סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

אהבה

לפני 3 שנים. 14 בנובמבר 2020 בשעה 7:25

צריכה כיוון לונילים דושים. מסתבר שזה מה שאני משתמשת בו כדי לנקות את המערכת.

הדוש המקורי עדיין דופק אותי מדי פעם. הוא יוצא עם עשרות נשים מקביל, יש לו זרם בלתי פוסק שלהן , אלי הוא חוזר כשיש לו תקופת יובש, כש"תקופת יובש" אצלו זה יותר משבוע בלי מישהי חדשה. הוא יודע על חלק מהאחרים, אבל עדיין לא יודע איך אני באמת ברגיל. אני חושבת שהוא חושב שהוא השפיעעלי, שלפני שנפגשנו הייתי בחורה צנועה וחסודה ועכשיו הוא פתח אותי בדרך כלשהי. מתאים לי מאוד מערכת היחסים הזאת. הוא לא מבקש כלום, פשוט לוקח. לפני כמה שבועות עשה לי זיון תחת-כוס-תחת כמו בפורנו, בלי קונדום כמובן, וגמר לי על הבטן.

הדוש שהתחיל איתי בפייסבוק עם "היי, נראית מהממת" קיבל תשובה, אחרי כמה הודעות שלח דיק פיק. במצבי הנוכחי לא יכולתי שלא לתגמל את ההתנהגות הזאת. למחרת הלכתי אליו. מסתבר שהוא צעיר ממני בכמה שנים. הוא זיין אותי די גרוע אז הייתי עדיין חרמנית כשהלכתי הביתה.

אריה מהעבודה מבקר אותי מדי פעם. אני מבקשת עדכונים מהעבודה ורכילות על אנשים במחלקה. בהתחלה זה הצחיק אותו והוא לא כל כך רצה, עכשיו הוא מספר בשמחה כשהוא רואה כמה זה מרטיב אותי. הוא גם אמר שאני הייתי הזיון האנאלי הראשון שלו. גאהבעצמי על זה כמובן.

הברמן החתיך מהבר במורשדהרחוב מדי פעם מבקר. חמוד ושרירי ולא יודע בדיוק איך מענגים אישה, וזה גם מתאים לי מאוד.

לפני כמה שבועות הדרמטי התקשר. הדרמטי הוא מערכת יחסים סוערת שהיתה לי לפני שנים, מערכת יחסים בה התאכזרנו אחד לשניה די הרבה והסתיימה כשגיליתי שהוא בוגד בי עם מישהי מהמעגל החברתי המשותף שלנו. מישהי שדי שנאתי, אז זה כאב לי אפילו יותר. מאז כמובן שדעתי על בגידות השתנתה (הקוראים שלי פה יודעים זאת), אבל דעתי עליו לא. מאז שהם התחתנו הוא מתקשר אלי פעם בחצי שנה בלי התראה או סיבה. בפעמים הראשונות עניתי לו עד שהבנתי שהוא גורר את השיחה מערכת היחסים שלנו, לדבר על איך הסקס היה, איך היה לנו נחמד יחד, ואיך עם אשתו זה שונה וכו'. בקיצור היה די פתטי. אז התחלתי לסנן אותו.

ועכשיו עניתי. התחלנו לדבר כאילו כלום לא קרה. הוא עם שני ילדים, אני נפרדתי מהבן זוג. מדברים ומקשקשים על החיים וכמובן שהשיחה מיד חוזרת אחורה למערכת היחסים שלנו. ואז משום מקום הוא אומר: ואיך אהבתי שהייתי גומר לך בפה הא? המחשבה הראשונה שעוברת לי בראש היא: תרפה כבר, חתיכת אפס. המחשבה השניה: אבל זה מה שמגיע לי עכשיו. אז עניתי: כן, כבר מזמן לא גמרו לי בפה. אני זוכרת את שלך, הוא היה טעים. משם הסכרים נפרצו ובמהרה אני יושבת על הספה עם התחתונים למטה ומאוננת בזמן שהוא כנראה בתנוחה דומה, אנחנו מתנשפים וחוזרים בנוסטלגיה לחיי המין (הבינוניים) שהיו לנו בעבר. קבענו לדבר שוב אחרי זה. מאוחר יותר שלחתי לו הודעה שאפשר גם להיפגש לכוס קפה אם בא לו.

הוא בא אלי כמה ימים אחרי זה, קורונה הרי אז אין בתי קפה. לקח לי זמן להתרגל לרעיון שאני מתכוות לזיין את היצור הזה. הבנתי שהוא מסכן, בעצם. אז פשוט הורדתי לו את המכנסיים ומצצתי עד שהוא גמר לי בפה. לא לקח הרבה זמן. במפגשים הבאים דרשתי שיראה לי בדיוק מה הוא כותב לאשתו. ברשתי לראות הודעות וואטסאפ. גללתי אחורה וקראתי את השיחות ביניהם. הרוב על ילדים, סידורים, עבודה. בבקשה שאלה לא יהיו החיים שלי בעתיד. בכל מקרה בשלב הזה, אחרי הקריאה, הייתי כבר חרמנית אש ורטובה לגמרי.תפסתי פיקוד ורכבתי עליו. גמרנו יחד בתוך כדקה. אוננתי עוד כמה פעמים אחרי שהוא הלך.

 

בכלל נכנסתי לפה היום כדי לעדכן בהתפתחות המגרשת לגבי השכנה מלמעלה, ולתת לכם עדכון בזמן אמת לגבי מה שמתרחש ברגעים אלה כמה מטרים ישר מעל הראש שלי. אבל נסחפתי לנושא אחר. אולי אכנס יותר מאוחר ואכתוב שובץ

TrueMan​(שולט) - פער גדול בין איך שאת כותבת לתוכן הדברים.. משהו לא מסתדר
לפני 3 שנים
פרחחית​(מתחלפת) - יש פערים רבים בחיים שלי, ואת רובם מסוגל לסגור רק זין.
לפני 3 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י