סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

הנוף בסוואנה שלי

מילים מילים ואת משמעותן, יבוא לו גל ישטוף אותן.
לפני 13 שנים. 20 בנובמבר 2010 בשעה 23:59

יש אצלי פוזיציה פתוחה, של האישה של הבית, באנגלית זה נשמע יותר נכון: Lady of the house. אני לא מבין למה צריך לסבך משהו שהוא מסובך גם ככה. אני יכול להבטיח, שפשוט וקל זה לא יהיה, אבל... ותמיד יש אבל, יש פה אי אלו יתרונות גלומים בתפקיד הנכסף. האוקראינית מהדייט של היום, נמצאה לא מתאימה לתפקיד. יש לי אפשרויות פתוחות נוספות, וכולי תקווה שתיתממש אחת מהן. יש איזה קסם סמוי בעניין, שצריך רק אחת, מבין כולן, כדי למלא את התפקיד. זה נשמע שלמצוא רק אחת, זה לא כזה נורא. לא צריך קבוצה של מעודדות, גם לא צריך את מנהיגת הקבוצה, צריך אישה אלפא אחת, שיודעת להיות אישה בשבילי, ואני, וואללה, אני אהיה שם בשבילה עד לכוכבים ובחזרה.

***

היה היו פעם, פוצי ומוצי. מוצי היה מה זה נחמד, שחבל על הזמן. אבל הוא היה נחמד, אחרי שפוצי היתה נחמדה אליו. נעים מאד, אני מוצי.

***

אני בישורת אחרונה, ובהחלט מתעתד למצוא את אותה אחת, בזמן הקרוב. אני כשמחליט שאני עושה משהו, אני עושה אותו, וגם הפעם. החלטתי, ואני עושה, מילה של צ'יטה.

שמש צפונית - נשמע מצויין ועם הרבה כוח
אוסיף לך בתפילת השמש של הבוקר
שבוע טוב
לפני 13 שנים
צ'יטה​(שולט) - ברוכה הבאה לבלוגי כוח השמש. (ג.ת.)
תודה נשמה
}{
לפני 13 שנים
שלגי - ללא ספק :-)

}{
לפני 13 שנים
צ'יטה​(שולט) - אכן ללא ספק
}{
לפני 13 שנים
דאני - איזה סיפור נהדר זה, הסיפור על פוצי ומוצי. ובאמת ככה הבנתי פעם, רק שלהיפך - על איך ששווה לפעמים ללמוד להיות קצת פוצי.
אם לא הייתי ונילית לגמרי הייתי אומרת שזה כנראה ההבדל בין דום (מתחלף מסוכן), לבין סאבית בנשמה. אבל אני, מה אני מבינה בזה בכלל, כך שאין כמובן מצב שאני אגיד דבר כזה :-)
לפני 13 שנים
צ'יטה​(שולט) - ;-)
}{
לפני 13 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י