סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

Stressed Out Thoughts

Just the thoughts and fantasies of a horny kinky man who’s too stressed and afraid to go by them
לפני 3 שנים. 1 ביוני 2020 בשעה 6:39

אני מחוץ לדלת שלו, בחדר המדרגות. ברחתי בארוחת צהריים מהעבודה בשביל לבוא לביקור קצר. הוא אמר לי מראש שכשאני מגיע לפני שאני דופק לו בדלת שיפתח אני צריך להוריד בגדים ולהישאר רק בתחתונים, אחרת הוא לא יפתח.

זה מביך אותי, יש משהו מאוד מחרמן בפחד ובחשש שאם מישהו בדיוק יעבור אבל בעיקר יש מבוכה מהסיטואציה. אבל אני, אני יודע מה מקומי ולאיזו מטרה הגעתי, ואני משתדל להיות ממושמע, אז כדבריו אני מתפשט לתחתונים. מזל שבאתי עם בוקסר צמוד ולא איזה תחתון קטן.

הוא פתוח לי את הדלת, עם מכנס טרנינג שלפי הבליטה נראה כאילו הוא לא לובש תחתון מתחת ובלי חולצה. אוף למה הוא כזה מחרמן אותי ואני מתקשה לשלוט בזה.

הוא מציע לי משהו לשתות ומוודא שהבאתי איתי משהו לגלגל לעשן, ושולח אותי לחדר שלו לגלגל לנו משהו. אחרי שקצת עישנו והתעדכנו בחיים אחד של השני, את העובדה שהזין שלי עמד לא הצלחתי להסתיר והוא הלך ונשכב על המיטה על הבטן.

אני יודע מה זה אומר, זמן לעשות לו קצת מסאז, אבל כבר כל כך עומד לי והוא כל כך עושה לי את זה שפאק. אז אז אני עולה עליו, התחת שלי על הגב התחתון/ישבן שלו והידיים שלי מעסות לו את השכמות. השיזוף, הגוף הבנוי, השמירה שלו על הגוף שלו, לגמרי עושה לי את זה ובתחתון שלי כבר נהיה כתם פריקאם. הוא בטוח מרגיש את על הגב.

יורד ומעסה לו את הגב, אני לא הכי מוכשר בזה והוא יודע אז הוא מנסה גם קצת ללמד אותי מה ואיך כדי ששנינו נהנה מזה. כשאני מגיע לגב התחתון הוא מוריד את המכנס ואני רואה את התחת השרירי והחלק שלו. אני לא יודע לעשות מסאג ממש אבל אני מכיר אותו קצת ויודע שיש לו נקודה רגישה בין התחת לביצים אז לאט לאט אני מתקדם אליה כהוא שואל אותי מה רטוב על הגב שלו. ״מצטער.. אתה פשוט.. זה פריקאם אני לא ממש שולט בזה״.

הוא מסובב את מבטו ורואה אותי בבוקסר מוכתם ולח וזה כנראה עושה לו את זה ומכניס לו רעיון לראש. משהו שם מחרמן אותו כי יש תזוזה בזין שלו,

הוא מסתובב על הגב, עוצם עיניים, אני יושב על הזין שלו שמתחכך לי בתחתון ובתחת ומשחק לו קצת בפטמות. ״לא לא, תמשיך במסאג״ הוא אומר לי ומזיז לי את הידיים מהפטמות שלו שיונחו על כל החזה. יש לו קצת שיער על החזה וכמובן שגם זה גורם לי לנטוף עוד יותר שם.

אחרי כמה דקות של קצת מסאג וקצת קיצי ונעימי בגוף הוא מוריד אותי שאשב על ידו, לוקח לי את היד ואומר לי לשחק שם. שם הוא התכוון למתחת לביצים איפה שהוא הניח לי את היד. יש שם איזה נקודה רגישה שעושה לו את זה והוא התחיל לשחק עם עצמו קצת. אני נהנה לראות שעומד לו מהסיטואציה ותמיד כיף לי לראות אותו משחק עם עצמו ומתענג.

אני בחשש מתקרב ללקק לו את הפטמה, הוא מרשה לי לקצת ואז דוחף לי את הראש לביצים שלו. הן גדולות, אני לא מצליח להכניס את שתיהן לפה שלי ביחד, אבל כמה שהן טעימות. ריח של אחרי מקלחת עם קצת זיעת חרמנות מהזמן במכנס.

הוא תופס לי את הזין מחוץ לבוקסר ומנסה לאונן לי, פאק הוא לא יכול לעשות את זה ככה אני אגמור ולא אשלוט על זה. אז אחרי דקה אני מזיז לו בעדינות את היד ואומר לו שאני קרוב.

הוא מציץ בשעון, תופס אותי ומשכיב אותי על המיטה. ״אני רוצה שתגמור ככה, בתוך הבוקסר״ הוא אומר לי ואני נבוך לא מתכוון להתווכח. ״עכשיו?״ אני שואל והוא מהנהן. לא עברה דקה וכתם זרע ענק מילא את הבוקסר שלי כשהוא הרים קצת מהבד ביציאה של הרגל והסניף. 

משהו בזה חירמן אותו ממש, מה שממש חירמן אותי. הוא דחף את הזין שלו דרך היציאה של הרגל והתחיל לפמפם לי את הזין הביצים והערווה, הסאונד של הזרע בחיכוך עם הזין שלו, הזין שלי כבר התחיל להיעמד שוב, כשלפתע אני מרגיש איך הוא גומר לי גם בבוקסר, על הזין והביצים ומכתים לי את הבוקסר עוד יותר.

שכבנו ככה עוד כמה דקות, שהזין שלו בתוך הבוקסר שלי מנגב את הטיפות האחרונות על תחתית הישבן שלי. הוא הוביל אותי למקלחת שם סיבנו אחד את השני ובזמן שהתנגבתי הוא הביא לי בוקסר נקי. 

״הבוקסר הזה קטן עלי, לא יודע אם הוא התכווץ בכביסה או שהפיתוח גוף הרחיב לי קצת את הגוף אבל קח את זה, את הבוקסר שלך אני שומר ונשתמש בו בעתיד״ הוא אמר לי בזמן שהוא בוחן לי את התחת וממשש אותו.

תוך מספר דקות כבר הייתי בדרך חזרה לעבודה, עם גוף נקי, טעם של הביצים שלו וראש מלוכלך מאוד עליו מנסה לסדר ולהסתיר את הזקפה בבוקסר החדש ישן שלי.


להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י