סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

הנוף בסוואנה שלי

מילים מילים ואת משמעותן, יבוא לו גל ישטוף אותן.
לפני 12 שנים. 10 ביולי 2011 בשעה 1:31

טוב, יש לי מלא מה לומר, ממש מלא, אני בוחר לומר זאת באופן לא מסודר, בניגוד להרגלי בקודש, כי ככה מרגיש לי נכון.
זהירות חפירה. לגמרי לא מומלץ למי שאין לו סבלנות לשכאלה.
תגיות: חילופי זוגות, בדסם, רגשות, אהבה, זוגיות, יחסים.

***

לגבי הערב אתמול של חילופי הזוגות. תשמעו, הגיעו אלי הביתה ארבע זוגות, כולם מקסימים בכל מובן שאתם יכולים לדסקס. הבנות כוסיות על, ממיטב הסצינה, משוחררות מינית לעילה ולעילה, ששכחו את אלוהים מזמן לאחור בשם החדווה המינית המשוחררת שלהן, לעוף לקיביני טיזי. יש בזה מקסימות עצומה בעיני וים של כבוד. אבל לבוא לחילופי זוגות בתור גבר לבד, העצים לי מקום, שאני לא מעוניין להיות בו, להסתפק בפירורים. יש איזה קטע בחילופי זוגות, שכל זוג שבא למפגש כזה, כל אחד דואג לבן/בת הזוג שלו. יש שם חוק לא כתוב אבל מיושם להפליא, שככה זה. אם בן הזוג של מישהי, מתחיל עניינים עם מישהי, ובן הזוג שלה נמצא לבד ולא מוצא את עצמו, בת הזוג של אותו אחד, תלך לדאוג שיהיה לו טוב, כדי שלא יפריע לה להנות מבן הזוג שלה. זה קטע בכלל, אבל ככה זה הולך שמה. אבל כשאני שם לבד, אין מישהי שתדאג לי, ולכן יש לי חמש דקות שאולות במקרה הטוב, לעשות אותה, מי שלא תהיה, כי מייד אחרי חמש דקות, היא תראה שבן הזוג שלה, נשאר לבד ותנטוש, כדי לדאוג לו. חמש דקות זה מעט זמן, בכדי לעשות לי נעים, ואני העדפתי להשאר לבד, בין כולם.

הערב אתמול העצים לי את העניין, שאני לבד, נתן לי שיקוף של מראה, של מראה שאני לא רוצה בכלל, שאני לבד. אני רוצה לשתף אתכם, שממש לא נהניתי, בלשון המעטה. אפילו נתן לי בום לפנים, שבדיעבד אני לא מבין בכלל למה הלכתי שמה.

***

קשתיות, כנראה לא סתם אני פוגש כאלה מלא לאחרונה, זה כנראה "מכתוב" (כתווב בקארמה שלי). וכנראה לא סתם פגשתי את זאתי היום, קשתית עם אירוע כארמטי.

מה זה אירוע כארמטי? לזה צריך להקדיש כמה מילים בכדי להסביר. אני אסטרולוג, אמנם לא בחרתי בזה כמקצוע, אבל עשיתי אלפי מפות, ואני יודע שם לקרוא ולראות את מה שחשוב. היום היתה אצלי בבית מישהי שיש לה אירוע כארמטי. מה זה אירוע כארמטי? זה אירוע שמניח בבסיסו אמונה בגילגולים, גלגול נשמות. אירוע כארמטי זה אירוע שאומר בעצם שעשית משהו גגלגול קודם, שאת משלמת עליו את המחיר בגלגול הזה. יש לך יעוד בגלגול הזה, והוא כולו כמעט עוסק בלנקות את מה שעשית בגלגול הקודם. כדי לברר באופן יסודי מה כל הסיפור הזה, יש צורך ללכת ולברר מה היה שם בגלגול הקודם. הדרך הכי טובה, לדעתי, כדי להתחיל בתהליך, היא ללכת למדיום, שתשחזר את אותו גלגול קודם ומה קרה שם בעצם.

היא ממש שווה, אבל ממש באמת, והיתה פה תחת האור של פנסי, כבר כמה שנים, ועולה לי השאלה למה בעצם הייעוד שלי הוא להיות עם מישהי קשתית בעלת אירוע כארמטי בכלל. אבל הכל הרי "מכתוב" והרשות נתונה. וואללה מוזר, נראה כבר מה יהיה עם זה.

***

והיום, מה היה היום כשאני מנתח את זה? היום היה ממש נעים, כמה חברים קרובים, שהיו אצלי וגם ישבנו בקפה בחוץ בבורגתא, בניגוד לאמונה הרווחת שאני לא יוצא מהבית שלי. אז זהו, שיש לי הוכחות שאני כן יוצא מהבית, שסותרות כל מיני אמירות עלי, שלצאת פירושו לפגוש אותי במרפסת של הבית שלי. גם וגם באו ושלגי ועוד חבר זו בלי ניק ועוד. החבר, שף ידוע ומוכר הכין לנו ארוחת ערב. וגם היתה הסו שף שלו, גם עסק בצומת אישית שלו יחד איתי, צומת לא פשוטה. וגם הזו, וואללה, נישקתי לה את הרגלים, על האישה שהיא, שהייתי מאחל לעצמי, כבר מזמן. ג'ינג'ית מדהימה, פשוט ללקק את האצבעות. וגם, מקריאה מצטיינת.

בניגוד לליל אמש, ששם הרגשתי לבד עד למלוא מעמקי החושך, היום הרגשתי מחובק, בין חברים. אהוב, תחת אור בוהק.

***

הלכתי לישון, אחרי ששתיתי יותר מדי וקמתי כעת, בשלוש בבוקר. זה קורה לי יותר מדי לאחרונה, שזה נושא לפוסט נפרד. קמתי עם תחושה מאד טובה של חברים שאוהבים אותי, אבל ממש.
שבת מקסימה, מחבקת, שישי הזוי שמעצים את הלבד שלי.

***

מכתב יומי, זה משהו שאני נוהג בו עומק צרוף. יש מישהי שכותבת לי כל יום מכתב יומי, שעושה בי ניגונים. יש לא מעט שביקשו מזמן את הזכות הזו לכתוב לי מכתב יומי ולא הסכמתי. אבל יש אחת, שהטלתי עליה את החובה הזה והיא עושה לי נעים. זה קשר הזוי בכלל, אבל יש שם משהו שגרם לי לדרוש את אותו מכתב יומי. זה קשר בלתי אפשרי בכלל, אבל איכשהו, עדיין למרות כל העובדות, היא כותבת לי בחריצות, מכתב, כל יום. יש שם משהו מהאילוף של השועל והשושנה מהנסיך הקטן. משהו שמרגש אותי, עם כל מכתב שאני מקבל. תודה לך שאת מרשה לי לאלף אותך, תודה שאת מרשה לי לעשות אותך שלי. אין לך מושג כמה זה מרגש אותי.

***

חברה, שעוברת תקופה לא פשוטה ומאושפזת. האמת, שכל האשפוז שלה מבורך בעיני, מעצים את הנשיות שלה. אבל איכשהו יש לה צורך להתמסכן, שמשבש לי את היכולת לתת לה אמפטיה. למרות שזה הכל טוב בכלל, מכוון לטוב היא בוחרת לקחת מזה את הרע כהרגלה.

***

מאסטר ערן הסיר קולר. ליבי ליבי. שולח לכם חיבוק עצום גדול ורב. לשניכם, גם ליחידה. לא קל, ממש לא קל שמה. (אנחה ארוכה ומרווחת).

***

זאת בלי ניק, בינתיים, שפשוט נעים לי כשהיא כאן. האמת, שצריך להשקיע אנרגיות למצוא לה ניק. אישה אישה, לכל אורך העומק של המילה.

***

השבוע יום רביעי בפאב בירושלים. כן כן. מסתבר שדווקא אלו משם לא יכולות לבוא עקב אירוע שיש להן באותו ערב.

***

עוד עשרה ימים יש לי יום הולדת, ב- 20/7. ב- 22/7 נראה לי יום מתאים לעשות מסיבה. מה אני רוצה? וואללה אני מתלבט. מסיבה קטנה ואינטימית, מסיבה גדולה, או בכלל לתת לעצמי מתנה, לנסוע לאיזה מקום, בתור טייל, אני ועצמי שמה. נראה כבר מה יהיה.

***

אפרופו, יש מישהי שהתחלתי לשוחח איתה, היא שמעה על המסיבות השוות שאני עושה ורוצה לבוא. אבל ליומולדת שלי אני לא מזמין כאלה שטרם פגשתי. כשאמרתי לה שהיא לא מוזמנת, היא נעלבה ולא נורא. בשביל כבוד צריך לעבוד. זו לא קייטנה לנערות מקהלה. למרות שאיכשהו נראה לי שיכול להיות בינינו קשר עמוק ומספק, גם אותי. כל כך שכך, שכשחשבתי על זה, הוא יהיה כל כך עמוק, שכשאמצא את זו עם הבלטה מזהב, אבחר להפסיק אותו.

***

נעים לי נורא, אני מרגיש מחובק על ידי חברים, טוויסט מוזר לאחר ליל אמש, עשה בי ניגונים של לבד. השכינה אוטוטו כבר כאן, אצלי, כל מה שנותר לי הוא להשכיל ולקטוף אותה. אבל קשתית, וואללה, עוד עם אירוע כארמטי, למה בעצם? כי ככה "מכתוב". אולי כנראה.

אז הכל טוב בעצם, עטוף באהבה, מלבלב, בשלהי העצמת הלבד שלי מליל אמש ובכלל.

מספיק עם החפירה.
שבוע מקסים גם לכולכם.

עוֹלָם - נהנית לקרוא את הבלגאן שלך.
תודה על השיתוף.

}{
לפני 12 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י