סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

סיפורים ומחשבות

בעקבות עידוד והשראה מידידה כאן החלטתי לפרסם סיפורים שכתבתי.
אני מזהיר מראש חלק מהדברים כאן הם בשפת האם שלי אנגלית אז לא להתלונן על הקושי
לפני 10 שנים. 10 בפברואר 2014 בשעה 16:25

הדלת נפתחת ואני רואה אותה מושכת ברצועה ומובילה את הכלבה שלה לחדר על ארבע עירומה כיום היוולדה פרט לקולר העבה שסביב צווארה.

אני מחייך אליה קם מהכיסא וניגש אליהן מלטף את הלחי של השפחה שלי, היא מביטה בי ומחייכת ואז נותנת משיכה לרצועה וסטירה לכלבה שלה "מי נתן לך אישור להרים את הראש כלבה?" הכלבה מייבבת ומורידה את הראש."תציגי את עצמך לבדיקה " הכלבה מצייתת מיד מקערת את הגב מבליטה את הטוסיק פותחת רגליים וידיים ונותנת נביחה "ווף" להראות שהיא מוכנה אני בודק אותה מלטף, מוחץ שד, מחדיר אצבע לכוס(רטוב מאוד) ונותן ספאנק חזק לתחת רואה איך נשאר סימן אדום בצורת היד שלי ומחייך כשאני רואה שכלבה רק הרטיבה יותר.

נעמדתי והינהנתי לשפחה שלי והיא חייכה בגאווה שהכלבה שלה עומדת בבדיקה שלי .

בלי שאצטרך להגיד השפחה תופסת בשערות של הכלבה וגוררת אותה לכיוון הכיסא שישבתי עליו משעינה אותה בכוח על הכיסא כך שהחזה של נמחץ על הכרית והרגליים שלה על הרצפה.

"את תהיי כלבה טובה נכון?"

בלי לחכות לתשובה היא החלה לקשור אותה לכיסא, אני מביט בידיים שעובדות במיומנות היא מכירה את הקשירה היטב כל פעם שקשרתי אותה כך בעבר היא הביטה בריכוז על ידיי לומדת ועכשיו היא מפגינה את הידע שלה בגאווה וקושרת את הכלבה שלה כך שהיא חסרת אונים אפילו את הראש היא בקושי יכולה להזיז.

כשהיא מסיימת אני ניגש בודק את החבלים מוודא שהכל נקשר כמו שצריך שזה לא חוסם את הדם, שהיא לא יכולה לזוז ואת חוזק הקשירה עצמה .

אני מסמן לשיפחה שלי שהכל כמו שצריך ואז אני כבר לא יכול להתאפק וסוטר לתחת הבולט מולי מעל לכיסא והשפחה שלי שמכירה אותי היטב  סופרת אותם .

1 אדוני, 2 אדוני, 3 אדוני, 4 אדוני, 5 אדוני, 6 אדוני, 7 אדוני, 8 אדוני, 9 אדוני 10 אדוני. אני מפסיק והשפחה אומרת בטון שלא משתמע לדעת "מה אומרים כלבה?"

"ווף תודה אדוני ווף".

אני עומד מול השפחה שלי ובלי צורך לומר מילה היא כבר יודעת מה לעשות היא יורדת לבירכיים פותחת לי את המכנס ומשחררת את הזין העומד שלי ובלי ביזבוז של רגע הפה שלה כבר עוטף אותו בחום ותאווה.

היא יונקת אותי בלעת את כל הזין נחנקת כשהראש נדחף לתוך הגרון אבל היא כבר לא צריכה הנחייה והיא יודעת את העבודה. הכלבה שומעת את קולות היניקה ומנסה לזוז לסובב את הראש להסתכל...

זהו מספיק אני חושב ואני תופס את השפחה שלי בשיער מנתק את הפה שלה מהזין שהיא תאווה לו כל כך גורר אותה לכלבה ומקופף אותה מעליה בצורת ר כך שהנשימות שלה קורובות לאוזן של הכלבה שלה.

אני מוריד את החגורה ומתחיל להצליף בה מסמן את התחת שלה הירכיים את הנשמה שלה באדום מההצלפות שלי.

והיא נאנקת ואומרת "תודה אדוני אוי כן תודה אדוני" ובוכה מכאב , אושר , תענוג היא לא יודעת אבל סוף סוף היא במקום שלה.

זה ממשיך כך עד שהיא כבר מתנתקת ולא יכולה לדבר יותר היא בעולם שלה ורק נאנחת מתענוג והכוס שלה רטוב כולו מטפטף על הכלבה שלה שכל כך רטובה שאי אפשר לדעת של מי המיצים שעליה. 

והכלבה מתפתלת, מתחננת  ומייבבת. "בבקשה אדוני אני אני חייבת גם בבקשה..." היא בוכה מבינה שהמלכה שלה שהיא מעריצה היא בעצם שפחה וכלבה בעצמה והיא כרגע מיזרון אבל היא חייבת גם. היא חייבת להרגיש את האדון הזה שכל כך חזק שהוא מכניע את המלכה שלה. 

אז היא התפתלה ויבבה כמו כלבה אמיתי ואני כבר אם זין בחוץ נהנה מהנוף השפחה שלי שוכבת על הכלבה שלה ו4 חורים בשבילי לבחור.

ישר חדרתי לתחת של השפחה שלי והחור המאומן מקבל אותי לתוכו בולע אותה והשפחה פתאום מתעוררת ואומרת בלחישה "אווו כן אדוני תודה אדוני..."

"האם החור תחת של הכלבה שלך מוכן כמו שלך זונה?" אני שואל .

"לא אדוני לא כמו שאימנת אותי אבל כן הרחוותי אותו" "בבקשה תזיין אותי גם אני חייבת זין בקשהההה" אומרת הכלבה ואז היא צרחה מכאב כשהמלכה שלה משכה לה בשיער "מי אישר לך לדבר..." "ווף ווף" ענתה הכלבה ואני חייכתי ויצאתי מהשפחה שלי תוך כדי שהיא שחררה אנחת אכזבה וחדרתי לתחת של הכלבה שלה מזיין אותה תחתה ואז מחליף שוב ושוב מחליף היניהן הין החורים ששניהם שייכים לי ושניהן שותקות מתענגות ואני עובר וטועם משני החורים שלי הצר והחדש של הכלבה והחם והמאומן של השפחה...

 

המשך יבוא

dark innocence - "היא בוכה מבינה שהמלכה שלה שהיא מעריצה היא בעצם שפחה וכלבה בעצמה"- משפט יפהייפה בעניי. והרעיון עצמו של לאלף את הנשלטת שלך לאלף מישהי אחרת- מדהים!
נהניתי לקרוא..!
לפני 9 שנים
מבט לעיניים​(שולט) - תודה :-)
וכן היה לה את הפוטנציאל לזה וזה היה חלק בה שלדעתי היא הייתה צריכה להכיר בו כדי להיות שלמה אז לימדתי אותה.
לפני 9 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י