לילה טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב סינון

אני מרגישה זאת בכל מהותי

אני במודעות מלאה, בוחרת כל רגע מחדש,
מכורה לריגושים שמגלה בי
מאפשרת לעצמי הכול
ולובשת את החיוך הכי יפה שיש לי כל בוקר מחדש
לפני 5 שנים. יום שני, 18 בינואר 2021 בשעה 11:10

ככה זה מרגיש כשנשאר מאומה

כשמבחן המציאות מלמד אותי שלא נותר דבר

כנראה שלא היה מלכתחילה והפטיש הזה של 5 קילו שנפל פשוט ניקה את השולחן

ואת הלב שלי

בתור משהי שהמון זמן הסתפקה בשאריות אני מצליחה להבין מתוך בהלה

שהשאריות היו אשליה

הן היו כלום

 

כמה נלחמתי על כלום

כמה רציתי את הכלום

כמה הסתפקתי בכלום

כמה לא הבנתי שזה כלום

 

ועכשיו אני עם שאריות של הכלום

 

ממוללת אותן בראשי מחשבותיי גופי ליבי

 

אני אופטימית למרות ובזכות הכול

החושים שלי תמיד היו מדוייקים ואני מסרבת להאמין שאין שם ליבה של משהו טוב

ובכל זאת

נותרתי עם שאריות של 

כלום

 

 


לקרוא ולהוסיף תגובות, הרשמ/י או התחבר/י.

הרשמ/י התחבר/י