סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

כל האמת!!!

דוקומנטריה
לפני 3 שנים. 31 בינואר 2021 בשעה 10:55

הרעב לאצבעות רגלי הגבירה קשה מנשוא. הגבירה חשה באפס שלה. בצרכיו הגוברים. בכמיהתו המוטרפת לאצבעות רגליה. כשנכנסה בשערי הוילה הכפרית והאפס ניצב מולה בעירום עם כלוב על עלובו, חש המכור כי תיכף יתפוצץ אם לא יחוש את אצבעות הגבירה בפיו.

הגבירה חשה בכך. ללא מילים. ללא תנועות . ללא קולות. במשך 40 דקות השתרעה על המיטה הרחבה כשהאפס לרגלייה מוצץ, יונק ושואב את אצבעותייה לפיו בטירוף חושים. גן העדן האמיתי עלי אדמות.

רק אחר-כך החלה הגבירה במה שאוהבת יותר מכל – להתעלל באפס שלה. הצלפות אינסופיות עם ענפים ירוקים טריים עד שבשר אחוריו פצוע. אחר-כך שולפת הגבירה מתיקה האלגנטי את גלגל הכאב המסומר ומתחילה לחרוט באחוריו ומייד אחר כך להמשיך ולהצליף. העור החרוך מזיל מייד דם. הפצעים מתרחבים ובשלב מסויים מתמוטט האפס. אחוריו בוערים וצרובים.

לאחר מנוחה קצרה ממשיכה הגבירה בהתעללותה – אטבים על אשכיו, מפשעתו ופטמותיו של האפס הנעול. נר בוער ממנו נשפך חלב רותח על אשכיו. התעללות באיבר הכלוא. צרחות האפס נשמעות למרחקים והגבירה מאושרת באדם.

רק אז, משהתעללה, תחגור הגבירה למתנייה את הסטרפון עם הדילדו השחור האימתני, תושיט לאפס קונדום, תורה לו לשכב על גבו ולהרים את רגליו. או אז תחדור ותזיין כשמראה האחוריים הפצועים ניבטים אלייה באור הניאון. שוב ושוב תזיין בלי הפסקה, עד שבשלב מסוים תורה להחליף את הדילדו השחור לדילדו חום עבה ורחב יותר – שוב תחדור והאפס שנקבו מתרחב מילל בתאווה וביחום מטורף. לא רוצה שהזיון המתמשך יפסק לעולם.

כך חולפות השעות עד שהגבירה עוברת שלב. מורה לאפס להסיר את הכלוב הנועל אותו ימים על ימים ומתחילה להתעלל בעלובו שגדל ותופח לנגד עינייה. האפס על ברכיו מלקק בתאווה את גוף גברתו האלוהי כל כך. הגבירה מתעללת בעלוב והאפס מלקק בטירוף יותר ויותר. בשעה הקרובה תפרוק הגבירה מספר פעמים, לרוב באמצעות פיסטינג של כף ידו. הגבירה צורחת, רועדת ומתפתלת בכל רגע נתון באורגזמה שלה. רק לבסוף תורה לאפס לפרוק על ירכה הצחיחה בקול צווחה ואז ישתרעו מבלי יכולת לזוז אפילו סנטימטר בודד.

לקראת פרידה (הגבירה ממהרת לאהובה ולידייה – ארוחת ערב?) שופכת הגבירה על האחוריים הפצועים אלכוהול למנוע זיהום. כמויות. עוד ועוד. לפני פרידתם נושק האפס לאצבעות גברתו בנעלי העקב המרשימים והגבירה יוצאת לדרכה בחשכה. האפס נועל עצמו שוב בכלוב – נח דקות ארוכות – חולם על גברתו האלוהית הרחוקה עכשיו כל כך. רק אחרי דקות ארוכות יעזוב גם הוא אל תוך הלילה השחור.

 

 

 

אפס קלווין​(נשלט) - הייתי מת להתחלף איתו
לפני 3 שנים
בראד - ליליאן משנות ה80 אךךך
לפני 3 שנים
למעלה ולמטה​(מתחלף) - hardcore במיטבו 👅
לפני 3 שנים
האריה הנודד - כתוב מהמם
לפני 3 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י