סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

יומני מרלין

לא נרדמת בלילה. הגוף כואב. הגוף רוצה שיגאלו אותו מהכאב. שיקשרו אותו חזק ברצועות עור לקיר, למיטה, לתקרה. שישרטו אותו חזק. שינשכו את הבשר. שיירד דם מהנשיכות. שיצבטו חזק את הפטמות. שיחזקו את הקשר של רצועות העור. שיכאב יותר. הגוף צריך מענה לייסוריו. שהרצועות יכאיבו ויכאבו ויקרעו את הבשר וירגיעו את התשוקה הבוערת בתוכו. שימשכו חזק בשיער. שידיים ייגעו בו ויעברו על העור המשתוקק למגע זר, למגע לא מוכר.
הידיים יתנפלו על הגוף. לא יתנו לו מנוח. אווי כמה הגוף רוצה שיחדרו אליו. שייכנסו אליו. להרגיש זין עמוק עמוק וחזק חזק. שיזיינו את הגוף כמו שצריך. שידפקו אותו חזק וישרטו את הגב תוך כדי. העונג והכאב ישתלבו זה בזה.
לפני 11 שנים. 5 באוגוסט 2012 בשעה 21:31

רוצה שתקשור אותי. קשור אותי חזק. לפף סביב גופי חבל. לפף סביב שדי, סביב כל אחד בנפרד וסביב שניהם יחד. העבר את החבל סביב צווארי. קשור את ידיי חזק. בוא אליי מאחור. הצמד אליי. אחוז חזק בשדיי וצבוט את פטמותי הקשות המזדקרות העומדות בציפייה ללשונך, למגע ידייך, לליטוף, לצביטה. ארגיש את איברך נצמד אליי. זקוף ועבה וזקור ושמח לקראתי. התחכך בי. גרה אותי. אני אאנח ואגנח חזק. תתפוס את החבל שבין שדיי לצווארי ומשוך בו. משוך את שיערי. תינשך את צווארי. תינשך אותו חזק. ואתה מתחכך בי ומגרה אותי יותר ויותר. הרטיבות שבי ניגרת על איברך. אני מבקשת. מתחננת שתיכנס אליי. שהכוס שלי ירגיש אותך בתוכו. שתתחכך בתוכו. שתדפוק חזק את דפנות הכוס ותעביר בי זרמים אינסופיים של אנרגיה, של עונג, של כאב. אתה מסרב ומושך חזק את החבלים שעליי. אני נאנקת. אתה צובט חזק את שדיי, את פטמותיי. ושוב נושך חזק את צווארי. וחודר לתוכי מהר. ההפתעה מהולה בכאב ובסיפוק. סוף סוף אני מרגישה אותך בתוכי. זיין אותי חזק. זיין אותי מהר. דפוק אותי. תבעל אותי. חדור אליי מהר יותר וחזק יותר. תזיין אותי. אל תפסיק. אני חמה ובוערת. אל תפסיק

 

Cafe​(שולט) - טוב
לפני 11 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י