ערב טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

הנוף בסוואנה שלי

מילים מילים ואת משמעותן, יבוא לו גל ישטוף אותן.
לפני 11 שנים. 23 ביוני 2012 בשעה 8:48

במסגרת מסע מחקר בטירה הגותית הזו שקרוייה נשמתי, הגעתי למקום מרוחק ושמה גיליתי אגף של חדרים עם דלתות ברזל גבוהות. בכניסה לאגף החדרים היה שלט גדול: "זהירות חומרים מסוכנים". בסקרנותי כי רבה, פתחתי את הדלת של החדר ראשון וגיליתי חדר רחב ידיים, ללא חלונות, שבמרכזו עומד מיכל גבוה ורחב. על המיכל היה שלט: שציין את סוג החומר שבמיכל: "בריאות". בצידו של המיכל היה מדיד לכל גובה המיכל עם שנתות המציינות את כמות החומר שבמיכל שהראו 75% תכולה.

הבטתי במיכל ארוכות והרהרתי שמעניין לדעת מה הרכב החומר שנמצא בתוך המיכל וכיצד ניתן להשיג אותו. לאחר מספר דקות, פסעתי החוצה מהחדר וסגרתי היטב את דלת הברזל הכבדה. חשבתי לעצמי שזה קצת מוזר שאין שילוט על דלתות החדרים המעיד על תכולתם. ניגשתי לדלת נוספת ופתחתי גם אותה.

בתוך החדר השני, ניצב מיכל דומה מאד לזה שבחדר הקודם וכשהתקרבתי למיכל ראיתי שלט: "מאנה". המדיד בצד המיכל הראה: 63%. המשכתי לסייר בין החדרים ובכולם היו מיכלים דומים כשעל כל מיכל שילוט אחר. היו שם מיכלים עם "זעם", עם "אנרגיה", עם "רוגע" ועוד כהנה וכהנה. לכולם היו מדידים שהצביעו על כמות החומר המצוייה בנשמתי.

חשבתי לעצמי שזה מעניין מאד העניין הזה וראוי למחקר יסודי. המשכתי לפתוח חדר אחרי חדר עד שהגעתי לחדר שאחרי שנכנסתי בדלת, נכנסתי לתוך מסדרון קצר שאחריו היתה דלת נוספת. סגרתי את הדלת החיצונית והמשכתי ופתחתי את הדלת השנייה. גם בחדר הזה היה מיכל שנשא תווית עם סוג כתב שלא ידעתי לקרוא. אותיות משונות כאלה שלא ראיתי כתב דומה להן מעולם. המיכל הראה תכולה של 98%, שזה גם לא דומה לשום תכולה שראיתי בכל המיכלים האחרים.

התחלתי לסייר בחדר ולחפש רמזים לסוגו של החומר המצוי במיכל. על הקיר בצמוד לדלת הכניסה מצד ימין, היתה שקית מניילון קשיח שבתוכה היתה חוברת. הוצאתי את החוברת וראיתי שוב כיתוב באותיות דומות לשלט שעל המיכל. כשעלעלתי בדפים של החוברת, הגעתי לפתע לפרק שהיה כתוב בכתב יתדות שומרי עתיק. טלטלתי את ראשי במרץ והמשכתי לעלעל אך לא מצאתי סוגי כתב אחרים המוכרים לי.

פעם, לפני שנים רבות התתגלגלתי ללמוד מעט על אותו כתב שומרי עתיק וניסיתי להזכר בו. הזכרון שלי היה עמום ומכך גם הבנתי את שכתוב שם היתה גם עמומה. פה ושם הצלחתי להבין חלקי משפטים וממה שהבנתי המיכל הזה מכיל סוג של חומר שאיני יודע את שמו, אך ברור לחלוטין שהינו חומר מסוכן ביותר. היו שם משפטים שדיברו על קשר עם אורגזמה. הוסבר שם שכמות החומר יורדת אחרי כל אורגזמה ועולה ככל שעובר הזמן בלעדיה.

היו שם פסקאות שדנו בעובדה שכאשר כמות החומר במיכל עולה, החומר הופך להיות נפיץ ורעיל במידות מסוכנות. הוסבר שם גם, שהמיכל הזה עלול לסכן את המיכלים בחדרים האחרים ולכן עובי דפנות החדר הוא פי שלושה מהחדרים האחרים, כאשר השכבה האמצעית של הקיר עשוייה סגסוגת פלדה קשיחה ביותר ועמידה בפני דליפות של חומרים מסוכנים. מה שמסביר גם את הדלת הכפולה.

***

זה אכן מסוכן ביותר להביא אותי ל- 98% של החומר הזה. אני הופך להיות נפיץ ומסוכן. מה גם שנדרשים להם סך הכל יומיים כדי להגיע לכמות המסוכנת הזו.
אפשר להשמיע צפירת הרגעה, שהרי הכמות ירדה זה עתה ל- 85%, בפעילות הספורטיבית שהתקיימה זה עתה.
סטודיו C, פעמיים בשבוע, רק חצי שעה, בשבילך.
פעמיים בשבוע בתחת שלי.

קובלט - הממ... גומר ורץ לספר לחברה? :-)
לפני 11 שנים
צ'יטה​(שולט) - ;-)
}{
לפני 11 שנים
לא סתם אישה​(נשלטת){octopus} - איך פספסתי את הפוסט המקסים הזה... :-)
אתה כולך חבית חומר נפץ }{
לפני 11 שנים
צ'יטה​(שולט) - חחח
חיבוקים מפוקקי עצמות נשמה
}{
לפני 11 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י