סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

Stressed Out Thoughts

Just the thoughts and fantasies of a horny kinky man who’s too stressed and afraid to go by them
לפני 3 שנים. 28 במאי 2020 בשעה 5:27

השולט האולטימטיבי שלי, זה שאני חולם עליו, הקשר בינינו הוא יותר מהסקס, והוא גם לא איזה מערכת יחסים מונוגמית, זו חברות פתוחה כנה ודואגת.

אני מדמיין את הגבר שלי שהוא אחד שיודע מה הוא רוצה ומוביל לשם, אני מחפש מישהו שידאג לי ושתהיה שם אינטימיות של דאגה ואכפתיות מעבר לחרמנות ומשיכה מינית. האדון שלי הוא אדם שידאג לי ויפנק ביומיום, ואז כשהוא נהיה חרמן ההיררכיה משתנה ואמנם הוא תמיד השולט, אבל כעת זה מעשים לסיפוקו המיני ופחות חשוב הפינוקים הקטנים שלי.

הרבה מהפנטזיות שלי מכילות אנאלי למרות שבמציאות אני דיי נמנע מהעניין, אז אני מדמיין את אותו אדון שולט כאדם שמאוד אוהב ומתחרמן מהמסביב ולא רק מהאקט של מציצה או חדירה.

כשהוא חרמן ומשתלט כטבעו אני מדמיין אותו מאונן עליי, מביים אותי באיזה פוזה להציג את עצמי מולו, כמובן בבגדים לבחירתו. שלי/שלו נקיים/משומשים זה הכל לבחירתו.

מטריף אותי כשהיצר החייתי שלו משתלט עליו והוא מתחיל להזיע, שהוא עושה לי מקלחת שתן ומסמן אותי כמו חיה שמסמנת טריטוריה, שהוא קצת אסרטיבי ו״לוקח״ מה שבא לו בין אם זה לדחוף לי את הראש לבית שחי שלו, להצמיד אותי לקיר ולהתחכך לי בתחת או סתם לסבן אותו במקלחת כמו שמגיע לו כשהוא חוזר הביתה. 

אני אוהב להיות לו לעזר כשהוא חרמן, לפעמים כצעצוע לפעמים כמשרת. אני מדמיין אותו עושה ביד מול פורנו כשהפה שלי עסוק בלשחק בפטמה שלו, ואם הוא מרגיש שמשהו לא מאה אחוז, נגיד הפה שלי יבש מידי, הוא פשוט יורק לי בפה וממשיך בשלו.

והרבה אני מפנטז, שהוא לוקח אותי לפגוש את חברים שלו והוא מפנק אותי כאילו אני נסיך, דואג לי להכל. אבל ברגע שהחבורה מתפרקת ורק חבר או שניים מהקרובים נשארים, הוא נהנה לתת להם להשפיל אותי ולהחליט כמה רחוק מותר להם לקחת את זה.


להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י