סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

Stressed Out Thoughts

Just the thoughts and fantasies of a horny kinky man who’s too stressed and afraid to go by them
לפני 3 שנים. 4 ביולי 2020 בשעה 10:13

כמו שכבר ציינתי בעבר יש משהו בחוף נודיסטי שמאוד מושך אותי אבל גם מאוד מבלבל אותי.

אני אוהב את הרעיון הבסיסי של להיות ערום בחוץ, הכי טבעי שלך ואמיתי עם עצמך, ואכן שהתחלתי לחפש לאן ללכת תמיד חיפשתי מקומות ללכת בהם לבד ולהיות ערום עם עצמי.

מאז שגיליתי את הדרך להגיע לחלק הנודיסטי של געש אני משתדל להגיע לשם כשהרצון לערום עולה.. בהתחלה הייתי מגיע ובורח למקום מרוחק קצת ומבודד להיות עם עצמי, ולאט לאט התקרבתי לקרבת אנשים אחרים, חלקם ערומים, לקבל איזה נחת מהתפסיה הקבוצתית שערום זה טבעי ומשחרר ולא פסול.

הבעיה היא שלפעמים אני מרגיש קצת יותר מידי כמו שוק בשר בחלקים הלא בודדים, וזה דו צדדי, אנשים בוחנים אותי ואני בוחן אותם. במקום להרגיש חופשי ונהדר עם עצמי אני מתעסק בלבחון את מי שיושב בהמשך החוף או לתהות אם הזוג שמגיע עכשיו הולך להתפשט או לשבת פה לבוש?.

לרוב פחות מפריע לי אם מסתכלים עליי, פעם שמתי לב שמישהו יושב מאונן ומסתכל עליי וזה אפילו חרמן אותי שהוא ניסה לעשות ולהסתיר את זה אבל שאני ישים לב ואזמין אותו, לא עשיתי את זה והוא הלך בסוף.

אז ראשית יש לי בעיה שאני לא יודע איך לגמרי לנתק בין החופש הערום לשוק בשר והבחינות האין סופיות של גופות בחוף.

לאחרונה יצא לי לפקוד את געש פעם בשבוע בערך, זה הפוגה מרעננת ולמרות שאני יכול להגיע יותר אני דיי מתעצל מהדרך כל פעם.

לפני שלושה שבועות הייתי ופגשתי שם בחור מקסים ושובה לב. השלום הראשוני היה בחניה שהגענו בו זמנית, אני לבד והוא עם מישהו. ואחרי זה בהמשך במים הוא ניגש ומשיחה על מזג האוויר גלשנו לחיים ומפה לשם נשיקה וזה מתחיל.

אני בנאדם קצת נוקשה בסקס, נוקשה עם עצמי, מתקשה לשחרר ולהרשות לעצמי. ושם בחוף, עם ההגבלות ששמתי לעצמי, הצלחתי להנות ושלחרר ולהרגיש נהדר בתוך הגבולות שהצבתי לעצמי ולו. זה היה רק מזמוזים והתחכחויות, היה קצת קהל מסביב וזה לא הפריע לי יותר מידי, הוקסמתי ממנו והוא היה נעים ועוטף ומכיל שכל מה שרציתי היה להרגיש אותו עליי.

בתחילת השבוע הייתי בגעש שוב ובתקווה שאותו בחור יגיע אמרתי לו שאני אהיה שם. הייתי שם מהבוקר, הגעתי שממש היו רק שני אנשים בחוף וזה היה מדהים. העיניים הרבו ללכת לכיוון האיש הנוסף בחוף, לנסות לבחון, אבל היה רק אחד אז היה יחסית קל לשחרר מזה כששמתי לב.

בהמשך לאט לאט הגיעו עוד אנשים, במשך כל הזמן הזה אני ערום והם עוברים ומציצים וזה לא מפריע לי, בהרבה מהמקרים הסתכלתי ובחנתי חזרה.

אחר הצהריים הגיעו חבורה ביחד. אני לא מכיר אותם, מזהה אחד מהם בתור שפגשתי באיזה מפגש אחר לפני שנה אבל בטוח שהוא לא זוכר אותי. אני לא יודע למה, אבל משהו בהופעה שלהם שם הקפיא אותי, הכניס אותי חזרה לשריון המתבייש והרצון להתלבש, ולמשך קצת זמן באמת התלבשתי כי כמובן שאני הייתי במים כשהם הגיעו והם התיישבו ליד המקום שלי.

כשרציתי להכינס למים התפשטתי שוב, הפעם בבושה וחוסר ביטחון, בהרגשה שאני נשפט כל הזמן למרות שלא ידעתי אם הם בכלל מסתכלים לכיוון. כבר נשארתי ערום להתייבש כשהחתיך שלי מפעם קודמת הגיע. הוא הכיר אותם, או את חלקם, ואני לא הצלחתי לבטא למה הנוכחות שלהם ככה מפריעה לי.

התחככנו ושיחקנו והם ליד מציצים כל הזמן, בשלב מסוים הוא גם קרא לאחד מהם ומצץ לו כשהוא שוכב עליי ומתחכך. מביך כי הוא מהחבורה שהלחיצה אותי וכי הוא קרא לי מעפן שאני עושה רק פארש ולא נותן לחדור ומחרמן בטירוף שהחתיך שלי מעוניין אז הוא עושה פשוט עושה. הוא רמז שהוא מבין שאני לא מעוניין לעשות יותר מידי בחוף ושאנחנו צריכים להיפגש גם במקום אחר להתקדם מפה, וכשבתמימות שאלתי להתקדם לאן הוא אמר שהוא צריך למצוא בי חניה לזין שלו. פאק מחרמן אבך שיט זה הזמו להודות שאני לא בקטע של חדירות. איך עושים את זה פנים אל פנים ככה?!

הצלחתי להתוודות שאני לא בקטע של אנאלי וחדירות כל כך, אבל כשהוא שאל אז מה אני אוהב התביישתי לענות לו, אמרתי לו שמביך אותי לדבר על, והוא בתגובה של איזה חמוד אני מצד אחד אבל מאוכזב מהצד השני שזה ככה ולמה לא אמרתי לפני או למה אני לא אומר מה כן או לא יודע. יריתי לעצמי ברגל הרגשתי באותו רגע. כל כך רציתי לספר לו שבא לי רק לענג אותו, ללמוד ממנו. לספר לו שזה שהוא רצה למצוץ אז הוא פשוט הביא זין למצוץ בלי לשאול או משהו חירמן אותי בטירוף כמו הפתיחות וחוסר הבושה לזיין אותי מול כולם על קו החוף אם הייתי נותן לו.

ועכשיו אני לא יודע מה לעשות, הבחור שהוא הגיע איתו מסתבר הבנזוג שלו, אני לא יודע איך לספר לו שאני בקטע של קינק כי אני לא בטוח מה הקטע שלו. חיפשתי לפי אזור בעזרת גרינדר או סקראף ולא מצאתי שיש לו פרופיל (סטוקר שכמותי).

איך מדברים למישהו שאתה לא יודע אם הוא מהעולם הזה ומספרים לו בכנות שרק בא לי ללמוד לענג אותו בדרכים שונות מסקס אנאלי "בנאלי"?

למה חבורת גייז גורמת לי להרגיש כל כך שיפוטי ורע עם עצמי? ולמה זה מחרמן משחקי סופטקור מול זרים? 

 

ובהקשר קצת אחר, למה אי אפשר לעלות תמונה עם הבלוג שלי אני לא מבין, מילא שאני לא יכול לשלוח הודעה בלי לשלם לאתר, אבל לפרסם תמונה לא נראה לכם מוריד מאיכות הבלוגים שניתן לכתוב פה רק מרצון לשתף ולשחרר?

MRY​(נשלטת) - הכי מבינה אותך. אין לי תשובות ♥
לפני 3 שנים
master MZ​(שולט) - אותי תמיד שופטים כבר למדתי לא להיפגע מכך להיות גאה בעצמי ומי שאני לאחרים יש בעיה , ולגבי הבחור החתיך אני הייתי מדבר איתו מספר לו מה אני אוהב ...
לפני 3 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י