהוא חושב שזה מספיק הוא נותן לי כמה סטירות רצופות בבת אחת ואני פורצת בבכי, אני מבקשת ממנו להפסיק, הוא ממשיך עוד קצת לסטור לי ואז מפסיק. אני ממררת בבכי היסטרי והוא מלטף לי את התחת, הוא נוטל את ידי ומקים אותי עד שאני נעמדת, הוא חופן את הראש שלי בצוואר שלו ומגרד לי בקרקפת -"את יותר לא תעשי עליי פוזות זונה קטנה" אני מהנהנת תוך כדי בכי ונרגעת לאטי בתוך הצוואר שלו.. הוא לא מחכה שארגע לגמרי, מרים אותי ומפיל אותי למיטה שלו.
-"תתפשטי" הוא פוקד עליי ואני מיד מורידה מעליי את השמלה, אני מניחה אותה בקצה המיטה ומורידה גם את הביקיני, אני מורידה את החזיה ואז מושכת בחוטים של התחתון ומורידה גם אותו, הוא כל הזמן הזה מסתכל עליי ובוחן כל צעד שלי, הוא דוקר את גופי במבטים שלו ומעביר בי זרמים שמדליקים את כולי, אני מניחה את הביקיני על השמלה שלי ומסתכלת עליו בציפייה, הוא ניגש אל המיטה ומעיף ממנה את הדברים שלי -"את לא צריכה בגדים, חור, את צריכה להשאר בדיוק כך" והוא מצביע על העירום שלי. הוא משפיל אותי והוא יודע לעשות את זה היטב כי אני מחבקת את עצמי ומרגישה עוד יותר מיוחמת, כלבה מופקרת וחשופה.. הוא עולה על המיטה ותופס את הידיים שלי שמחבקות את הגוף שלי, הוא מרחיק אותן מהגוף שלי ומותח אותן ל2 הצדדים -"את לא תסתירי ממני את הגוף היפה שלך, זנזונת, וכדאי לך שלא להזיז את הידיים האלה מאיפה שהנחתי אותן כרגע" טוב עכשיו אני חשופה בהחלט אבל אני מצייתת לו ומשאירה את הידיים שלי מתוחות לצדדים, הוא מחזיק בצידי גופי ודוחף אותי אל פנים המיטה כך שהרגליים שלי לא תצאנה החוצה, ואם חשבתי שאי אפשר להיות חשופה יותר אז התבדיתי עכשיו כשהוא פתח את הרגליים שלי כמה שהן יכולות להמתח.. אני עוצמת את העיניים ושואפת מלא אויר כדי לשמור על איזון -"תפתחי את העיניים שלך כלבונת" הוא מזהיר אותי ואני מיד פותחת אותן ומסתכלת עליו, הוא יושב עכשיו על הבטן שלי כשיד אחת שלו מרפרפת על הכוס שלי ומשגעת אותי והיד השניה מחזיקה בזין הגדול שלו וגם משגעת אותי... אני מזילה ריר, הלשון שלי עוברת על השפתיים שלי ומרטיבה אותן ואז אני נושכת את השפה התחתונה שלי עד שהיא מחליקה מבין השיניים שלי -"כן זונה, תראי לי מה את רוצה" הוא ממשיך לשגע אותי.. הפה שלי נפתח והלשון שלי שוב עוברת על השפתיים שלי עד שהיא יוצאת החוצה ומתחננת לקבל אותו אליה, דני מתקרב אליי מעט ואז דוחף את הזין הקשה שלו לתוך הפה שלי, אני מתלהבת ומוצצת אותו במרץ, אני רוצה לעלות ולרדת לאורכו של הזין השווה הזה אבל בתנוחה הזאת אני לא שולטת בזה... הוא נהנה לשגע אותי כך... הוא נכנס עמוק יותר עד שאני מרגישה אותו בגרון, אני נחנקת ולא מתנגדת לזה, הוא נשאר כך כמה רגעים ואז יוצא מעט, אני מתנשפת וחוזרת ללקק את הזין שממלא את כל פי, הוא מתחיל לזיין לי את הפה ואני מרפה את השפתיים שלי -"אני עכשיו אזיין את הפה שלך עד שאגמור ואת תבלעי את הזרע שלי, זונה" הוא נכנס ויוצא, מגיע לגרון שלי ושוב יוצא אני מרגישה שהוא מאבד שליטה ואני יודעת שהוא קרוב לגמור אני מחכה לזה ואז הוא משפריץ לתוכי את הנוזל החם שלו, אני ממהרת לבלוע אותו ומבסוטה על עצמי שעשיתי את זה, הוא מנער לתוך הפה שלי טיפות אחרונות ואני מלקקת את השפתיים שלי בשקיקה, הוא מסתכל עליי כמה רגעים ואז נסוג לאחור, הוא מתיישב בין רגליי ומחדיר אליי 2 אצבעות, הוא מזיין לי את הכוס, ומנענע את האצבעות שלו עמוק בתוכי כשהאגודל שלו מרפרף לי על הדגדגן, הוא מביא את היד השניה שלו ומחדיר אצבע לתוך הטוסיק שלי, הוא משחק לי בנקודות שלי במיומנות ואני מרגישה את האורגזמה קרובה, אני גונחת ונאנחת בהנאה והכוס שלי מתחיל להתנועע לקראת האורגזמה הקרובה שלי -"את לא גומרת עדיין כלבה, את מחכה לאישור שלי, מובן לך?" אוחחח אני מתאפקת לא לגמור, מנסה לשמור את האורגזמה בתוכי -"לא שמעתי אותך זנזונת" הוא מחכה לתשובה שלי "זה מובן אדוני... זה מובן לי" הוא ממשיך להתעלל בי ואני מרגישה שעוד רגע לא אוכל כבר להחזיק מעמד -"עכשיו כלבה" הוא מאשר לי לגמור ואני מתפרקת תחת הידיים שלו והמבט החודר שלו ורועדת בלי שליטה, אני מתכרבלת לתנוחת עובר ונרגעת לאטי, הוא נשכב מאחורי גבי ומחבק אותי אליו, הוא מחבק אותי חזק ומיישר את הרגליים שלי עם הרגל שלו, אני נרגעת בתוך ידיו ולא יכולה לזוז, הוא מצמיד את פיו אל אוזני ולוחש לי -"את שלי זונה קטנה, את שייכת לי" אני מהנהנת ביני לבין עצמי ושוקעת בשינה מתוקה.
אני מתעוררת כשקרני שמש מפזזות על המיטה, אני פוקחת עיניים לאיטי ומזהה את דני יושב על הספה ומביט בי, אני מחייכת לעברו ובאה להתמתח, אבל היי הידיים שלי! שיט! הוא קשר אותי למיטה, הוא מתחיל לצחוק כשהוא רואה את המבט שלי כשאני קולטת שאני קשורה, אני מחזירה לו מבט מתריס ומזיזה את המבט שלי לכיוון השני, הוא קשר אותי באזיקים לגב המיטה, אזיק לכל יד, אני מזה הולכת להתחרפן, הוא הולך להתעלל בי... הוא עולה על המיטה ומעביר את האצבעות שלו על הידיים שלי, אני מנסה למנוע את האינסטינקט אבל לא הולך לי ואני מתפתלת בתוך האזיקים, זה לא נעים לי ואני מייבבת "תפסיק בבקשה, תפסיקקק"
-"את אומרת לי מה לעשות, זונה? ואני חושב ששכחת משהו!" הוא ממשיך לדגדג אותי ואני ממשיכה להתפתל "לא אדוני, אני לא אומרת לך! אני מבקשת ממך! בבקשה אדוני, אני מתחננתתתת" הוא מפסיק לדגדג אותי -"הו, מתחננת זה טוב! תתחילי להתרגל לזה זונה קטנה" אני נרגעת והוא מעביר את האצבעות שלו אל הציצים שלי, אתמול הוא לא טיפל בהם, נראה שהוא לא הולך לאכזב אותם הפעם, הוא רוכן מעליי ומצמיד את השפתיים שלו לפטמה השמאלית שלי, מממ הוא מלעלע עם הלשון שלו על קצה הפטמה וזה מדליק, הוא מוצץ את הפטמה ואז נושך אותה קלות, הוא מושך אותה וזה כואב לי, אני גונחת והוא נושך חזק יותר, אני מתחילה להתפתל "איייי אחחח" הוא רק מגביר את הכאב ואני מתפתלת מכאבים "בבקשה תפסיק אדוני בבקשה אני מתחננת" הוא מיד מפסיק לנשוך אותי ואני מתחילה להבין את המשחק שלו, הוא רוצה אותי כלבה כנועה ומתחננת... זה לא ככ מוצא חן בעיניי ואני לא מתכוונת לתת לו את זה בקלות, הוא ממשיך לטייל עם האצבעות שלו ומגיע אל הכוס שלי, הוא מדגדג את הדגדגן שלי ואז צובט אותו, הו לא לא, הוא לא הולך להכאיב לי בדגדגן! "בבקשה אדוני אל תכאיב לי שם, בבקשה!" אני יודעת שנשברתי מהר מידי אבל אני לא יכולה לתת לו להכאיב לי שם, זה איזור רגיש מידי... -"לא שמעתי את מילת הקסם כלבה קטנה" הוא צובט חזק יותר ואני צורחת "אני מתחננת אני מתחננת אדוני" הוא עוזב את הדגדגן ורוכן אליו לתת לו נשיקה, אני מתנשפת בניסיון להירגע, הוא יטריף אותי הגבר הזה! הוא ממשיך לטייל עליי עם האצבעות הנוראיות שלו ומתחיל להחדיר אותן לחור של התחת שלי, הוא מחדיר אצבע אחת ואני עוצרת את הנשימה שלי עד שהיא נכנסת פנימה, הוא מתחיל להרחיב לי את החור של התחת וזה כואב לי, אני גונחת מכאב והוא ממשיך לסובב את האצבע שלו, אני מנסה להרפות ואז הוא מוציא את האצבע ומחדיר את האגודל, זה כבר יותר כואב לי, הוא מסובב את האגודל שלו בחור שלי ואני מתחילה לבכות, אני מייבבת והוא ממשיך עם ההתעללות שלו, באמת שזה כואב לי "תפסיק" אני דומעת ונכנעת "אני מתחננת אדוני"
הוא מוציא את האגודל שלו ושוב חוזר לדגדגן שלי, הוא מתחיל לשפשף אותו ולהדליק אותי, הוא מכניס גם 2 אצבעות לכוס הרטוב שלי ומנענע אותן עמוק בתוכי, אני מתחילה להתפתל ולגנוח מהנאה, הוא ממשיך לטפל בי ולענג אותי והזרמים מתגברים ודוהרים בגופי אל הכוס שלי, אני מרגישה שאני הולכת להתפוצץ אני גונחת מהר יותר וחזק יותר. ואז הוא עוצר. שיט הייתי ככה קרובה לגמור...
"למה עצרת את זה?" אני שואלת. והוא שותק ומחייך לעצמו. פאק! הוא הולך להתעלל בי עד שאני אתחנן לגמור.
שיעשה עם הגוף שלי מה שהוא פאקינג רוצה, אני לא הולכת להתחנן לזה!
הוא נעמד מולי ומוריד את התחתונים, הזין שלו קופץ מתוכם ונעמד למולי, אוחחח נוזל לי ריר... -"תסתכלי בעיניים שלי זנזונת" הוא דורש ואני מרימה את המבט שלי, אני מסתכלת לו בעיניים והוא מסתכל עליי ואז מתחיל לשחק לעצמו, העיניים שלי מתרחבות ויורדות אוטומטית לזין הסקסי שלו, אני דופקת את הידיים שלי באזיקים מתה לקרוע אותם מהמיטה -"אמרתי משהו" הוא מתקשח, העיניים שלי עולות בחזרה לאורך גופו הסקסי, עוברות על החזה השרירי שלו, על השפתיים החושניות שלו ומגיעות בחזרה לעיניים שלו, אני מסתכלת עליו כולי בוערת, זה מתחיל לעצבן אותי! הוא מתקרב אליי ועולה למיטה ומתיישב על הבטן שלי, שיואו אני יכולה להריח את הזין שלו מרוב שהוא קרוב, אני מרימה את הראש ומתקרבת אליו עם הלשון שלי, אני אשיג אותו בלי להתחנן... הוא נותן לי סטירה על הלחיים ואני שומטת את ראשי לאחור -"מה את חושבת שאת עושה, זונה חצופה?" הוא מסתכל עליי לתוך העיניים ואני משפילה את המבט שלי -"תעני לי. ותסתכלי עליי כשאני מדבר אתך" אני מרימה בחזרה את המבט שלי "אני רק... אני רק רוצה אותו אדוני" אני מגמגמת. -"את תקבלי אותו כשאני אחליט מובן לך?"
אני מהנהנת לאישור "מובן אדוני"
אני ככ רוצה אותו!
"אבל אני רוצה אותו עכשיו" אני פולטת.
-"את יודעת מה את צריכה לעשות בשביל זה" הוא מזכיר לי.
אני משפילה את העיניים שלי שוב ואני מבקשת יפה "אני רוצה את הזין שלך אדוני, אני... אני מתחננת"
אבל הוא ממשיך להסתכל עליי וממשיך לשחק לעצמו. אני פוערת את העיניים שלי והוא מגחך.
"אבל אני התחננתי!..." אני צועקת בהלם.
אני רוקעת ברגליים ומנסה לנער אותו ממני, אני מתפרעת מתחתיו כאילו אצליח להזיז אותו... אני עצבנית ומוטרפת ואני לא הולכת להירגע עד שהוא יוריד ממני את האזיקים האלה "תשחרר אותי! תשחרר אותי כבר, אני רוצה אותו, אני רוצה אותך, אני רוצה שתזיין אותי! תשחרר אותיייי" הוא תופס לי את הרגליים ומיישר אותם על המיטה, אני מנסה להאבק בו אבל מהר מאוד מבינה שהוא הרבה יותר חזק ממני, אני מרפה ואני עצבנית ואני כזאת זונה מופקרת, אני כלבה מיוחמת ורעבה "אתה תשחרר אותי עכשיו, אתה תשחרר אותי, אני מתח...." הוא דוחף את הזין שלו לפה שלי וסותם לי אותו, הסוף של המשפט כבר לא ברור כשאני מנסה לומר אותו עם הזין שלו בפה -"תמצצי!" הוא תובע, אני מלקקת אותו ונרגעת מעט, אני מוצצת אותו ושואבת אותו, אני מעבירה את הלשון שלי על הכיפה של הזין אני מסובבת אותה סביב סביב, אני טועמת אותו לתוכי ואני לא מרפה, אני גם לא מוציאה אותו מהפה שלי כדי ללקק אותו לכל האורך שלו, אני רק מלקקת ומוצצת אותו ושואבת אותו אליי מממ טעים לי ואני לא רוצה שהוא יוציא אותו ממני ואני מנצלת כל שנייה לטעום את הזין המגרה הזה שמטריף אותי... הוא מתחיל לצאת ממני ואני לא נותנת לו אני מוצצת אותו חזק... הוא מחזיק לי את הסנטר ומבקש ממני להסתכל עליו -"אל תדאגי זנזונת אני מוציא אותו רק כדי להכניס אותו עמוק לכוס שלך", אני מתרגשת ושמה לב שבעצם הוא לא חדר אליי עדיין. הוא מוציא את הזין שלו מהפה שלי ואז משחרר לי יד אחת מהאזיקים -"תסתובבי כלבה קטנה"
אני מסתובבת ונעמדת על ארבע, טוב לא בדיוק על ארבע כי יד אחת עוד אזוקה, אני מניחה את הראש שלי על המיטה ומבליטה את התחת שלי, הוא מתמקם מאחוריי ואני מנענעת את התחת, אני מחכה להרגיש אותו ממלא את הכוס הנוטף שלי, הוא מקרב את הזין שלו אל החור שלי, הוא מרפרף איתו מלמעלה ואז מתחיל להחדיר אותו, אני מתנשפת בחרמנות והוא מחליק לתוכי, הוא יוצא ונכנס בעדינות, בעדינות מרגיזה "אדוני" אני מבקשת, "חזק יותר" הוא סוטר לי על התחת בתגובה ואני משתתקת, הוא מגביר מעט את הקצב, אני ככ מוטרפת שאני מרגישה בעצמה כל כניסה שלו עמוק אל הכוס שלי, אני גונחת וצועקת והוא מגביר את הקצב יותר ויותר, אני מרגישה אותו ברחם שלי ואני גונחת בטירוף, אני מרגישה זרמים חמים ומדליקים בדרך אל הכוס שלי, הוא דופק אותי שאני צורחת בהיסטריה... אני הולכת לגמור -"שלא תעזי לגמור" הוא קורא לי, אני מנסה למנוע מהאורגזמה להתפרץ והוא ממשיך לזיין אותי חזק יותר ועמוק יותר ומהר יותר... -"עכשיו" הוא צועק לי ואני גומרת בצעקה כשהזרע החם שלו משפריץ לתוכי, הוא מנער את הזין שלו בתוכי בעוד כמה חבטות לתוך הכוס שלי, הוא משחרר לי את היד השניה ואני נופלת שדודה אל המיטה, הוא נשכב מעליי ואני מרגישה את החזה שלו דופק בגבי -"זונה שלי" הוא ממזמז לי את האוזן, הוא מלקק אותה ונוהם לתוכה, אני מתחרמנת שוב ומרגישה את הזין שלו מתקשה מחדש מוכן לסיבוב שני...
לפני 6 שנים. 10 במאי 2017 בשעה 11:42

שעת בוקר מאוחרת באילת. אני וסול חברתי הטובה צועדות לעבר החוף, לבושות בשמלות חוף מרושתות שחושפות את הביקיני שלנו, אנחנו צועדות לאיטנו, מלהגות וצוחקות.
שמש, חוף וביקיני זה כל מה שהייתי צריכה כדי להירגע קצת מהעומס אז הצעתי לסול והיא זרמה אתי, ארזנו כמה שורטים, שמלות וביקיני והדרמנו רחוק...
"-הי, תראי מי גם ירדו לאילת... דני וישראל!..." סול לא מצליחה להסתיר את ההתרגשות שלה ואולי גם לא מנסה.
מה? לא, רק לא דני.
דני וישראל למדו אתנו בתיכון, סול תמיד חלמה על ישראל אבל אף פעם לא היה לה את האומץ לומר לו משהו.
ודני, ובכן, סול לא יודעת אבל היה לי קטע אתו, זה קרה בנשף הסיום, החיבור בינינו היה חזק ומידי, היו לנו יומיים סוערים במיוחד שדני הוביל אבל אחרי שהבנתי שהוא שולט בי אני נלחצתי ונעלמתי לו. זה לא היה קשה כשכבר לא למדנו יחד ולסול לא ספרתי עליו כי פחדתי שזה יהיה מציאותי מידי.
-"הי, ישראל!". עוד לפני שאני מספיקה לומר משהו, סול כבר צועקת לעברם, הם מתקרבים אלינו ומקטינים בינינו את המרחק, ישראל מחייך לעברנו ודני צועד עם השרירים המנופחים שלו, בטוח בעצמו..
אני מנסה להתעלם מהמבטים הצורבים שלו ומסתכלת על ישראל, אני מכריחה את עצמי לחייך וממלמלת לשלום.
אנחנו ממשיכים בטיול הקטן שלנו ומוצאים פיסת חוף פנויה, קרוב למים הכחולים והמלוחים של ים סוף.
ישראל ודני פורשים את המגבות שלהם וסול כמובן מסדרת את שלה בצמוד לישראל, אני מתיישבת לידה ודוחפת את האוזניות לאוזניים, נשכבת על המגבת שלי ועוצמת עיניים. אני רוצה לשכוח מהזמן ולהשתזף בשקט... השאר גם הם נשכבים על המגבות ומשוחחים ביניהם.
"-נועה, אבטיח" סול קוראת לעברי ודוחפת אותי עם המרפק שלה.
"לא, תודה" אני אפילו לא טורחת לפקוח את העיניים ומסרבת בנימוס.
היא שוב דוחפת אותי עם המרפק שלה ואני מוציאה אזניה אחת בעצלתיים ומסתכלת עליה: "מה, סול?" אני שואלת בתקווה שתניח לי.
-"את לא יכולה לסרב לפירות העונה, קדימה תשבי תאכלי קצת, מה את בדיכאון?"
בדיכאון? ממש לא. אבל אני לא רוצה שהיא תמשיך לחפור לי או שתחקור אותי מאוחר יותר אז אני משחקת אותה בסדר, אני מכבה את המוזיקה, מתיישבת ולוקחת ממנה פרוסת אבטיח, אני נמנעת מלהשתתף בשיחה הערה שמתנהלת בין שלושתם ולוקחת גם ענבים.
סול פתאום קמה מהמגבת ומודיעה שמתחשק לה ארטיק, ישראל מצטרף אליה והם נעלמים להם בכיוון הטיילת, אני מסיימת מהר את הענבים ומסדרת את המגבת שלי כדי לחזור לשקט שלי עם המוזיקה שלי. דני לא נותן לי לעשות את זה –"את עושה שטויות שאח"כ תתחרטי עליהן" הוא פולט לעברי.
"סליחה?!". החצוף הזה, מי הוא חושב שהוא?!
-" שמעת אותי" הוא מחזיר לי באדישות.
אוף. הכוח הזה שיש לו עליי. איך בכלל חשבתי שאוכל להתעלם ממנו?
-"בואי שבי פה לידי" הוא קורא לי.
אני לא רוצה לבוא אליו אני יודעת איך זה ייגמר אבל הגוף שלי לא שואל שאלות ואני מוצאת את עצמי יושבת על המגבת של ישראל קרוב מאוד לדני.. אני לא מסתכלת עליו אבל אני יכולה להרגיש את העיניים שלו דוקרות אותי... אנחנו יושבים ככה כמה רגעים ואז מגיע הערבי הקטן ההוא וצועק "משקה תמרים קררררר" עם הר' המתגלגלת שלו.. "משקה תמלים קללללל"... אני מחייכת למראהו הקבוע והנצחי ומשקיפה אל האופק.
-"תביא לנו שניים, תודה" אני שומעת את דני קורא לעברו.
לנו? מה? איכס. אני מסתובבת לאחור כדי לראות על מי הוא מדבר ונוכחת לראות שהבנתי נכון והוא התכוון אליי. אני לא רוצה לריב איתו ליד המוכר ומחכה שהוא יתרחק. דני מגיש לי את הכוס עם המשקה הקר ואני מסרבת להושיט יד לקחת אותו.
"דני אני לא רוצה, אני לא אוהבת את המשקה הזה" אני מנסה לסרב.
-"ואת אפילו לא טעמת אותו, קדימה קחי" שיט. איך הוא כבר הספיק להכיר אותי ככה?
"נו די, אתה לא יכול להכריח אותי לטעום את זה" אני מתעקשת וברור שגם הוא לא הולך לוותר.
אני רואה את ישראל וסול מתקרבים אלינו עם הארטיקים שלהם ואני יודעת שדני לא הולך לוותר לי והוא יריב אתי גם כשהם יתישבו לידינו וממש לא מוצא חן בעיניי לחשוב על זה אז אני לוקחת ממנו את הכוס בעצבים.
ישראל משום מה לא מקים אותי מהמגבת שלו ופשוט מתישב על המגבת של סול שמתיישבת לידו על המגבת שלי. עכשיו אני לכודה ביניהם ואין לי אפילו את סול כדי לנסות אולי לברוח ממנו.
אני לוגמת מהמשקה ויכולה לשמוע את החיוך הזחוח שלו פרוש לו על הפרצוף היפה שלו ובאלי למות. המשקה למעשה לא ככ נורא, לא ככ מזכיר תמרים ודי מתוק. אני מסיימת את כולו ומניחה את היד חזרה על המגבת, דני לוקח ממני את הכוס ושם אותה בתוך הכוס שלו. אני מחפשת משהו להתעסק בו ופתאום גם לי מתחשק ארטיק, "עשיתם לי חשק לארטיק אני הולכת להביא לי, סול באלך עוד אחד?" אני כולי תקוה שהיא תגיד כן ותבוא אתי כדי שאוכל להתרחק קצת ולדבר איתה אבל היא בכלל לא שמה לב למה שמתרחש מתחת לאף שלה ונשארת לשבת, דני לעומת זאת מצטרף בחיוך ובאלי להרוג את סול על זה שהיא לא עוזרת לי. אני לא רוצה לעורר מהומה אז אני נותנת לו לבוא אתי, כאילו יכולתי לסרב... אנחנו עולים בחזרה לטיילת, הוא מתקדם ועובר על פני קיוסק ולא נכנס אליו, אני רוצה לעצור אותו אבל מעדיפה לא לפתוח בשיחה אז אני שותקת ופוסעת אחריו, הוא מתרחק עוד טיפה לכיוון הגשר ואז פונה ימינה ויורד מתחתיו. אני נעצרת וחוככת בדעתי לרגע ואז יורדת אחריו, הוא תופס אותי ומצמיד אותי לקיר, אני משפילה את המבט, אני לא אסתכל לו בעיניים כי אז בכלל אני לא אעמוד בזה.
-"את לא תתעלמי ממני גברת"
אני מחייכת, איך אפשר בכלל להתעלם ממנו, אפילו גברים מסתובבים לאחור אחרי שהוא עובר על פניהם..
-"משהו מצחיק אותך? ותסתכלי עליי כשאני מדבר אתך" הוא רציני.
אני יודעת שכבר אין לי לאן לברוח ואני מרימה אליו את המבט, העיניים שלנו נפגשות והוא מסתער עליי בנשיקה לוהטת, אני מחזירה לו נשיקה ונמסה לתוכו, אין לי כוח להלחם בזה יותר, הלשונות שלנו נפגשות והוא שואב אותי לתוכו, הוא נצמד אליי עוד ומתחכך בי עם הגוף החסון שלו, אני יכולה להרגיש את הזין הקשה שלו מתחכך לי בבטן התחתונה ומיד אני מרגישה זרמים נעימים מזדחלים אל הכוס שלי. אוף התגעגעתי אליו.
הוא ממשיך למזמז אותי עוד קצת ואז עוזב אותי ומתרחק מעט -"את לא תלכי לי שוב, מובן לך?"
אני שותקת ומהנהנת לכך שהבנתי והוא מסתפק בזה, הוא מחבק אותי ואז נותן לי יד ומתחיל לחזור לצד השני, אני לא מנסה להתנגד והוא נכנס אתי לקיוסק, אני בוחרת ארטיק שוקולד 'מגנום' בלי פצפוצים והוא בוחר כמוני, הוא משלם על הארטיקים ופותח לי אחד, הוא מגיש לי אותו ואז פותח לעצמו, אחרי זה הוא שוב נוטל את ידי ואנחנו חוזרים למגבות שלנו.
סול עסוקה בשיחה עם ישראל ולא שמה לב שאנחנו חוזרים יד ביד ואני מודה לאל על זה כי היא בטוח היתה מרימה גבה.. אני באה להתישב חזרה על המגבת אבל דני מושך אותי ואני נעצרת, אני מסתכלת אליו בשאלה והוא מסמן לי על הים, הו, לא. לא! אני לא נכנסת למים, אני לא סובלת מים של ים ועוד כזה מלוח עם סיכוי טוב לקיפודי ים שמעקצצים אח"כ ברגל וכל מיני דגיגונים ושרצים מוזרים אחרים. לא, לא, אני לא נכנסת ואני לא אכנע הפעם...
"אני לא נכנסת לים דני, ממש לא!" אני מכריזה קצת יותר מידי בקול וכמה פרצופים מסתכלים עליי ביניהם ישראל וסול שמרימה גבה... אני מוציאה את היד שלי מהיד של דני ומתיישבת בהחלטיות חזרה על המגבת, אני אפילו נשכבת לאחור ועוצמת עיניים, עוברות כמה שניות שבהן ישראל וסול חזרו לפטפט ואני כבר חשבתי שדני ויתר. חשבתי מהר מידי כי פתאום הרגשתי צביטה בפיטמה. שיט! איזה דפוק הוא, אני מחניקה צעקה ומתיישבת במהירות, אני מציצה לצדדים לראות שאף אחד לא שם לב, במיוחד ישראל וסול אבל לשמחתי הם עסוקים יותר מידי בעצמם וכך גם שאר הרוחצים... אני מחזירה את מבטי אל דני והוא מחייך לעברי -"רוצה לחשוב על זה שוב, גברת?" הוא שואל בקול מלא בטחון עצמי. אני מתמהמהת מלענות לו ואני רואה איך היד שלו שוב מתקרבת לפיטמה שלי, אני עוצרת אותה מיד וממהרת לענות לו "בסדר, אני באה, אני באה!" הוא משחרר את היד שלו ושוב מניח אותה בכף ידי, הוא עוזר לי לקום ואנחנו נכנסים למים הנעימים, אני מהלכת בזהירות על החצץ עד שאנחנו עוברים את קו החוף ונכנסים עמוק יותר אל החול הרך, אני כל הזמן מסתכלת סביבי במים לוודא שאין שום יצור חי שמתקרב אליי ודני מסתכל עליי וצוחק, הוא מתקרב עליי ותופס ביד אחת את הסנטר שלי וביד השני מחבק אותי "-הכל בסדר בובה, אני כאן" הוא מסתכל לי בתוך העיניים ואני שוב נמסה ממנו, אנחנו מתנשקים, אני מרגישה את החזה השרירים שלו צמוד אליי ואני שוכחת שאני במים, אני שוב מרגישה את הזין שלו מתקשה ומתחכך לי בבטן, אני שוב מרגישה זרמים שדוהרים אל הכוס שלי, הוא מקרב את פיו אל האוזן שלי ולוחש לי -"הערב" הלב שלי פועם מהר יותר והוא ממשיך -"הערב אני אתעלל בך גברת".
שיט. הביקיני שלי מתרטב בצד שצמוד לכוס שלי, כאילו הוא לא מספיק רטוב מהים. אני מרגישה מופקרת. הגבר הזה משגע אותי..
הוא משחרר את החיבוק שלו ומנשק אותי שוב, הוא מעביר את היד שלו על הצואר שלי ומטייל איתה לאורך הכתפיים שלי, הוא יורד אל הציצים שלי, צובט קלות את הפטמה השמאלית וממשיך לרדת לאורך הבטן שלי, הוא מגיע לתחתית הבטן ואני כבר מרגישה את הכוס שלי צועק למגע שלו, אבל הוא עושה סיבוב ועובר אל הרגליים שלי. הוא אמר שיתעלל בי בערב אבל למעשה הוא התחיל כבר עכשיו לעשות את זה, אני מרגישה כמו כלבה מיוחמת כשעוברת לי בראש המחשבה להפשיט אותו כאן ועכשיו...
הוא מושך אותי חזרה אל החוף ועוטף אותי במגבת שלו, הוא מהדק אותה אליי כדי לייבש אותי וכשהוא בטוח שאני בסדר הוא לובש את החולצה שלו ומגיש לי את השמלה שלי "אנחנו הולכים?" אני שואלת מלאת תקוה.
הוא מחייך אליי ולא אכפת לי שאני מרגישה ילדה קטנה, אני רוצה אותו בתוכי ולא אכפת לי שהוא יודע את זה. הוא מהנהן לאישור ואני אורזת את הדברים שלי, סול מסתכלת אליי במבט של 'מה הולך כאן?' ואני מתעלמת ממנו "אני אדבר אתך כבר.." אני אומרת לה ויודעת שהיא בהחלט לא תותר על חקירה ברמה משטרתית מינימום.
אנחנו עולים לטיילת ודני לא ממהר, הוא מחזיק בידי וסוחב אותי לכל מיני חנויות, אני מנסה להיות הגיונית ולהסתיר את אכזבתי ואני זורמת אתו בטיול שלו...
אנחנו מטיילים ככה שעה בערך, הרגליים שלי כבר מתעייפות ואני מתחילה להיות רעבה.
-"רעבה?" הוא שואל כאילו הוא קורא את המחשבות שלי.
"מתה מרעב" אני עונה לו.
אנחנו יוצאים מהטיילת והוא מכוון אותי למלון שהוא לן בו, אנחנו נגשים לחדר האוכל ונכנסים תחת השם שלו, הוא משלם לברמנים גם עליי ואנחנו מתיישבים באחד השולחנות הצדדיים, מלצר ניגש אלינו ומניח 2 תפריטים על השולחן, הוא מחכה בצד כשאנחנו בוחנים את התפריט ולאחר כמה דקות דני מסמן לו לגשת להזמנה, אני מזמינה נקניקיות וצ'יפס עם סלט ירקות והוא מזמין סטייק עם סלט.
המלצר נעלם לעבר המטבח ואנחנו נשארים לבדנו כשאין לי שום דבר ביד להתעסק בו... הוא מניח את היד שלו על הירך שלי ומלטף אותה, אני מרגישה את הזרמים האלה של מקודם מכים בי שוב, אני מניחה את היד שלי על שלו ועוצרת אותו, הוא לא הולך לשגע אותי כשאני אוכלת....
-"תסתכלי עליי" הוא מתקשח, אני מרימה את מבטי והוא חודר אליי עם העיניים שלו -"מה את חושבת שאת עושה? תורידי את היד שלך ממני ותניחי אותה על השולחן". אני מיד מרימה את הידיים אל השולחן וממוללת את האצבעות שלי אחת בשניה. הוא ממשיך להתעלל בי והמלצר חוזר עם המנות שלנו, הוא מניח קנקן של מים קרים, מגיש לנו את הצלחות שלנו ומסדר לנו סכו"ם, אנחנו מודים לו והוא מסתלק להמשיך בעבודתו.
דני לא עוזב את הירך שלי ומסמן לי להתחיל לאכול, אנחנו אוכלים בשתיקה כמה דקות כשהוא ממשיך להתעלל בי, עכשיו הוא מכניס את היד שלו מתחת לשמלה שלי ומתחיל לעלות לכיוון הכוס הנוטף שלי, אני עוצרת את האינסטינקט של היד שלי לעצור אותו וממשיכה לאכול.
הוא עוצר לרגע את נקישות המזלג שלו ופונה אליי -"עוד מעט נעלה לחדר שלי ואני אזכיר לך כמה דברים" הוא אומר בטון נמוך ומפתה.
אני עוצרת באמצע הביס ומרימה אליו את מבטי, הגבר הזה ככ בטוח בעצמו והוא ככ יפה וככ עושה לי את זה שאני לא שולטת בעצמי, אני מהנהנת בהסכמה וממשיכה לבהות בו, אני לא יודעת על מה הוא חושב בדיוק אבל אני בהחלט צריכה להזכר למשל ב- 'איך-הזין-שלו-מרגיש-בתוכי' אני מחכה לזה בהחלט. -"תמשיכי לאכול אם את רוצה להגיע לשם מתישהו" הוא מנער אותי מהרהוריי.
"לשם?"
-"לחדר שלי גברת... תמשיכי לאכול"
אני ממשיכה לאכול ולועסת מהר יותר, הוא מחייך לעברי בחיוך הבטוח שלו ואני מגלגלת עיניים.
אנחנו מסיימים לקשקש בצלחות שלנו והוא נוטל את ידי, הוא לוקח אותי לכיוון המעלית ומזמין אותה, אנחנו נכנסים והוא לוחץ על קומה 10, הדלתות נסגרות ואנחנו לבדנו, הוא דוחק אותי אל הקיר ומכניס את היד שלו מתחת לשמלה שלי, הוא מסיט את התחתונים הצדה ומרפרף על הכוס שלי -"רטובה" הוא מציין כאילו לעצמו. המעלית בקומה 6 ןהיא נעצרת, אני נלחצת שיראו אותי ככה אבל הוא מסדר את התחתון שלי ומוציא את היד שלו, הוא מרפה מהאחיזה שלו שדחקה אותי לקיר ונותן לי יד, מישהו נכנס ומהנהן לשלום, דני מהנהן בחזרה והגבר הזר מסתובב אל הדלת, אנחנו ממשיכים להמריא לקומה העשירית ודני מרים את היד שלו אל הפה שלי, אני מריחה את הרטיבות שלי והוא דוחף את האצבע הרטובה אל תוך הפה שלי, אני מלקקת אותה ונזהרת לא לעשות קולות כדי שהגבר לפנינו לא יסתובב בטעות, אני לחוצה מזה אבל לדני לא מזיז בכלל הנוכחות שלו....
המעלית נעצרת בקומה עשירית ודני מושך אותי אל החדר שלו, הוא פותח את הדלת ומחכה שאכנס, אני מתמהמהת לרגע תוהה אם הייתי צריכה להגיע לכאן ככ מהר אבל הוא לא נותן לי הרבה זמן לחשוב ודוחף אותי בעדינות אל תוך החדר.
הוא נועל את הדלת מאחורינו ונכנס פנימה, הוא בועט מעצמו את הנעליים ומתיישב בקצה המיטה, הוא מביט בי פוסעת אל פנים החדר בביישנות ומרוח לו חיוך מושלם על הפנים שלו. אני נכנסת עוד וניגשת לקצה החדר אני מביטה מהחלון החוצה והנוף שנשקף פשוט עוצר נשימה אבל אני ממהרת להחזיר את מבטי אל החדר ומתישבת על הספה שנצבת לידי.
-"את שוב מנסה להתעלם ממני?" הוא שואל ואני מיד נעמדת מובכת כולי. -"תורידי את התיק שלך ותבואי לפה" הוא מצביע על הרצפה שלפניו.. אני מורידה את התיק על הספה ומתקרבת אליו, הוא מניח את הידיים שלו על זרועותיי ומסתכל לתוך העיניים שלי -"אני באמת צריך להזכיר לך דבר או שניים" אני מתפתלת תחת המבט שלו ומסמיקה נואשות, הוא תופס את הסנטר שלי ביד שלו ותובע את מבטי -"תרדי על ארבע זנזונת" הוא לוחש בזדוניות. אני עוצרת נשימה למשמע הכינוי הזה. אני מבויישת נורא אבל גם רטובה בטירוף אני רוצה לפתוח בספרינט ולהיעלם אבל הגוף שלי חושב אחרת ואני מתחילה לכרוע ברך. אני נעמדת על ארבע לפניו והוא מעביר את היד שלו על הלחיים שלי -"ילדה טובה" הוא לוחש לי באוזן ואני נעה באי נוחות, הוא אוהב שאני מובכת הוא בטח מבסוט מעצמו עכשיו... אני מובכת מהסיטןאציה הזאת אבל היא גם גורמת לי להתחרמן קשות. הוא נעמד ומעביר את היד שלו על הגב המקומר שלי, אני נרעדת קלות מהצמרמורת שהוא מעביר לי בגוף, אני מנמיכה את הידיים שלי ומניחה את הראש על הרצפה, אני מבליטה את הישבן שלי והיד שלו ממשיכה מהגב שלי אל עבר עצם הזנב שלי -"יופי כלבה קטנה שלי ככה אני אוהב אותך" הוא מאשר את התנוחה שנעמדתי בה ואני מנענענת את התחת שלי בתגובה, אני חרמנית ככ, אני רוצה אותו בתוכי ואני אעשה הכל שזה כבר יקרה... הוא יודע את זה אבל הוא הבטיח להתעלל בי ואני מכינה את עצמי כי אחרת אני אתפוצץ מאורגזמה עוד לפני שהוא יחדור אליי... הוא נעמד מאחוריי, מרים מעט את השמלה הקטנה שלי, מזיז את התחתון שלי ומחדיר 2 אצבעות אל הכוס שלי, הכוס הנוטף שלי, הוא מנענע את האצבעות שלו בתוכי ומתעלל בי בהנאה, אני גונחת בתגובה ומניעה את התחת שלי למעלה ולמטה בעדינות, הוא מחטיף לי סטירה על הישבן השמאלי, אני מופתעת ומביטה לאחור -"התעלמת ממני זנזונת ואת לא יכולה להתחמק מהעונש שמגיע לך.." אני מחזירה את הלחי שלי לרצפה ומקבלת עוד סטירה גם על הלחי הימנית של התחת שלי, הוא ממשיך להתעלל בי בכוס ואז עוד סטירה! ועוד אחת! הוא מוציא את האצבעות שלו בבת אחת ואני מרגישה ריקה, אני מנענעת את התחת שלי שיידע שזה לא מוצא חן בעיניי שהוא נטש את הכוס שלי אבל הוא מתעלם מהתנועות שלי ואז עוד סטירה! זה מתחיל לעקצץ והוא ממשיך להחטיף לי, טוב הייתי צריכה לדעת שזה לא ייגמר בשתיים וחצי סטירות... הוא מגביר את העצמה של הסטירות וזה מתחיל לכאוב לי, הוא מחטיף לי ואני מקמרת את התחת שלי, הוא מחכה שאבליט אותו בחזרה ואז שוב מחטיף לי, הוא שוב מחכה ואז מחטיף לי שתיים בבת אחת "אייי" אני לא מתאפקת וצועקת בתגובה לסטירות שלו הוא ממשיך להכאיב לי וללמד אותי לקח, זה מתחיל להיות היסטרי ואני מתחילה לייבב, אני לא בוכה אבל אני קרובה לזה, הוא מחטיף לי סטירה, אני מכניסה את הישבן ביבבה על סף בכי ואז שוב מבליטה אותו החוצה, הוא שוב מחטיף לי ואני שוב בורחת, הוא יודע בדיוק מה הוא עושה, הוא עוד לא רוצה שאני אבכה למרות שאני כבר רוצה את זה, הוא בכוונה נותן לי סטירה ואז נותן לי לנוח ואז שוב נותן לי סטירה אחת בכל פעם, ואז כשהוא חושב שזה מספיק הוא נותן לי כמה סטירות רצופות בבת אחת ואני פורצת בבכי, אני מבקשת ממנו להפסיק, הוא ממשיך עוד קצת לסטור לי ואז מפסיק. אני ממררת בבכי היסטרי והוא מלטף לי את התחת, הוא נוטל את ידי ומקים אותי עד שאני נעמדת, הוא חופן את הראש שלי בצוואר שלו ומגרד לי בקרקפת -"את יותר לא תעשי עליי פוזות זונה קטנה" אני מהנהנת תוך כדי בכי ונרגעת לאטי בתוך הצוואר שלו.. הוא לא מחכה שארגע לגמרי, מרים אותי ומפיל אותי למיטה שלו.
-"תתפשטי" הוא פוקד עליי ואני מיד מורידה מעליי את השמלה, אני מניחה אותה בקצה המיטה ומורידה גם את הביקיני, אני מורידה את החזיה ואז מושכת בחוטים של התחתון ומורידה גם אותו, הוא כל הזמן הזה מסתכל עליי ובוחן כל צעד שלי, הוא דוקר את גופי במבטים שלו ומעביר בי זרמים שמדליקים את כולי, אני מניחה את הביקיני על השמלה שלי ומסתכלת עליו בציפייה, הוא ניגש אל המיטה ומעיף ממנה את הדברים שלי -"את לא צריכה בגדים, חור, את צריכה להשאר בדיוק כך" והוא מצביע על העירום שלי. הוא משפיל אותי והוא יודע לעשות את זה היטב כי אני מחבקת את עצמי ומרגישה עוד יותר מיוחמת, כלבה מופקרת וחשופה.. הוא עולה על המיטה ותופס את הידיים שלי שמחבקות את הגוף שלי, הוא מרחיק אותן מהגוף שלי ומותח אותן ל2 הצדדים -"את לא תסתירי ממני את הגוף היפה שלך, זנזונת, וכדאי לך שלא להזיז את הידיים האלה מאיפה שהנחתי אותן כרגע" טוב עכשיו אני חשופה בהחלט אבל אני מצייתת לו ומשאירה את הידיים שלי מתוחות לצדדים, הוא מחזיק בצידי גופי ודוחף אותי אל פנים המיטה כך שהרגליים שלי לא תצאנה החוצה, ואם חשבתי שאי אפשר להיות חשופה יותר אז התבדיתי עכשיו כשהוא פתח את הרגליים שלי כמה שהן יכולות להמתח.. אני עוצמת את העיניים ושואפת מלא אויר כדי לשמור על איזון -"תפתחי את העיניים שלך כלבונת" הוא מזהיר אותי ואני מיד פותחת אותן ומסתכלת עליו, הוא יושב עכשיו על הבטן שלי כשיד אחת שלו מרפרפת על הכוס שלי ומשגעת אותי והיד השניה מחזיקה בזין הגדול שלו וגם משגעת אותי... אני מזילה ריר, הלשון שלי עוברת על השפתיים שלי ומרטיבה אותן ואז אני נושכת את השפה התחתונה שלי עד שהיא מחליקה מבין השיניים שלי -"כן זונה, תראי לי מה את רוצה" הוא ממשיך לשגע אותי.. הפה שלי נפתח והלשון שלי שוב עוברת על השפתיים שלי עד שהיא יוצאת החוצה ומתחננת לקבל אותו אליה, דני מתקרב אליי מעט ואז דוחף את הזין הקשה שלו לתוך הפה שלי, אני מתלהבת ומוצצת אותו במרץ, אני רוצה לעלות ולרדת לאורכו של הזין השווה הזה אבל בתנוחה הזאת אני לא שולטת בזה... הוא נהנה לשגע אותי כך... הוא נכנס עמוק יותר עד שאני מרגישה אותו בגרון, אני נחנקת ולא מתנגדת לזה, הוא נשאר כך כמה רגעים ואז יוצא מעט, אני מתנשפת וחוזרת ללקק את הזין שממלא את כל פי, הוא מתחיל לזיין לי את הפה ואני מרפה את השפתיים שלי -"אני עכשיו אזיין את הפה שלך עד שאגמור ואת תבלעי את הזרע שלי, זונה" הוא נכנס ויוצא, מגיע לגרון שלי ושוב יוצא אני מרגישה שהוא מאבד שליטה ואני יודעת שהוא קרוב לגמור אני מחכה לזה ואז הוא משפריץ לתוכי את הנוזל החם שלו, אני ממהרת לבלוע אותו ומבסוטה על עצמי שעשיתי את זה, הוא מנער לתוך הפה שלי טיפות אחרונות ואני מלקקת את השפתיים שלי בשקיקה, הוא מסתכל עליי כמה רגעים ואז נסוג לאחור, הוא מתיישב בין רגליי ומחדיר אליי 2 אצבעות, הוא מזיין לי את הכוס, ומנענע את האצבעות שלו עמוק בתוכי כשהאגודל שלו מרפרף לי על הדגדגן, הוא מביא את היד השניה שלו ומחדיר אצבע לתוך הטוסיק שלי, הוא משחק לי בנקודות שלי במיומנות ואני מרגישה את האורגזמה קרובה, אני גונחת ונאנחת בהנאה והכוס שלי מתחיל להתנועע לקראת האורגזמה הקרובה שלי -"את לא גומרת עדיין כלבה, את מחכה לאישור שלי, מובן לך?" אוחחח אני מתאפקת לא לגמור, מנסה לשמור את האורגזמה בתוכי -"לא שמעתי אותך זנזונת" הוא מחכה לתשובה שלי "זה מובן אדוני... זה מובן לי" הוא ממשיך להתעלל בי ואני מרגישה שעוד רגע לא אוכל כבר להחזיק מעמד -"עכשיו כלבה" הוא מאשר לי לגמור ואני מתפרקת תחת הידיים שלו והמבט החודר שלו ורועדת בלי שליטה, אני מתכרבלת לתנוחת עובר ונרגעת לאטי, הוא נשכב מאחורי גבי ומחבק אותי אליו, הוא מחבק אותי חזק ומיישר את הרגליים שלי עם הרגל שלו, אני נרגעת בתוך ידיו ולא יכולה לזוז, הוא מצמיד את פיו אל אוזני ולוחש לי -"את שלי זונה קטנה, את שייכת לי" אני מהנהנת ביני לבין עצמי ושוקעת בשינה מתוקה.
אני מתעוררת כשקרני שמש מפזזות על המיטה, אני פוקחת עיניים לאיטי ומזהה את דני יושב על הספה ומביט בי, אני מחייכת לעברו ובאה להתמתח, אבל היי הידיים שלי! שיט! הוא קשר אותי למיטה, הוא מתחיל לצחוק כשהוא רואה את המבט שלי כשאני קולטת שאני קשורה, אני מחזירה לו מבט מתריס ומזיזה את המבט שלי לכיוון השני, הוא קשר אותי באזיקים לגב המיטה, אזיק לכל יד, אני מזה הולכת להתחרפן, הוא הולך להתעלל בי... הוא עולה על המיטה ומעביר את האצבעות שלו על הידיים שלי, אני מנסה למנוע את האינסטינקט אבל לא הולך לי ואני מתפתלת בתוך האזיקים, זה לא נעים לי ואני מייבבת "תפסיק בבקשה, תפסיקקק"
-"את אומרת לי מה לעשות, זונה? ואני חושב ששכחת משהו!" הוא ממשיך לדגדג אותי ואני ממשיכה להתפתל "לא אדוני, אני לא אומרת לך! אני מבקשת ממך! בבקשה אדוני, אני מתחננתתתת" הוא מפסיק לדגדג אותי -"הו, מתחננת זה טוב! תתחילי להתרגל לזה זונה קטנה" אני נרגעת והוא מעביר את האצבעות שלו אל הציצים שלי, אתמול הוא לא טיפל בהם, נראה שהוא לא הולך לאכזב אותם הפעם, הוא רוכן מעליי ומצמיד את השפתיים שלו לפטמה השמאלית שלי, מממ הוא מלעלע עם הלשון שלו על קצה הפטמה וזה מדליק, הוא מוצץ את הפטמה ואז נושך אותה קלות, הוא מושך אותה וזה כואב לי, אני גונחת והוא נושך חזק יותר, אני מתחילה להתפתל "איייי אחחח" הוא רק מגביר את הכאב ואני מתפתלת מכאבים "בבקשה תפסיק אדוני בבקשה אני מתחננת" הוא מיד מפסיק לנשוך אותי ואני מתחילה להבין את המשחק שלו, הוא רוצה אותי כלבה כנועה ומתחננת... זה לא ככ מוצא חן בעיניי ואני לא מתכוונת לתת לו את זה בקלות, הוא ממשיך לטייל עם האצבעות שלו ומגיע אל הכוס שלי, הוא מדגדג את הדגדגן שלי ואז צובט אותו, הו לא לא, הוא לא הולך להכאיב לי בדגדגן! "בבקשה אדוני אל תכאיב לי שם, בבקשה!" אני יודעת שנשברתי מהר מידי אבל אני לא יכולה לתת לו להכאיב לי שם, זה איזור רגיש מידי... -"לא שמעתי את מילת הקסם כלבה קטנה" הוא צובט חזק יותר ואני צורחת "אני מתחננת אני מתחננת אדוני" הוא עוזב את הדגדגן ורוכן אליו לתת לו נשיקה, אני מתנשפת בניסיון להירגע, הוא יטריף אותי הגבר הזה! הוא ממשיך לטייל עליי עם האצבעות הנוראיות שלו ומתחיל להחדיר אותן לחור של התחת שלי, הוא מחדיר אצבע אחת ואני עוצרת את הנשימה שלי עד שהיא נכנסת פנימה, הוא מתחיל להרחיב לי את החור של התחת וזה כואב לי, אני גונחת מכאב והוא ממשיך לסובב את האצבע שלו, אני מנסה להרפות ואז הוא מוציא את האצבע ומחדיר את האגודל, זה כבר יותר כואב לי, הוא מסובב את האגודל שלו בחור שלי ואני מתחילה לבכות, אני מייבבת והוא ממשיך עם ההתעללות שלו, באמת שזה כואב לי "תפסיק" אני דומעת ונכנעת "אני מתחננת אדוני"
הוא מוציא את האגודל שלו ושוב חוזר לדגדגן שלי, הוא מתחיל לשפשף אותו ולהדליק אותי, הוא מכניס גם 2 אצבעות לכוס הרטוב שלי ומנענע אותן עמוק בתוכי, אני מתחילה להתפתל ולגנוח מהנאה, הוא ממשיך לטפל בי ולענג אותי והזרמים מתגברים ודוהרים בגופי אל הכוס שלי, אני מרגישה שאני הולכת להתפוצץ אני גונחת מהר יותר וחזק יותר. ואז הוא עוצר. שיט הייתי ככה קרובה לגמור...
"למה עצרת את זה?" אני שואלת. והוא שותק ומחייך לעצמו. פאק! הוא הולך להתעלל בי עד שאני אתחנן לגמור.
שיעשה עם הגוף שלי מה שהוא פאקינג רוצה, אני לא הולכת להתחנן לזה!
הוא נעמד מולי ומוריד את התחתונים, הזין שלו קופץ מתוכם ונעמד למולי, אוחחח נוזל לי ריר... -"תסתכלי בעיניים שלי זנזונת" הוא דורש ואני מרימה את המבט שלי, אני מסתכלת לו בעיניים והוא מסתכל עליי ואז מתחיל לשחק לעצמו, העיניים שלי מתרחבות ויורדות אוטומטית לזין הסקסי שלו, אני דופקת את הידיים שלי באזיקים מתה לקרוע אותם מהמיטה -"אמרתי משהו" הוא מתקשח, העיניים שלי עולות בחזרה לאורך גופו הסקסי, עוברות על החזה השרירי שלו, על השפתיים החושניות שלו ומגיעות בחזרה לעיניים שלו, אני מסתכלת עליו כולי בוערת, זה מתחיל לעצבן אותי! הוא מתקרב אליי ועולה למיטה ומתיישב על הבטן שלי, שיואו אני יכולה להריח את הזין שלו מרוב שהוא קרוב, אני מרימה את הראש ומתקרבת אליו עם הלשון שלי, אני אשיג אותו בלי להתחנן... הוא נותן לי סטירה על הלחיים ואני שומטת את ראשי לאחור -"מה את חושבת שאת עושה, זונה חצופה?" הוא מסתכל עליי לתוך העיניים ואני משפילה את המבט שלי -"תעני לי. ותסתכלי עליי כשאני מדבר אתך" אני מרימה בחזרה את המבט שלי "אני רק... אני רק רוצה אותו אדוני" אני מגמגמת. -"את תקבלי אותו כשאני אחליט מובן לך?"
אני מהנהנת לאישור "מובן אדוני"
אני ככ רוצה אותו!
"אבל אני רוצה אותו עכשיו" אני פולטת.
-"את יודעת מה את צריכה לעשות בשביל זה" הוא מזכיר לי.
אני משפילה את העיניים שלי שוב ואני מבקשת יפה "אני רוצה את הזין שלך אדוני, אני... אני מתחננת"
אבל הוא ממשיך להסתכל עליי וממשיך לשחק לעצמו. אני פוערת את העיניים שלי והוא מגחך.
"אבל אני התחננתי!..." אני צועקת בהלם.
אני רוקעת ברגליים ומנסה לנער אותו ממני, אני מתפרעת מתחתיו כאילו אצליח להזיז אותו... אני עצבנית ומוטרפת ואני לא הולכת להירגע עד שהוא יוריד ממני את האזיקים האלה "תשחרר אותי! תשחרר אותי כבר, אני רוצה אותו, אני רוצה אותך, אני רוצה שתזיין אותי! תשחרר אותיייי" הוא תופס לי את הרגליים ומיישר אותם על המיטה, אני מנסה להאבק בו אבל מהר מאוד מבינה שהוא הרבה יותר חזק ממני, אני מרפה ואני עצבנית ואני כזאת זונה מופקרת, אני כלבה מיוחמת ורעבה "אתה תשחרר אותי עכשיו, אתה תשחרר אותי, אני מתח...." הוא דוחף את הזין שלו לפה שלי וסותם לי אותו, הסוף של המשפט כבר לא ברור כשאני מנסה לומר אותו עם הזין שלו בפה -"תמצצי!" הוא תובע, אני מלקקת אותו ונרגעת מעט, אני מוצצת אותו ושואבת אותו, אני מעבירה את הלשון שלי על הכיפה של הזין אני מסובבת אותה סביב סביב, אני טועמת אותו לתוכי ואני לא מרפה, אני גם לא מוציאה אותו מהפה שלי כדי ללקק אותו לכל האורך שלו, אני רק מלקקת ומוצצת אותו ושואבת אותו אליי מממ טעים לי ואני לא רוצה שהוא יוציא אותו ממני ואני מנצלת כל שנייה לטעום את הזין המגרה הזה שמטריף אותי... הוא מתחיל לצאת ממני ואני לא נותנת לו אני מוצצת אותו חזק... הוא מחזיק לי את הסנטר ומבקש ממני להסתכל עליו -"אל תדאגי זנזונת אני מוציא אותו רק כדי להכניס אותו עמוק לכוס שלך", אני מתרגשת ושמה לב שבעצם הוא לא חדר אליי עדיין. הוא מוציא את הזין שלו מהפה שלי ואז משחרר לי יד אחת מהאזיקים -"תסתובבי כלבה קטנה"
אני מסתובבת ונעמדת על ארבע, טוב לא בדיוק על ארבע כי יד אחת עוד אזוקה, אני מניחה את הראש שלי על המיטה ומבליטה את התחת שלי, הוא מתמקם מאחוריי ואני מנענעת את התחת, אני מחכה להרגיש אותו ממלא את הכוס הנוטף שלי, הוא מקרב את הזין שלו אל החור שלי, הוא מרפרף איתו מלמעלה ואז מתחיל להחדיר אותו, אני מתנשפת בחרמנות והוא מחליק לתוכי, הוא יוצא ונכנס בעדינות, בעדינות מרגיזה "אדוני" אני מבקשת, "חזק יותר" הוא סוטר לי על התחת בתגובה ואני משתתקת, הוא מגביר מעט את הקצב, אני ככ מוטרפת שאני מרגישה בעצמה כל כניסה שלו עמוק אל הכוס שלי, אני גונחת וצועקת והוא מגביר את הקצב יותר ויותר, אני מרגישה אותו ברחם שלי ואני גונחת בטירוף, אני מרגישה זרמים חמים ומדליקים בדרך אל הכוס שלי, הוא דופק אותי שאני צורחת בהיסטריה... אני הולכת לגמור -"שלא תעזי לגמור" הוא קורא לי, אני מנסה למנוע מהאורגזמה להתפרץ והוא ממשיך לזיין אותי חזק יותר ועמוק יותר ומהר יותר... -"עכשיו" הוא צועק לי ואני גומרת בצעקה כשהזרע החם שלו משפריץ לתוכי, הוא מנער את הזין שלו בתוכי בעוד כמה חבטות לתוך הכוס שלי, הוא משחרר לי את היד השניה ואני נופלת שדודה אל המיטה, הוא נשכב מעליי ואני מרגישה את החזה שלו דופק בגבי -"זונה שלי" הוא ממזמז לי את האוזן, הוא מלקק אותה ונוהם לתוכה, אני מתחרמנת שוב ומרגישה את הזין שלו מתקשה מחדש מוכן לסיבוב שני...