סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

חשיפה אישית

כותבת על כל מה שבא לי!
לפני שנתיים. 22 בספטמבר 2021 בשעה 18:14

אנחנו יושבים בבית קפה, בדרך לכנרת.

אני עם כפכפים ושמלה קצרה ורחבה.

יושבת מולך, רגל על רגל, מנדנדת את הכפכף על הרגל בצורה ילדותית. שותה אייס קפה.

אתה מולי עם האספרסו הארוך שלך. חחח ארוך. אף פעם לא הבנתי את השם הזה. מה ארוך בו? כולה שני שלוקים. אבל אתה...אין, אתה מתענג עליו כאילו אין מחר. מתבונן מסביב ומתעצבן מהרעש של הילדים. מצחיק אותי שאתה כל כך חסר סבלנות כשזה מגיע לילדים. אל-הורי זה נקרא? נו טוב. מה אכפת לי? למזלי, אני לא צריכה לעשות איתך ילדים.

אני מתחילה לשחק עם הרגל שלי מתחת לשולחן...נוגעת לא נוגעת בך ומסמנת לך עם האצבע להסתכל עליי. זהו! עכשיו זה רק שנינו שם, בלי רעשי רקע. אתה מרוכז רק בי, במבט שלי, ברגל שלי מתחת לשולחן. אני מעלה אותה לכיוון הזין שלך ומרגישה איך הוא מתקשה. זה מחרמן אותי. בא לי להזדיין איתך עכשיו. אני עושה לגימה מהאייס וקורצת לך. אתה מבין מיד מה אני רוצה. מוריד יד אחת למטה לכיוון הרגל שלי ומתחיל לעסות לי את האצבעות. אני מרגישה איך הרטיבות מתגברת ואני אומרת לך לבקש חשבון.

אנחנו יוצאים מבית הקפה לכיוון הרכב. יש לנו עוד כשעה נסיעה ליעד. וכשנגיע ייקח זמן עד שנהיה לבד אז אני מחליטה לנצל כל רגע של הנסיעה.

אתה מתחיל לנהוג, אני שולפת את הזין שלך מהמכנס ומתחילה לשפשף. משפשפת ועוצרת, משפשפת ועוצרת. מתה על הרגעים האלה שאתה נלחם עם הפוקוס שלך.

"להביט על הכביש!" אני מצווה. שלא תעיז להסתכל עליי ולא על הזין. רק על הכביש! אתה מגורה בטירוף אבל עליך להתרכז בנהיגה ולהביא אותנו בבטחה אל היעד. ברגע שאתה מתחיל לגנוח אני עוצרת ולא נוגעת בך אבל הזין נשאר חשוף. לא מרשה להכניסו חזרה.

אני מתחילה לגעת בעצמי. אסור לך להביט עליי. רק על הכביש. אני לעומת זאת לא מסירה ממך את העיניים לא מהפנים ולא מהזין שמתרומם יותר עם כל אנחה שלי. אני מכניסה אצבעות לתוך הכוס שלי, מוציאה ונותנת לך ללקק. אתה מבקש שנעצור. ממש לא, כלב! ממשיכים ואני רוצה אותך בוער עד שנגיע.

רגע לפני ההגעה, אני מורה לך לפנות לאיזה מקום מבודד שהיה שם. אתה עוצר ואני בלי מילים מיותרות עולה עליך ומזיינת עד ששנינו גומרים תוך כדי נשיקה לוהטת.

זהו! עכשיו אפשר להגיע ליעד! אני רגועה ומסופקת...לשעתיים גג שלוש הקרובות.

Rotem p​(נשלט) - אוף, את טובה!
לפני שנתיים
הרפתן​(אחר) - חלום
לפני שנתיים
Black Tiger - וואווווווו 😍😍😍😍
לפני שנתיים
bzi​(נשלט) - מטורף ביותר אהבתי
לפני שנתיים
לב לבן​(נשלט) - מתוק. משכר. מפקס. אוחח.. ככלי ביד היוצרת..
לפני שנתיים
sub_t​(נשלט) - מהממם זה נסיעה לצפון...
לפני שנתיים
Aציבעוני​(אחר) - מישמרות.הזהב איפה אתם כשצריך
זה לפחות 8 נקודות

וגם כוס נהיגה מונעת
לפני שנתיים
Born to lead​(שולטת) - 🤣
לפני שנתיים
יואב 31​(אחר) - מדהימה וכתוב נפלא
לפני שנתיים
Born to lead​(שולטת) - תודה
לפני שנתיים
תובנות​(מתחלף) - זה יפה ממש :)

כיף לקרא אותך חח
לפני שנתיים
Born to lead​(שולטת) - 👍👍
לפני שנתיים
GIJOE​(נשלט) - גמירה תוך כדי נשיקות ...חלום
לפני שנתיים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י