סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

מחושך לאור משנים כיוון

לפני 8 שנים. 13 ביוני 2015 בשעה 16:21

היא שאלה אותי אם אפשר להקליט שיחות טלפון, אמרתי לה שיש אפליקציה שאיתה אפשר להקליט את שיחות הטלפון. היא ביקשה שאתקין לה בטלפון. שאלתי אותה למה והיא חייכה ואמרה ״עוד תראה״.

מספר ימים עברו עד שערב אחד אני בבית לבד והיא חזרה מהעבודה מאוחר, היא נכנסת ואומרת לי שהיא רוצה עיסוי מפנק. היא נכנסת להתרחץ ואני מכין את שמן העיסוי, מחמם אותו שיהיה מוכן. היא יוצאת מהמקלחת, מורידה את המגבת ונשכבת על המיטה. אני מביט בגופה העירום ממתין לטיפול שלי. אני מתפשט וכורע לצידה מורח בעדינות את השמן ומתחיל לעסות אותה, עורה הופך חלק ומבריק אני מעביר את אצבעותי על גבה, מעסה אותו, נהנה מהרגשת העור החשוף והחלק. תוך כדי אני מתחיל לנשק את כפות רגליה, מעביר את לשוני בעדינות על בהונותיה, כפות רגליה ועושה את דרכי למעלה לאט לאט דרך רגליה אל ישבנה, מנשק אותו פני נקברים עמוק בין פלחי ישבנה ולשוני מענגת אותה עמוק.

היא מסתובבת ומפסקת את רגליה, מצווה עלי לענג אותה, לשוני הצייתנית מלקקת בין רגליה, פני צמודים אליה וגניחות הנאתה מתחילות להישמע. היא דוחפת את עצמה אלי עוד, פני נרטבים מהמיצים שלה וקולות ההנאה שלה מתגברים. אני ממשיך ללא הפסקה עד שהיא אומרת לי להכניס לה אותו. אני לא מחכה ומיד אני מפסק אותה וחודר פנימה מרגיש את הרטיבות שלה שמחליקה אותו בקלות פנימה. לאחר מספר דקות משנים תנוחה ושוב אני מרגיש את הרטיבות שלה מתגברת. לאחר מספר דקות נוספות אני נשכב על הגב והיא מתיישבת עלי, מתחילה לדהור עלי, דוחפת את עצמה בכוח, מגבירה את החיכוך עד שאני שומע את הקולות מתגברים והיא לוחצת עלי בכוח ומשחררת אנחה רמה, ״ איזה כיף לגמור״ היא אומרת ואחרי דקה או שתיים היא יורדת ממני. אני עדיין מגורה ומחכה שהיא תשכב שוב שאוכל לגמור גם.

היא נשכבת לצידי. מסתכלת עלי ואומרת: ״בגלל שהיית כל כך טוב מגיעה לך הפתעה קטנה״. היא ניגשת לארון ומוציאה מהמגירה את כיסוי העיניים וזוג אזיקים. היא מכסה את עיני ואוזקת אותי למיטה. היא מתקרבת אלי ואומרת לי: ״יותר אתה לא נוגע בי היום, אני גם אישן עירומה אבל אתה לא תראה את הגוף שלי הלילה, אתה תישאר מגורה ולא תוכל לעשות כלום, אה וגם כמו שהבטחתי, יש לי הפתעה נוספת בשבילך, ובמצב שאתה נמצא בו תוכל להתרכז בה הכי טוב״

היא שמה לי אזניות על האזניים ומחברת אותם לנייד שלה. היא משמיעה לי הקלטה של שיחת טלפון, היא אומרת שלום ואני מזהה את הקול שלו מהצד השני של הקו. אני מבין שהיא משמיעה לי הקלטה של שיחה ביניהם. בהתחלה אני שומע שיחת חולין ביניהם, ״מה נשמע?״ ועוד כאלה דברים יומיומיים, עבודה וכו׳. אבל אחרי כמה דקות השיחה תופסת תפנית שונה לגמרי:

היא: אני רוצה לראות אותך.

הוא: אני מתגעגע אליך

היא: גם אני

הוא: את רוצה אותי?

היא: כבר מתה שתיגע בי, כבר רוצה להרגיש אותך.

הוא: מה את רוצה?

היא: אני רוצה לנסוע איתך ללילה בתל אביב, ללכת איתך לחוף הים, לשבת על החוף איפה שאף אחד לא מכיר אותנו, ככה שתוכל לנשק אותי בלי הפסקה ככה על החוף. אחר כך אני רוצה ללכת לארוחה טובה ואז למלון, להיכנס איתך למיטה ולא לצאת עד הבוקר.

הוא: ומה את רוצה רוצה שיקרה שנהיה בחדר?

היא: אני רוצה שתזיין אותי כל הלילה, שלא נישן כל הלילה, שרק נזדיין. אני רוצה שתיגע בי, תרד לי.

הוא: אני כבר מת להכניס לך את הזין שלי. 

היא: אתה תכניס אותו לכל מקום אפשרי, אני ארד לך כל כך הרבה, אני ארגיש אותו עד הגרון שלי.

הוא: את אוהבת לרדת?

היא: רק לך.

הוא: את לא יורדת לו?

היא: הוא כבר שכח מתי הייתה הפעם האחרונה שהזין שלו היה בפה שלי, עכשיו רק הזין שלך נכנס לפה שלי.

הוא: מהפעם הקודמת שהיינו יחד לא ירדת לו?

היא: לא, הזין שלך היה האחרון שהיה לי בפה ורק הוא ימשיך להיות לי בפה. 

הוא: ומאחור?

היא: אותו דבר, שני החורים האלה הם בלעדיים שלך, לזין שלו אין כניסה אליהם.

הוא: הלוואי וגם לכוס שלך זה יהיה ככה.

היא: נראה, אולי גם זה יקרה ואז תהיה לך בלעדיות.

הוא: הלוואי, הלוואי והייתי היחיד שנוגע בך.

היא: אפשר לסדר את זה, לפחות באופן זמני.

הוא: מתי שניפגש?

היא: כן, אתה יודע מה, שבועיים לפני שניפגש אני לא אתן לו לזיין אותי ושבוע לפני אתן לא אתן לו לגע בי וגם לא אתן לו לראות אותי בלי בגדים.

הוא: איך תעשי את זה?

היא: יש לי את השיטות שלי, תסמוך עלי. אני חושבת לנעול את הזין שלו בחורת צניעות ואז באמת הוא לא יוכל לעשות כלום.

הוא: זה נשמע לי קצת אכזרי מדי.

היא: בעיה שלו, אני אחליט מה טוב בשבילי.... ובשבילו!

הוא: את משהו, אני כבר מת לגעת בחזה שלך.

היא: בקרוב תוכל לגעת בו כמה שתרצה. ובכל חלק אחר שתרצה.

הוא: אני כבר לא יכול לחכות.

היא: ממש בקרוב, זה יהיה לילה שלא תשכח.

הוא: רק לילה?

היא: נתחיל מלילה, אבל הוא לא יהיה האחרון, אתה יודע שלאישה יש את הצרכים שלה ואם אני לא ארשה לו לספק את הצרכים שלי אני אצטרך איכשהו לספק את הצרכים שלי.....

הוא: כמה שתרצי

היא: לילה טוב מותק, תפנטז עלי?

הוא: ברור

היא: אני הולכת לפנטז עליך בגדול.

הוא: לילה טוב בייבי

היא: לילה טוב.

 

השיחה מסתיימת, התמונות רצות אצלי בראש. אני חסר אונים, היא רואה שההקלטה הסתיימה ומושכת את האוזניה קצת. ״נהנית?״ היא שואלת ואני לא מצליח לענות לה. ״ לילה טוב, אני הולכת לישון״ היא אומרת ומחזירה את האוזניה לאוזן. ההקלטה מתחילה מחדש ואני נאלץ לשמוע את כל השיחה מחדש עד סופה שוב, לפחות עכשיו היא הלכה לישון וזה ייגמר אבל אז אני מבין שטעיתי, היא שמה לי את השיחה בלופ......

 

 

hrgiger - ככה בדיוק זה צריך להיות.
לפני 8 שנים
להבת התשוקה - זה אמיתי?! התחושות המעורבות שנשארו לי מקריאת הפוסט נשארו איתי לכמה ימים..
לפני 8 שנים
באשיר - מטריף.
לפני שנתיים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י