סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

הנוף בסוואנה שלי

מילים מילים ואת משמעותן, יבוא לו גל ישטוף אותן.
לפני 14 שנים. 20 בדצמבר 2009 בשעה 21:10

ישבתי לי בפינה הקטנה שלי ועקבתי אחרי השירשור הזה וחשבתי לעצמי שאולי הגיע הזמן לא להכניס את עצמי לכאן, שהרי מיציתי כבר מזמן. אבל איכשהו אני בתחושה שאולי זה חשוב בכלל. למה זה חשוב בעצם ? כי אסור בעיני שיהיה מצג שווא, לגבי האמת הצרופה והמרה שאותה אנסה לפרט קמעה.

אשים כמה עובדות סובייקטיביות לדעתי, על השולחן, אבל באופן שקול, מדוד, והגון, לדעתי לפחות.

נתחיל בעובדה שבתחילת הכרותי עם גיל אריאלי, אמרתי לאנשים שאני מוקיר, שאני רוצה להסתכל לו בלבן של העין, בכדי לשפוט בעצמי האם ההשמצות הללו הן פרי קנאה, צרות עין, או סתם אינטריגות נפוצות, או שאולי, חס וחלילה יש בהן אמת. היו כאלה שהזדעזעו מהיחסים שלו ושלי שהתפתחו להם לידידות מהנה. היחסים הללו נמשכו להם תקופה, להנאתנו המשותפת והצרופה.

ברצוני לציין שלדעתי לפחות, לאיש יש לב טוב, לא רק שכך, הוא מאמין בלב שלם, שהוא אכן עושה טוב לאותן אלה שנקרות בדרכו. ברצוני להעיד, ממקור ראשון וצמוד בזמנו, שהוא אכן משתדל לעשות להן טוב.

אבל מה ? יש שם בעייה. בעייה שהיתה גם נחלתי פעם, שהתקשיתי להסתכל בשיקוף שקיבלתי על עצמי, על התנהלותי. זה פשוט לגמרי לא נוח לקבל שיקוף שעלה לי השתן לראש, אודה ואתוודה שזה קרה גם לי. תשמעו, סאביות מקסימות, חתיכות, חכמות, מפנקות, שמוכנות לעשות בשבילך כמעט הכל, זה משכר, זה מעלה את השתן לראש. אודה ואתוודה, שלקח זמן עד שאזרתי אומץ והשכלתי להסתכל לעצמי במראה, ולהבין שאכן התלכלכתי, ולעשות כדי לתקן את זה.

***

אז מה בעצם גרם לי לבוא להנה, ולהשקיע את זמני ומירצי, בשירשור הזה ?

1. אז זהו, שאחת העובדות המצערות אותי לגבי האיש הזה, שהוא התלכלך כל כך, שהשיקוף שהוא מקבל גורם לו מידה כה רבה של פלצות, שאין לו יותר את היכולת להסתכל באותו שיקוף, באותה מראה, והוא משייך הכל להיותן סאביות כפויות טובה, עם בעיות התנהלות, ובכך פוטר את עצמו מהעניין, ומשכנע את עצמו עד כדי כך, שהוא מאמין עד לשרשי שערותיו, שהוא באמת זה ש"בסדר" בכל הסיפור. כמובן שמנגנון הצנזורה שהוא הנהיג באתר ההוא, נועד לשרת את סתימת הפיות הברוטלית שהוא מפעיל נגד מקרים שכאלה.

2. האיש הזה בעל אופי סידרתי, ולדעתי הוא גורם נזק עצום לכל אותן אלה שעוברות תחת ידיו. זו מילה קשה לומר "לכל" אבל לצערי היא נכונה.

3. לגבי השאלה האם הוא מקלר קטינות, לי יש תשובה ברורה לכך, שהרי הכרתי באופן אישי, אחת כזו, שאגב היתה ארבע שנים אחרי שקילר אותה, בת 19 וחצי, ואישה בשלה, יותר מהרבה בנות 40 שהכרתי. קילור קטינות זו פשוט עובדה ידועה. שמעתי על עוד כמה מקרים כאלה, אבל לא פגשתי אותן.

4. אחת הסיבות שגורמות נזק גדול לאותן נשים מדהימות שעוברות תחת ידיו, (ברצוני לציין שיש לו טעם מעולה בנשים, לדעתי לפחות). הוא שהטכניקה שבה הוא משתמש, מבוססת על מציאת נקודת חולשה כואבת בנפשה של אותה עלמה, והוא מכוון פרוז'קטור רב עוצמה לאותה נקודה, ומאיר ומדגיש אותה כל הזמן, במסווה של טיפול (הוא מאמין שהוא אכן מטפל מעולה, ואכן נוקט צעדים בכיוון הזה). רק שהוא כבר לא שם לב, שאותו טיפול, במקום לרפא את הכאב, ההגדלה האינסופית שהוא עושה על המקום הכואב, הוא מחריף את המצב, עד למקומות שגורמים לתלות עצומה בו, שהוא כמובן ממהר לנצל לתועלתו האישית בלבד. כמובן שהוא מצהיר תמיד, שזה עבורה הוא עושה את זה, אך אני מצטער לשתף אתכם, שזו פשוט בגדר פארסה על המציאות.

5. גיל אריאלי הקים כת. זה פשוט ככה, ואופן ההתנהלות שם הוא פשוט עונה להגדרה המילונית של המילה כת. בכת הזו מאד נעים, היא מאד מחבקת ומלטפת וחמה, לכל מי שמתנהג לפי הכללים שהוא עצמו קובע. הוא משתמש שם בלחץ חברתי, בהפרד ומשול, במניפולציות, בשקרים, ובכלל מכל הבא ליד, בכדי לקדש את תועלתו האישית, מכל הכת הזו שהוא הקים בעמל רב, אני חייב לציין.

6. הוא צד ילדות ולפעמים גם נערות צעירות בחדר הצ'ט של תפוז. הריפוד של קבוצה מאד מכובדת של אוסף נשים וגברים מאד נעימים, מאד אינטלקטואלים, ואפילו בעל מראה מצודד, עוזר לו לגרום לאותן נערות תמימות ללכת שבי אחריו. לא הייתי מגדיר אותו בעל כאריזמה יוצאת דופן, או אישיות כובשת, אבל כל התפאורה מסביב בנוייה במלאכת מחשבת, ליצור לו הילה נשגבת. תשמעו לי, זה פשוט עובד. השיטה הזו עובדת ומצויין.

7. אני מכיר באופן אישי מספר תלונות על אונס ובעילת קטינה שהוגשו נגדו. לצערי, על אף שהעדתי בעצמי במשטרה בעיניינו, אכן היו בעיות בחומר הראיות, ונמצא ברוב המקרים זכאי, מה שגרם לו יותר תועלת מנזק, שהרי שלח את כולן ללכת לקרוא על המקרה, ולתאר את כל מסע ההכפשות נגדו כקונספירציה של קנאים שצרה עיניהם בהצלחה שלו.

8. בואו נכיר בעובדה שהוא עושה סשנים יפים. אבל יצא לי להתקל במספר מקרים בהם נגרם נזק גופני לנשואי אותם סשנים, מה שפוגם במקצועיות שלו בעיני.

***

מי שכתב את החוק הטורקי שלנו, לא העלה על דעתו מקרים שכאלה, ואיכשהו אני עומד נפעם מול העובדה שאין באמת סעד משפטי לאותן נפגעות ונפגעים, וגם לא לנו, כדי להכניס את אותו איש מאחרי סורג ובריח, שהרי צירוף כל העובדות שפירטתי חובר לו יחדיו לאיש סידרתי המסוכן לציבור מפילוח מסויים.

מאחל לכולם רק טוב, ושלא תדעו מעונשו של זה...

לשירשור העוסק בנושא.


להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י