סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

ירקרקות האופר

מאז 2004 * אורגינל * הגב אליך הלב איתך
לפני 14 שנים. 16 באוגוסט 2009 בשעה 18:55

1. כל דבר משתפר עם קצת אש ועשן. בשר. ריזוטו. גלידת שוקולד. הכל עניין של לא להגזים בכמויות ולא לשרוף יותר מדי. זה לא רק באוכל ככה, זה גם בסקס.

2. אם אי פעם הולך לכם לאיבוד הליבידו ואתם צריכים אותו חזרה דחוף, הנה תחבולה יעילה: ותרו על לילה של שינה. הליבידו שלכם מתחבא שם, ברגעים שבהם המוח גולש מעירנות תשושה לחלומות בעמידה.

3. אומרים לי שאני לא נותן לכם מספיק מעצמי, שאני לא מספיק מגלה לכם דברים שקורים בנפש פנימה אור ווטאבר, אז הנה משהו: לאחרונה כל מה שאני עושה מסריח בעיני אבל אף אחד לא שם לב לזה. אני מבשל והמנות לא שם, יש בהן רובד שלם שהוא מסריח וחסרים איזה שלושה אחרים - אבל כולם אומרים, גבר, טעים, מה אתה רוצה גבר. אני כותב ואני שומע את עצמי מזייף אבל כולם אומרים, יופי של כתבה אתמול, צחקתי והשכלתי, ואני, כאילו, צחקת והשכלת? מה הקשר? אתה לא שומע איך אני מזייף? איזה מין משפט מטומטם זה, "ברגעים שבהם המוח גולש"? מה אני, ילדה קטנה?

4. עזבו.

5. לא יודע אם יצא לכם לראות את הביצ' סלפ פייט הזה, הוא רץ עכשיו חזק ב"אינטרנט", אבל אם לא ראיתם אתם חייבים. זה פוזיטיבלי מרגש.

6. דרושה מתנדבת לניסוי הכולל הרבה כאב ועוד כל מיני דברים. אזהרה: הניסוי לא מבוטח על ידי משרד הבריאות. ניתן להתנדב במשרדינו או כאן בבלוג.

בלוסום​(לא בעסק) - בקשר לסעיף 3 - צר לי, אבל גם החברים הכי טובים שלך, מה אפשר לעשות, יעדיפו לא ממש להתעמת איתך על מה שכואב ונמצא מול העינים. לא יודעת אם זה עושה אותם פחות חברים, לפעמים החברים והחברות שלי עושים את זה כדי לא להכאיב עוד יותר. ואולי פשוט לא מעריכים עד הסוף את הכוחות הנפשיים שלך להתמודד עם העולם הפנימי שלך (ולאו דווקא בגלל שהם חברים "לא טובים" כמו שנוטים לחשוב) (יו מצטערת שחפרתי...)
לפני 14 שנים
Shish​(שולטת) - Always happy to see you here

We'll take what you put out there, it's probably what you need to put out right now. Even if you feel it kinda sucks right now

BTW, even if we really think what you're doing is great, that doesn't change how you see it and what you feel about. You don't believe us anyway
לפני 14 שנים
Grey / Green - יש בזה הרבה מן האמת. ברוכה הבאה.
לפני 14 שנים
קובלט - אתה מבשל?
טוב?
רוצה להתחתן איתי?
לפני 14 שנים
Grey / Green - יא אללה, כל כך מהר? מה עם קצת חיזורים, מסעדה רומנטית, פרחים, אצבע בתחת? כבר חתונה?
לפני 14 שנים
קובלט - אצבע בתחת?!?!
זה יקלקל לי את הפרנץ'!
טוב, אז לא צריך
עושה Take Away?
לפני 14 שנים
Grey / Green - יותר טוב, מארח בביתי

(+דרושות)
לפני 14 שנים
לילי ש' - הרבה כאב ועוד כל מיני דברים.

זה יכול להיות שאתה רוצה תלד לך ילד. או תעלה לך את השקיות מהסופר במדרגות.
לפני 14 שנים
Grey / Green - לא. יש לך עוד שני ניחושים.
לפני 14 שנים
לילי ש' - כאב ועוד כל מיני דברים

לעשות לה לייזר במפשעות? לרצוח אותה ולשלוח בחתיכות להורים?
לפני 14 שנים
Grey / Green - ולשרוף את הפח אשפה, כן.
לפני 14 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י