סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

החיים ממש טובים כשמאפשרים להם

עלילות m16 בגלקסיה
לפני 10 שנים. 24 בפברואר 2014 בשעה 16:52

כאמור אני אוהבת מאד לקשור. ממש. עם האוכל בא התיאבון ואני מעוניינת לשפר את איכות הקשרים שלי. לכן פניתי לקושרים מדופלמים שאהבתי את העבודות שלהם. מסתבר, שאנשים סוחבים עליהם אגו ממש כבד. אפשר לחשוב. "אני לא זונת קשרים, אני בוחר את מי שאני קושר בפינצטה" משפט שנכתב רק בהודעה עוד לפני שנפגשנו.

היום הגיע חבר של בעלי, לא בעניין של BDSM, אבל אומן של קשרים. פשוט מומחה. הוא למשל יודע להכין שוט מפנימית של גלגל אופניים. הוא יכין לי שוט כזה. כמו כן, הראה לי הרבה טכניקות. בלי דאווין. רק עכשיו צריך להתאמן עליכם :)

בנוסף, אני עדיין נדהמת מהחרטטנות של אנשים כאן לעומת הרצינות של מיעוט מתוככם. זה פשוט נורא כמה שאנשים לא סגורים על עצמם וחוששים מדברים שהם עצמם לא מסוגלים להגדיר. כמו שכתבתי בעבר, פחדן לא יכול להיות נשלט. זה כל כך מוזר שיש פה אנשים שפוחדים ממני עוד לפני שפגשו אותי. אם אין לך בטחון עצמי מינימלי איך תהיה נשלט?

הדבר השני אלו אנשים שרשומים פה המון זמן ומספרים על הניסיון שלהם עם כמה וכמה שולטות, כשבעצם מה שאני שומעת זה: "זרקו אותי כמה וכמה פעמים" או "אני לא מסוגל לשמור על קשר רציני". למה לחרטט? בא לכם משהו קצר טווח? תגידו מהתחלה, אני לא פריירית וחבל על הזמן של שני הצדדים, לא?

מה שכן טוב קרה היום זה שפגשתי מישהו אמיתי. נשלט אמיתי. קודם כל מרגישים מיד את תודעת השירות. את הרצון לרצות. את הבטחון העצמי שנלווה לאגו שמוכן להכנע, לאדם המתאים. מי שמכיר את עצמו ולא משקר לעצמו, אז כך לא משקר לאחרים. אוהבת מאד. רק שוב. הבעיה שאחד כזה הוא נשוי, יש לו כמובן קריירה מוצלחת, כך שזמן הרבה אין לו, מה שמשאיר זמן לאחרים, אז אולי יש לכם תקווה בכל זאת.


להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י