שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

אגם הברבורים

לפני 3 שנים. 14 בינואר 2021 בשעה 12:41

ימים של שקט ושלווה מופתית לקראת שובו של החורף.. אם יש משהו שאני אוהבת, זה את הקרירות שמקפיצה אותי טיפה, האנרגיות האלו של החורף. מודה שגם לאנשים לפעמים יש אפקט דומה עליי, כשחוצים גבולות אני הילדה הטובה שמחייכת את החיוך של הילדה הרעה, ויש לי אש בעיניים. אני חובבת צדק.

היום בצבא קצינה ניסתה להפיל עליי שהשארתי את המשרד שלה פתוח, כשאחת מחברותיה השאירה את המפתחות על הדלת ולא נעלה, ואילו אני דאגתי לאוורר לה את המשרד וחשבתי על טובתה. היא עשתה דאווינים, לרגע לא ענתה לי כשניסיתי לפתור את העניין בצורה בוגרת, ורצתה ללכת למפקדת שלה. מזלה שלא עשתה את זה, כי ביום יום היא מתחנפת אליי כמו שאר הקצינות שאעזור לה בעבודה שלה, ואני מסכימה. הייתי מתעלמת ממנה עד שזה כבר היה לה קשה.

אחר כך הלכנו לגזירת חוגר של חברה, חיכיתי רבע שעה לחברה אחרת שתבוא. יוצאת החוצה וקולטת אותה ברכב של המפקדת הקודמת שלי, כשהן התניעו את הרכב לנסוע חזרה ולא קראו לי. בסוף הנסיעה דיברנו, הבעתי דעה וכמובן שהמפקדת הכי רכלנית תתחיל לשאול אותי שאלות כדי להעביר לחברות שלה. חברה שלי שאלה למה זרמתי איתה, למה באמת זרמתי איתה?

התשובה היא- אני לא אוהבת שטויות. אפילו מחמיא לי שאני כזו מעניינת שישתפו ויפיצו את הדעות שלי (: אני אומרת הכל, אני כנה, אני אתנהג לכולם בכבוד, אם אני עושה משהו בשביל מישהו אני באה בידיעה שזה מהלב ואני לא צריכה שום תמורה, אני פועלת לפי החוקים שלי, שלא תמיד באים בקנה מידה אחד עם החברה. כשלא אוהבים אותי אני לאו דווקא לא אוהבת, אם רבים איתי אני לא משתפת פעולה, הרגש שלי הוא לא מושפע (:

אותה קצינה ששאלה את השאלות גם ריכלה על כל המשקים מול קצינים אחרים ומסרה מידע אישי שלי שהייתי החיילת שלה, מידע שאסור לה למסור. חוץ ממני, כי אחד הקצינים היה דלוק עליי וסיפר לי הכל, אף אחד לא יודע. אף אחד לא מכיר בריכולים שנעשים מאחורי הדלתות. אבל אני, שהכי קרובה לכל הקצינים פה ונחמדה לכולם. חטפתי פתאום הארה, הכל פה אינטרסים.  אז אני מרשה לעצמי לעבוד לאט, או מהר, עושה מה שאני רוצה! כי כשאני מחליטה, לאף אחד חוץ מהמלך והמלכה שלי, אין כוח מעליי.

צביעות היא כשחברה שלי לא מדברת איתי שבוע אחרי מקרה שהיה.

עליבות היא כשכותבים פוסט על המלך שלי ומנסים להוכיח ״גבריות״.

אין יותר מלך, וגבר, מהמלך 😊 

אני מאמינה בדרך חיים שלא כוללת שקרים, משחקים, בעיקר משחקי אגו. אני לא אוהבת אנשים שגורמים לאחרים להרגיש בחוץ, לא אוהבת ניצולים, לא אוהבת.

החורף כבר כאן, וכמו בחורף, הצבעים מתחזקים אחרי הגשם, ודברים מתגלים.. רק שאני רואה הכל תמיד (: גם גורת אריות נחשבת טורפת.

תקשיבו לגשם, תסתכלו על הצבעים המהממים..  תהיו אנשים טובים. תאהבו את עצמכם, בלי הצורך לדרוס אחרים. תכבדו זה את זה, תהיו ערבים זה לזה, תתחממו ביחד, זו עונה של ביחד, של לשבת אל מול מדורה ולפתוח את הלב.

Purple Rein​(מתחלפת){APollo} - את גורה מהממת.
לפני 3 שנים
Odette​(אחרת){בקשר} - כיאה למלכה מהממת יותר ❤️
לפני 3 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י