סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

יומני מרלין

לא נרדמת בלילה. הגוף כואב. הגוף רוצה שיגאלו אותו מהכאב. שיקשרו אותו חזק ברצועות עור לקיר, למיטה, לתקרה. שישרטו אותו חזק. שינשכו את הבשר. שיירד דם מהנשיכות. שיצבטו חזק את הפטמות. שיחזקו את הקשר של רצועות העור. שיכאב יותר. הגוף צריך מענה לייסוריו. שהרצועות יכאיבו ויכאבו ויקרעו את הבשר וירגיעו את התשוקה הבוערת בתוכו. שימשכו חזק בשיער. שידיים ייגעו בו ויעברו על העור המשתוקק למגע זר, למגע לא מוכר.
הידיים יתנפלו על הגוף. לא יתנו לו מנוח. אווי כמה הגוף רוצה שיחדרו אליו. שייכנסו אליו. להרגיש זין עמוק עמוק וחזק חזק. שיזיינו את הגוף כמו שצריך. שידפקו אותו חזק וישרטו את הגב תוך כדי. העונג והכאב ישתלבו זה בזה.
לפני 10 שנים. 6 בנובמבר 2013 בשעה 19:10

אתמול נפגשנו אחרי הרבה זמן שלא התראינו. אני והחברה לשעבר של החבר שלו. הם נפרדנו כבר לפני יותר משנה. והיא חסרה לי בחבורה הזו. אני והיא די באותו הראש. התקרבנו בעדינות כשהם היו יחד אבל אתמול כל המחסומים הוסרו. הוא הכיר מישהי מהר מאוד ומתחתן בסוף החודש. והיא רווקה הוללת שרוצה קשר ורוצה נישואים ורוצה ילדים. היא סיפרה לי על הגברים שהיא פגשה ושהיא פוגשת (והשתדלתי לא לזיל ריר יותר מדי...). היא סיפרה על חיי המין החדשים שלה, שלא היו לה קודם, איתו. סיפרה שהוא א-מיני ושעברו חודשים לפעמים בלי. שהוא לא רצה ואם היא לא יזמה אז לא קרה כלום. אני לא במצב הזה אבל היו כמה קווים דומים מאוד במערכת יחסים שהיא תיארה למערכת יחסים שלי - התסכול המיני, המחסור, הרצון, האהבה, הנעימות, הביטחון, החברות. היא הייתה שם ויצאה מזה. אמרה שבלילות היא לא הצליחה לנשום. אמרה את מה שכבר ידעתי. שבחוץ זה לא נראה כמו שזה בפנים. הזמינה אותי לבוא איתה למסיבה מטורפת ואמרתי לה שאני רוצה, אבל עדיף שלא. עדיף שלא אהיה עכשיו בחברת גברים. היא צחקה ואמרה שהיא ראתה את זה אז כשיצאנו והתחיל איתי חבר של מכר שלה, ושהיא תשמור עליי. צחקתי גם ואמרתי לה שצריך חזק. שאני רוצה בערך כל אחד עכשיו. לא היא ולא אף אחד יכול לשמור עליי ככה עכשיו. היא לא יודעת שאז כשיצאנו, בזמן שהיא דיברה עם הדורמן הבחור הזה נישק אותי ונגע בי בשירותים. היא לא תדע. אבל אני יודעת שעליי לעמוד בהבטחה שלי לעצמי. לא להגיע לסיטואציה שבה אתפתה. אני לא צריכה הרבה בשביל שזה יקרה. קצת אלכוהול (גם בלי) והחרמנות המבעבעת גואה ואז הכוס והגוף מחליטים בשבילי. זה נגמר מבחינתי. ככל שאצליח לעמוד בזה. 

Citizen​(שולט) - למה את
מנסה להיגמל מסקס כאשר נראה שזה הדבר שעושה לך הכי טוב ?
(את לא חייבת לענות )
לפני 10 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י