סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

מחושך לאור משנים כיוון

לפני 9 שנים. 13 במרץ 2015 בשעה 7:05

"אתה בטוח שאתה רוצה להיות שלי?"

"כן גבירתי"

"מהרגע שתחתום על החוזה החיים שלך ישתנו, אני אגרום לך להרגיש אותי בכל שניה של היום. גם כאשר תהיה לבד או עסוק בפעילויות אחרות לא תצליח להתנתק ממני."

האזהרות שלה רק מרתקות אותי, יותר ויותר. כמו פרפר לאש, אני מרגיש את הסכנה אבל אני יודע שזה לא יעזור, אני נמשך לזה יותר.

כבר מהשיחות הראשונות היא הבהירה שהיא לא מחפשת בן זוג או מאהב, היא גם לא מחפשת נהג/מנקה/מממן או כל מיני שטויות מהסוג הזה. היא אוהבת לשלוט והיא עושה את זה בצורה שאי אפשר לשכוח את זה לרגע.

 עוד מייל ועוד שיחה, היא שומרת על סודיות, מי היא, איך היא נראית. רק תמונות שלה ללא פנים. 

אנחנו קובעים מפגש. היא שולחת לי הוראות: בשבוע הקרוב אתה חייב לעשות סקס 3 פעמים ולא עם אותה אחת, אם אין לך עם מי לך לנערת ליווי אבל סקס אתה עושה, בשאר הימים אתה עושה ביד. בשבוע שאחרי זה אתה לא נוסע בעצמך אפילו, אני רוצה שתגיע אלי חרמן. 

אני ממלא את ההוראות במדוייק ויום המפגש מגיע.

אני מגיע למקום שהיא אמרה לי להגיע , הנייד שלי מצלצל.היא אומרת לי להיכנס לחדר ושם יורו לי הוראות.

אני נכנס לחדר ומוצא מעטפה חומה על השולחן, אני פותח את המעטפה ורואה חוזה שליטה, אני קורא אותו לאי לאט שורה שורה, מנסה להבין את המשמעות שלו.

על שולחן מונח עט ותחתיו פתק קטן שכתוב בו: עדיין יש לך אפשרות לצאת וללכת או לחתום.

אני מתלבט לרגע ומחליט לחתום. אני מכניס את החוזה חזרה למעטפה ומניח אותו מחוץ לדלת במקום שמוסכם.

אני חוזר לחדר והיחיד שוב מצפצף, הודעה נכנסת: "תתפשט, ותכבול את עצמך למיטה".

אני ניגש למיטה ורואה זוג אזיקים מחוברים עם שרשרת למיטה. אני מתפשט וגודל את עצמי למיטה. ממתין חבר אונים לבאות.

פתאום האור נכבה ואני שוכב בחושך.

 

אני שומע את הדלת נפתחת, חריץ אור קטן נכנס לרגע. אני רואה דמות נכנסת לחדר, אני יכול להבחין בדמות נשית אבל מעבר לזה כלום. הדלת נסגרת ושוב החושך. אני שומע את צעדיה מתקרבים אלי. "אני שמחה שהחלטת להישאר ולהיות שלי", אני מזהה את קולה. היא מתיישבת על המיטה לידי, ידיה נוגעות בראשי ואני מרגיש שהיא מלבישה עלי משהו, כיסוי עיניים. היא מצמידה אותו חזק ואז קמה. שוב אני שומע את צעדיה ואת קול מתג החשמל. היא הדליקה את האור אבל אותי השאירה בחושך.

"ככה יותר יותר, ככה אני יכולה לראות אותך ולראות את מה שאני עושה לך, אתה לא תזכה לראות אותי, אתה רק תשמע אותי, תרגיש אותי, תדע שאני פה, אבל לא תדע מי אני, אני אהיה איתך בכל מקום שתהיה, אבל גם אם אהיה לידך לא תדע את זה"

היא שוב מתיישבת על המיטה, ידיה מרחפות על גופי, על העור שלי ומצמררות אותי, נוגעת בי ופתאום תופסת את הזין שלי.לוחצת את הביצים, מכאיבה לי. בידיה השניה צובטת את הפיטמות, במשךמספר דקות היא מכאיבה בשני המקומות במקביל ואז מרפה. היא קמה לרגע מהמיטה. "אני עכשיו מתפשטת, אני אוהבת להיות בלי בגדים, חבל שאתה לא יכול לראות את הגוף שלי, אבל תרגיש אותו"

היא חוזרת למיטה, נשכבת עלי, אני מרגיש את עורה נצמד אלי, היא נעה לאט לאט נותנת לי להרגיש אותה,  לאט היא מתיישבת, מניחה את ישבנה עלי הפנים שלי, מכריחה אותי ללקק אותה מאחור, מניעה את ישבנה מעלי. לאחר מספר דקות היא מסתובבת והפעם מצמידה את הכוס שלה לפני, הלשון שלי מלקקת אותה והיא פשוט מזיינת לי את הפנים. אני שומע את הגניחות שלה מעלי, ממשיכה ככה לאורך דקות ארוכות. רק לאחר שהיא גומרת ומרטיבה את פני בנוזליה היא יורדת ממני.

אני מרגיש את ידה נוגעת שוב בזין שלי, היא רואה שהוא עומד בטירוף במיוחד אחרי שכבר עבר יותר משבוע מהפעם האחרונה שגמרתי על פי הנחיותיה. היא משפשפת אותו, בהתחלה לאט, ומגבירה את הקצב, שמה עליו חומר סיכה ומגבירה את הקצב עד שאני מרגיש שאני עומד לגמור ואז היא מפסיקה שניה לפני, משאירה אותי על הסף....

היא מחכה מספר דקות שהגירוי ירד ואז מלבישה לי קונדום, היא שוב מעמידה לי אותו ומתיישת עליו, להפתעתי למרות הגירוי אני לא מתקרב לגמירה. היא ממשיכה לדהור עלי, נועצת את עצמה בכוח על הזין שלי, אני שומע את גניחותיה עלי, מזיינת אותי חזק עד ששוב היא גומרת.  רק אחרי שהיא יורדת ממני היא מגחה לי שהקונדום היה עם חומר שמעכב את הגמירה, אני מבין איך לא גמרתי את כל הזמן הזה שהיא הייתה עלי. היא מורידה לי את הקונדום ושוב משפשפת אותו, די מהר אני שוב על סף פיצוץ ושוב היא מפסיקה בשניה האחרונה משאירה אותי חסר אונים ומתוסכל.

היא מתיישבת לידי,"היה נחמד להשתמש בך, עד הפעם הבאה". היא נותנת לי לשתות משהו, אני שותה ושומע אותה מתלבשת.

אני לא זוכר יותר מזה אבל פתאום אני מתעורר, אני על המיטה, שוכב עירום, אבל כבר לא אזוק למיטה וללא כיסוי העיניים. אני מתעורר לאט לאט מהשינה ורואה את בגדי ליד במיטה ואת הנייד מונח לידם, אני קם להתלבש ואז אני שם לב שעל הזין שלי מולבש התקן ריסון, הזין שלי נעול ואין לי מושג אפילו מי זאת שמחזיקה את המפתח. עכשיו אני מבין למה היא התכוונה שאני ארגיש אותה כל הזמן גם שהיא לא תהיה לידי.

אני מתלבש וחושב לעצמי איך זה יהיה מעכשיו?

אני מסתכל בנייד שלי ואני רואה הודעה: "מעכשיו אתה שלי, המפתח תמיד יהיה צמוד אלי ואני בטוחה שלא תעשה שימוש לא מורשה עם הזין הזה ששיך לי מעכשיו, חכה לעדכטנים ממני...."

 

 

 

 


להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י