סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

הנוף בסוואנה שלי

מילים מילים ואת משמעותן, יבוא לו גל ישטוף אותן.
לפני 17 שנים. 28 באפריל 2006 בשעה 17:17

היא נשארה ישובה, עקודה לה, בלי יכולת לזוז, בלי יכולת לראות, בלי יכולת לחוש כלום. כל עולמה החל לסעור בתוכה, מחשבות, תחושות, מוסיקה, חוסר אונים, חוסר ידע לגבי מה הולך לקרות, חששות. התחושות החלו לבעור בה, לגעוש, ולסעור. תחושת חוסר האדנות לגורלה, התחושה שאני עושה בה כרצוני, ואין לה יכולת להתנגד, אין לה רצון כזה.
אני, ישוב לי בסלון, מתבונן בה, רעידות שהולכות ומתגברות, גוף שאלוהים עשה במיוחד עבורי. הוא שלי כל זה, היום. לשימושי, לכל גחמותיי. היא שם בשבילי, מתמסרת לרצונותיי. מגישה את גופה ונשמתה, על מזבח ההתמסרות, על מזבח נשוא ליבה, אני. וזה מרגש אותי כל כך, לראות אותה שם, מתנדנדת בין תחושות חוסר הישע והתסכול, ולבין ההתמסרות שלה אלי. ואני מביט בה, מתבונן בקפידה, ברעידות, בעוויות גופה, בתנועות ראשה, בניסיונות ההיחלצות שלה, מהכפיתה המדוקדקת שלי. מדי פעם ניגש, בודק שהקשרים לא מכאיבים לה, משפר קשירות פה ושם. והיא, בכל פעם שחשה בי נוגע בה, נרעדת, קופצת, ונרגעת. מדי פעם משקה אותה מים.
כך כחצי שעה השארתי אותה, בעודי לוגם מכוס התה שלי בהנאה מרובה. והיא, אני רואה, בסרט, מתרוממת במעופה עוד ועוד. עוד ועוד, עוד ועוד. היא כזו יפיפייה, הגוף שלה, אויש.... אני כל כך חושק בו. אבל שליטה עצמית, אסור לעסוק בזין שלי פה. צריך להיות שם, בספייס שלי, בספייס שלה.
זו תחושה כזו ממלאת, לראות אותה ככה מתמסרת אלי, מגישה לי את נשמתה, את הבפנים בפנים שלה. את המקום החרד הזה שלה. בלי הגנות, מתמסרת, אלי. אויש. זה ממש מקסים אותי. ואני מתחיל לבעור שם, התשוקה בוערת בי, תחושת האדנות ממלאת אותי. אני גם עולה ועולה, ועוד עולה. וזה כל כך נעים, וזה כל כך מסעיר אותי. אני מרגיש שאני יכול הכל, כל יכול עכשיו. איזו עוצמה.
ואני, קם מהכורסא שלי, וניגש אליה. מתחיל ללטף את גופה בהערצה, את הגוף הזה שאלוהים עשה במיוחד בשבילי. מעריץ אותו, סוגד לו. עובר על קימוריו הנאים. מלטף את כפות רגליה בעדינות, מעביר ידי, לאורך רגליה, חופן את הטוסיק שלה בידי, אוחז בו בחוזקה, נסער. מטפס למעלה, מלטף את גבעות התאווה שנקרות בדרכי. עומדות להן זקופות מולי, ההתנשמויות המהירות, גורמות להן לעלות ולרדת במקצב מסעיר. אני אוחז את הפטמות בין אצבעותיי, מלטף מסביבן, חוזר לפטמות. לוחץ בחוזקה, ויותר בחוזקה, ועוד יותר. שואל אותה: ירוק, צהוב, אדום ? גרונה ניחר לגמרי, יוצא מגרונה קול עמום וצרוד, ירוק אדוני. סאבית טובה אני אומר לה, מלטף את שערה.
ותוך כדי שאני ממשיך ללטף אותה, אני אומר לה: את יודעת שאת פה לגמרי בשבילי היום ? היא עונה: כן אדוני. אני אומר: ואני יכול להתענג עלייך כמה שארצה, ואת לא יכולה להתנגד בכלל ? היא עונה כן אדוני. אני אומר: את יודעת שאני לא אעשה לך משהו רע, שלא אזיק לך. את סומכת עלי ? היא עונה: כן אדוני.
הכוס שלה מטפטף נואשות, רעידות חזקות ברגליים. מנסה כל הזמן לבלוע רוק שאין בפיה. אני שואל: מה את מוכנה לעשות עבורי ? היא עונה: מה שתרצה אדוני. אני שואל: את מוכנה לספוג כאב עבורי, להראות לי כמה את מוכנה להתמסר עבורי ? היא עונה: כן אדוני, לא יודעת אדוני, אף פעם לא הרגשתי את זה אדוני. אבל אני מוכנה לנסות אדוני, להתאמץ בשבילך אדוני. אומר לה: רשמת בגבולות שלך, שאת לא מוכנה, נכון ? היא עונה: כן אדוני. אומר: אז אסור. את מרגישה שהיית יכולה לעשות הרבה בשבילי עכשיו ? כן אדוני היא אומרת. שואל: כמה ? עונה: הרבה אדוני. שואל שוב כמה ? היא חושבת קצת, ואומרת המון נורא, ממש מלא אדוני.
יורד לכפות רגליה. אויש ..... איזה יופי נשגב. אוחז בכף רגל אחת בחוזקה, ומתחיל ללקק את הזרת. היא קופצת, אך לא יכולה לזוז בכלל. אחיזתי בכף רגלה חזקה מאד. היא מנסה להשתחרר, ולא יכולה. מתחילה לטלטל את ראשה, לנוע לפה ולשם בכיסא, אבל אני ממשיך בשלי. עובר אצבע אצבע, מלקק בהנאה. פתאום, היא נכנעת, כתפיה שחות, מוותרת לגמרי על האדנות לגורלה. היא לגמרי שלי עכשיו. אני עושה כרצוני.
ואו אז, אני קם, מלטף בכוח את רגליה, אוחז בחוזקה בשדיה, תופס בזרועותיה. מכניס אצבעותיי לשיערה, מסיט את ראשה, ימינה שמאלה, קדימה אחורה, בכוח. מתענג על תחושת האדנות שמציפה אותי. היא אינה מתנגדת יותר בכלל, היא כבר מרחפת אי שם.
פותח את מכנסיי, תוחב את גבריותי לפיה, ידיי אוחזות בשיערה בחוזקה. היא מרגישה את גבריותי מתקרבת לפיה. מגששת בראשה, תרה אחרי ראש גבריותי. אני נסוג לאחור. שואל אותה: את רוצה את הזין שלי ? את רוצה לענג אותי ? היא עונה: כן אדוני. אני שואל כמה ? היא עונה ממש נורא מאד אדוני, ממש רוצה אדוני. אני אומר: תתחנני. היא עונה: בבקשה אדוני, אני נורא רוצה לענג אותך אדוני, אתה עושה לי טוב אדוני. אני רוצה לעשות לך הכי טוב שבעולם אדוני. אני רוצה להיות בשבילך אדוני. להיות זונה שלך אדוני. אני תוחב את גבריותי אט אט לתוך פיה. היא מתחילה ללקק ולמצוץ בהנאה גלויה. אני מכניס אותי יותר עמוק, לאט לאט. היא מתענגת. אני מגיע למעמקי גרונה, היא משתנקת מעט אך לא אומרת מילה. ואז, אני מוציא אותו. היא עושה תנועות עם ראשה, תרה אחרי אברי הפועם. כמו גוזל בן יומו, שתר אחרי מזון מפי אמו. ראשה מתנדנד בחוסר שליטה, אנה ואנה. ואז, אני מחזק את האחיזה בשערה, ומתחיל לפעום פנימה והחוצה, מזיין לה את הפה. והיא, מתמסרת עם פיה, עם לשונה, עם ראשה, לגבריותי המתפעמת. ואז בבת אחת אני מוציא את אברי הגואה.
לוקח את כף ידי, מקרב את כל האצבעות, ומתחיל לחדור לפותה. והיא גונחת, מנסה להתקרב אלי עם אגנה המקסים. אך החבלים מונעים ממנה לזוז. היא מתחילה לנדנד בראשה בטירוף. אני מתקדם אט אט, עד שכל ידי תחובה לה לכוס. כל האצבעות בפנים. פרק היד מתקשה להיכנס. היא גונחת, פניה מתעווים. אני שואל: ירוק, צהוב, אדום ? היא עונה. מהר עונה, ירוק אדוני. ירוק אדוני. ירוק אדוני. אני לוחץ חזק את היד פנימה, עובר את גבולות פרק היד. היא גונחת. מתחיל לסובב את היד בתוך הכוס, קצת ימינה, קצת שמאלה. ויותר, ויותר. ואז, לוקח את ידי השנייה, מפסק את מבוא הדגדגן הוורוד והמקסים שלה. אוחז בדגדגן בין שתי אצבעות שלי, ומתחיל לנוע בקצב אחיד, מפעיל לחץ על הדגדגן, ידי השנייה חופרת במבושיה. אומר לה: אני רוצה לשמוע את הכוס שלך מדבר אלי, אני רוצה לשמוע אותך. תני לכוס שלך לדבר: היא מתחילה לגנוח ולצעוק, ולומר דברים, לספר על איך הכוס שלה מרגיש, על הכאב, על ההנאה, על כך שהיא מרגישה שהיא מתפוצצת מהנאה, שהכוס שלה בוער, שהכוס הזה שלך אדוני, בשבילך, רק בשבילך. אתה יכול לעשות בו מה שאתה רוצה אדוני. ואז פתאום, היא מתפוצצת. כל גופה רועד, בטלטלות עזות, שנמשכות, ונמשכות, ונמשכות.
אני מנקה ידי במגבת. ומלטף אותה. מלטף בשיער, בפנים. היא עדיין רועדת, ראשה זז בקפיצות עצבניות, ואט אט, ראשה מתמסר לידי האמונות. נותן לה ככה להירגע, קצת, ועוד טיפה. היא עדיין רועדת, לא מהאורגזמה, מהספייס שלה, רגליה רועדות, ברעידות עדינות כאלה, ראשה מוטל לאחור. זהו היא שם. כל כולה שלי, בלי הגנות בכלל. וואי איזו עוצמה אני מרגיש. וווווווווווווווווואאאאאאאוווווווווווו. אני מרגיש שבא לי לתפוס אותה ולזיין לה את הצורה, למלאך הזה שמתמסר לי ככה.
או אז מפשיל את מכנסי, מתיישב עם רגליים פשוקות, ובועל אותה עם אברי הרוטט, שכמה לבוא על סיפוקו. אוחז בשיערה בכוח ביד אחת, מלטף את חזה הגואה, המכתר את בית החזה שלה, שנושם נשימות חזקות. פועם בתוכה, פותה רטוב, נענה לי, ואז במהירות, אני עולה ועולה, ומתפוצץ לתוכה.

ההמשך יבוא .....

ליידי רין​(לא בעסק) - אוי,,הבטן צ'יטוס,,
מה זה זה,,?
שיווווווווו חם לי,, :)
יש עוד ?
לפני 17 שנים
צ'יטה​(שולט) - בטח עוד.
פרק האפטר קייר
הכי חשוב מהכל
האמת שגם לי נהייה חם
מוזר
}{
לפני 17 שנים
Lady Izadora​(שולטת){השד} - מתפוצצצצצצצצצצצצצצצצצצצצצצצצצצצצצצת
לפני 17 שנים
צ'יטה​(שולט) - ;-)
לפני 17 שנים
ניני - קראתי את כל השלושה ברצף.
וואווו
מרטיט.
כותב מרתק.
לפני 17 שנים
צ'יטה​(שולט) - אויש נשמה
וואו
נשיבוק
לפני 17 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י