סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

הנוף בסוואנה שלי

מילים מילים ואת משמעותן, יבוא לו גל ישטוף אותן.
לפני 17 שנים. 15 במאי 2006 בשעה 14:57

לאור סגירת המעגלים, ומתוך העיסוק בסגירה הזו, פישפשתי במסמכים ישנים השמורים אצלי. אני מתייק כפייתי. בעצם אני כפייתי בעוד נושאים, אבל זה לא הנושא עכשיו.
מצאתי מכתב, שכתבתי לחברים, מייד אחרי הדייט הבדסמי הראשון שלי, עם מורתי דאז, לעולם קסום זה. המכתב מתוארך ל- 29 בינואר 2003.
מצרף את חלקו של המכתב.
אנאכרוניסטיות, כמה מצחיק.

אתמול בלילה פגשתי בחורה מאתר אינטרנט של מין אלטרנטיבי.
הבחורה, חצי רוסייה, חצי איטלקייה, חצי צרפתיה, חצי אמריקאית, ושלושה רבעים מטורפת על כל הראש, אבל מהסוג התפקד. אינלגנטית ומשכילה בצורה מדהימה, מעניינת, עמוקה, די חתיכה ונאה. כמובן עם מבט נוגה, רווי סבל, בעיניים, במיוחד ברגעים החשובים.
הבחורה הייתה מדהימה והכי נטולת מעצורים מכל הבחורות שפגשתי מימי. ללא כחל ושרק אמרה לי שהיא מעוניינת להיות שפחת המין שלי ושאשתמש בה לעשות כל העולה על רוחי. והדגישה ואמרה: "כל מה שעולה על רוחך, ללא שום מגבלות, אני פה כדי לשרת אותך". קוראים לזה באנגלית Submissive. ולאורך כל הערב והלילה ואפילו קצת לקראת הבוקר, לימדה אותי את משמעות המילה, לכל עומקה, תרתי משמע.
שלא תטעו במשמעות העניין. היא לא הייתה פסיבית כלל. הייתה בעלת יוזמה, תוך כדי יצירתיות מדהימה. עשתה בכל כוחה ויצירתיותה את כוונת המשורר, שהוא אני, במקרה דנן.
היא שייכת כמובן למשפחה המכובדת, שאנו מעריכים כל כך, של המוצצות, בולעות ומלקקות את מה שנשאר. לגבי דידי, בלב שקט ואפילו חפץ, הייתי ממנה אותה, להיות מהמועמדות העיקריות, לגמר אליפות המועדון.
רוצה לשתף אתכם, שזו הייתה לי, החווייה המינית, מהמסעירות והמהנות ביותר, שחוויתי בכל ימי חיי.

ניני - אתה עוד תכתוב את הספר הבדס"מי הראשון.
מקווה שתואיל בטובך אז לחתום לי עליו
:-)
לפני 17 שנים
צ'יטה​(שולט) - }{
לפני 17 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י