סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

מחושך לאור משנים כיוון

לפני 9 שנים. 31 באוקטובר 2014 בשעה 20:49

שישי בבוקר - שנינו בבית, לא צריך לרוץ לעבודה.

קפה של בוקר באיזי, פינוק של סוף השבוע.

 

היא קוראת לי לחדר ומיד אוזקת את ידי ואת האזיקים מחברת לחבל שמשתלשל מהתיקרה. היא שמה עלי אתכיסוי העינים.

אני עומד עירום בחדר השינה עם המתקן הזה שכולא את הזין שלי וכל זה ממש ליד המיטה.

"תישאר פה" היא אומרת (כאילו שיש ברירה) ויוצאת מהחדר, אני שומע את הצעדים שלה מתרחקים. 

ברקע אני שומע תחנת רדיו, אני מנסה להעריך את הזמן על פי השירים (כל שיר 4-5 דקות). אחרי כ 4 שירים אני שומע אותה חוזרת, כולי מחכה לראות מה יקרה.

היא מנשקת אותי ונוגעת בעדינות באיברי הכלוא. היא לא אומרת מילה ושוב יוצאת ומשאירה אותי בחוסר האונים ובחוסר הוודאות.

אני שוב מנסה להעריך את הזמן אבל ספירת השירים כבר אבדה לי ואני מנסה לעשות איזה ספירה חדשה ואני מגיע למסקנה שכבר עברה שעה לפחות.

לאחר זמן די ארוך היא חוזרת, היא עוברת לידי ונכנסת למיטה, כאילו מתעלמת מנוכחותי. אני מנסה לנחש מה היא היא עושה, מה היא לובשת (אם בכלל) שומע אותה רוטנת על האינטרנט ושומע את התנועות שלה במיטה. החבל מאפשר לי להגיע ממש צמוד למיטה אבל לא יותר, היא כל כך קרובה אבל כל כך רחוקה.....

אני שואל אותה אם היא לא הייתה רוצה איזה זיון טוב עכשיו והיא עונה לי "כן, אבל לא איתך", אני שואל עם מי? והיא עונה עם ה"הוא", בראש שלי רצה הסיטואציה שאני קשור ככה ליד המיטה עם עיניים קשורות והיא עושה את זה עם ה"הוא" ממש לידי.  אני מתשף אותה במחשבה הזאת והיא אומרת לי "למה לא". אני סוער מבפנים ורוצה להיצמד אליה אבל החבל משאיר אותי במקומי. היא מספרת לי על הזין שלו ואיך שהיא אוהבת להרגיש אותו. אני שואל אותה איך הוא לעומת שלי, " בסולם של 1 עד 10 שלו זה 10 ושלך 3, ובכלל לזין שלך אין לי שימוש ואני חושבת שאני אשאיר אותו קשור." אני מרגיש את הזין שלי מטפטף ואת הטפטופים עורדים על הרגליים שלי.

היא משתיקה אותי וממשיכה בשלה. ברדיו עוד שיר ועוד שיר, בשלב מסויים היא משחררת אותי מהאזיקים, פתאום אני שומע חדשות ומבין שעברו מעל שעתיים וחצי שהייתי קשור. 


להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י