סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

החיים ממש טובים כשמאפשרים להם

עלילות m16 בגלקסיה
לפני 9 שנים. 25 במאי 2014 בשעה 5:29

מיד כשפתחתי את הפרופיל כאן נתקלתי באחד שהדליק אותי מינית, לא תואר לו או הדר אך הוא בעל צורה מיוחדת, הזכיר לי דוב גדול עוטף, היה לו גם פרווה מדהימה וכל עוד הקסם היה, היא היתה רכה ומרטיטה.

הייתי ממש אחרי לידה, חרמנית אש אך עדיין לא מוכנה לסקס, כשתלדו תבינו.

הוא הגיע כל בוקר ללטף אותי, לגרום לי להשפריץ ולהרגיע אותי, שירות נטו. מעט מאד גברים יודעים לגעת באשה בצורה נעימה. זה לא דבר נפוץ בכלל. גברים, גם נשלטים, מתוכנתים כנראה לחשוב רק על עצמם ולא על הצד השני. הוא לא ביקש לגמור בעצמו, כל בוקר, היה נפלא, הערכתי את ההקרבה והביטול העצמי, אבל כנראה הוא נקשר אלי או שזה הקטע השולט שלו, רצה אותי בלעדית.

התחיל להיות בעייתי. דיבר בחוסר כבוד, הבריז מדי פעם, כמי שמזהה משחקי שליטה די בקלות, בתור אחת שעושה את זה, הבנתי שמה שהוא רוצה זה שאתמכר אליו, לטכניקה המיוחדת שהביא,  אכן ממכר. ממש לא אוהבת שישלטו בי. זה פשוט לא. מצד שני, היה באמת נעים ומיוחד.

אחרי תקופה באמת לא התאפקתי, קבעתי איתו שיחה בבית קפה, כדי להבהיר דברים ואולי להמשיך. שוב הבריז בלי להודיע בלי להתנצל. אחרי שלושה חודשים קבענו שוב, חמישי בוקר אצלי, אני והוא, לא הגיע.. התירוץ: לחץ בעבודה, טוב, אז מחר? שישי? כן בטח אני בא! אך שוב סופר לחץ בעבודה. תרגילי שליטה כמובן. מה הבעיה לעשות הפסקה של שעה שעתיים בשביל הגבירה שלך?

טוב, אני בענייני, התקלקל לי משהו במטבח, וספרתי זאת למישהו שקישקש איתי בצ'אט.  מיד שלח תמונה גברית שלו והודיע שהוא בא לתקן זאת בשבילי, מה נפלא! מגיע תוך שלושת רבעי השעה, אני בודקת ומרחרחת אותו שולחת אותו למטבח, תיקן מצויין הרכיב מחדש ובא לפנק אותי במיטה, לא ציפיתי לזה, לא עלה על ליבי שישפריץ אותי באופן שיעלה בהנאה ובסיפוק על כשרונו של אותו מבריזן, מה אני אגיד לכם... שבוע היה לי חיוך על הפנים, לא שזה דבר נדיר, אני נולדתי במצב רוח טוב גם כך ולא באמת ידעתי מה עלי לעשות עם אותו בחור חוץ מלמנות אותו בתפקיד "המשפריץ המלכותי"!   היית די עסוקה אותו שבוע ופניתי אליו שוב, כשהיה לי זמן. הפלא ופלא, היות ולא יצרתי קשר שבוע הוא הודיע כי "הרסת הכל חבל", מנתק חוסם מקשקש מנבל את הפה בקיצור... מי צריך אחד כזה?  שיהיה ברור לכולם, לא אני עובדת בשבילכם, לתדלק אותכם בשיחות אין סופיות לתוך הלילה, מבחינתי אתם תעבדו בשבילי; אני המלכה ואתם תדעו או שתלמדו לשרת, פשוט מאד.

טוב, אז הפרווני נחסם והמתקן נעלם. עכשיו מה איתי? יצר קשר שחקן קולנוע\טלביזיה, ביקש את הזכות לענג אותי ברוב כישרונו, באופן חד פעמי ובתשלום. קבענו בוקר, קיבלתי את פניו בבגדי רנסנס, השתחווה  לפני, הפשיט אותי אט אט כיאה למלכות, עיסה אותי עם קרם מחמם מיוחד שמורחים לפני קרב איגרוף, היה תענוג, זה התפתח ו.... התברר כי הוא עולה על כולם בעינוג הנ"ל, לא נורמאלי, מטריף, כן, יש לי חיוך על הפנים עד עכשיו, גם ביזה השאיר ואמר תודה, נהנתי נורא!" והראש שלו... ראש טוב, לא בעיתי, אז, מה שאני רוצה להגיד לכם...... לא צריכה כאב ראש ממכם, יש אלף כמוכם 😄 מי צריך אתכם? :-)

סוגד שישים ותשע - אנחנו בני חלוף לכל אחד יש מחליף את זה למדתי בבית הספר שלכל מורה יש מחליף אבל למדתי גם שאם מלכה [אישה] רוצה מישהו הוא נילכד ברישתה וקשה לו להשתחרר זה תלוי כמה את רוצה שהוא [אני] יהיה שלך גם בתור מלכה [שולטת] את חייבת לשמור על הרכוש שלך
לפני 9 שנים
Mistress M16​(שולטת) - עניני התאמה זה כמו קריעת ים סוף, לא פשוט בכלל
את הראשון רציתי אך הוא לא מאולף, גס רוח ולא נשלט, אני לא מחפשת עבודה קשה
השני, באמת לא הייתי סגורה עליו, איזה כישורים נוספים יש לו וזמינות, נראה לי באותו הזמן מוזר לתת לו רק את התפקיד של המשפריץ המלכותי
ושוב השלישי מראש הוא חד פעמי
לפני 9 שנים
סוגד שישים ותשע - כמו בכל קשר תמיד חייבים לעבוד עליו וההנאות של החיים באים מתוך בעיות את רוצה לזכור את העבד את חיבת להתחיל אתו מהתחלה הדרך שתובילי אותו תהיה הזיכרון החווייתי והמופלא שתינצרי אתך לאורך זמן רב ואחד מוכן יהווה כלי ריק ומשעמם לחייך העיקר זה הדרך
לפני 9 שנים
zds​(לא בעסק) - אחד בא שני הולך ממש כמו בבנק חשבון עובר ושב

פועל גם לכיוון השני אשה באה אשה הולכת

אך לעולם האשה זקוקה לגבר וגבר זקוק לאשה

זאת המשוואה אך המשתנים מתחלפים
לפני 9 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י