סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

מחושך לאור משנים כיוון

לפני 9 שנים. 19 ביוני 2014 בשעה 6:51

איך היא מכירה את החולשות שלי, ואיך שהיא נהנית לנצל אותן.

עשר בלילה מתחיל משחק, אני מתכונן, שריקת הפתיחה והמשחק מתחיל..........

ואז היא קוראת לי, אני מיד בא אליה, נכנס לחד השינה, היא שוכבת לה על המיטה עם כותונת לילה טיפה מורמת וחושפת את ישבנה.

"רוצה לפנק אותי או להמשיך לראות את המשחק?" כל כך רציתי לראות את המשחק אבל לפספס כזאת הזדמנות? ברור הרי מה תהיה הבחירה שלי. 

אני מוריד את הבגדים ןמתקרב אליה, היא שוכבת על הצד כך שישבן שלה מולי מזין אותי לפנק אותו, להעריץ אותו, וגם היא יכולה להמשיך לצפות בערץ שהיא אוהבת (ואותי כל כך משעמם). אני מתחיל לנשק אותו, ללטף, ללקק. היא כל כך אוהבת את זה, לשוני לא מפספת אף  נקודה, אני מתמכר אליה.

היא מצווה לרדת למטה לרגליים, לכפות הרגליים, אני מציית ןלא מפסיק, מדי פעם אני חושב על המשחק תוהה מה התוצאה אבל לא מפסיק ממעשי. כפות רגליה מתענגות מלשוני, היא מראה לי שזה נעים לה, היא ממשיכה לצפות בתוכנית שלה ורק בסלון הרחוק מונדיאל.....

היא מסתובבת על הגב מפסקת את רגליה ומסמנת לי להתקרב, אני יודע מה היא רוצה, לשוני ניגשת אל החריץ הרטוב שבין רגליה וגורמת לה להוציא אנחות הנאה. הרטיפות שלה מציפה אותי, כבר שכחתי מהמשחק לגמרי. אני רואה שדיה בולטים בתוך הכותונת, ידי מלטפות את בטנה ומגששות לאט לאט אל עבר החזה שלה, היא מגיבה בהרחקה שלהן, "לא לגעת שם". אני מנסה שוב ומקבל אותה תגובה. שואל אם לפחות אפשר לראות אותם ונענה בשלילה תקיפה.

"אני רוצה אותך בתוכי", אני מפסק אותה וחודר לתוכה, לתוך הרטיבות הנפלאה הזאת. אני שואל שוב אם אפשר לגעת או לראות את שדיים הנפלאים שלה ואז היא עונה "לא, זה שמור למישהו אחר". זה  עוד יותר מטריף אותי ואני ממשיך לענג אותה שאני בתוכה עד שהיא גומרת ואני אחריה.

את המשחק כבר הפסדתי אבל לפחות אני להגיד שהבקעתי היום, אבל אני גם יודע שכמו במונדיאל המשחק הבא שלה יהיה מול מישהו אחר ואני בטוח שהוא יבקיע.

 


להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י