סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

מחושך לאור משנים כיוון

לפני 8 שנים. 20 ביוני 2015 בשעה 8:25

הקשר שלנו המשיך להיות קרוב. אמנם המרחק מנע מאיתנו להיפגש הרבה אבל שיחות הטלפון הכמעט יומיומיות המשיכו. היינו מדברים על הכל וידענו כמעט הכל אחד על השני כולל הפרטים הכי אינטימיים. היינו מדי פעם מפנטזים על מה היינו עושים יחד. 

שכבר הצלחנו להיפגש היינו מפליגים בשיחות אבל אחרי זמן העניינים היו מתחממים. היא אהבה לראות אותי עירום וחשוף מולה. היא תמיד הייתה נשארת לבושה או לבושה חלקית כאילו להדגיש שמה שמותר לה לראות לא תמיד מותר לי. היא אהבה לחכך את עצמה עלי, לגעת לי בזין. הייתי נוגע בה מתחת לבגדים, היא הייתה בדרך כלל נשארת עם תחתון וגופיה אבל תמיד בלי חזיה. היא במיוחד אהבה לגרות אותי ולראות אותי גומר לפי התזמון שלה. לראות אותי מתמלא בנוזל הלבן. היא אמרה שזה מגרה אותה לראות אותי גומר וגם לראות אותי מלא בזה ואפילו סיפרה שהיא מפנטזת לראות מישהו אחר גומר לי על הפנים.

יום אחד הייתי בדרכי לאירוע משפחתי ועברתי לידה ונכנסתי אליה לכמה דקות לקפה ומשם להמשיך לאירוע. ישבנו על כוס קפה ושוחחנו ופתאום השיחה עברה לדברים אחרים ותוך מספר רגעים ההופעה שדפקתי לאירוע הייתה זרוקה על הריצפה. עמדתי עירום מולה והיא אמרה לי להסתובב ולהישען על הספה. הסתובבתי כשפני אל הקיר. פתאום היא התחילה ללטף אותי ולהיצמד אלי מאחור. הבטתי אחוקה וראיתי שהיא נשארה בתחתון בלבד. הרגשתי את שדיה נצמדים אלי מאחור ובידיה היא משחקת בזין ובביצים שלי ועושה בהם כרצונה. המשכתי לעמוד ולתת לה לעשות בי כרצונה. היא המשיכה לשחק בזין שלי. פתאום היא זזה טיפה אחורה ואני מרגיש את ידה סוטרת לתחת שלי ועוד מכה. שתי מכות נוספות והיא שוב נצמדת אלי ותופסת את הזין. אחרי רגע היא שוב ניתקת ממני ומתחילה בסדרת ספנקים נוספת על ישבני. היא חוזרת על זה מספר פעמים ואז היא מורה לי לשכב על הגב. אני נשכב על הגב והיא נעמדת מעלי עם תחתון בלבד. אני מביט שדיה מעלי ואיך מכניסה את ידה לתוך התחתון ומענגת את עצמה. היא אומרת לי לאונן ואני משחק עם הזין שלי. היא ממשיכה לענג את עצמה מעלי. אני מתגרה אבל היא מזהירה אותי לא לגמור לפני שהיא תגיד לי. אני מגיע כמעט לקצה ועוצר שלא לגמור מביט בה מענגת את עצמה. רק אחרי כמה דקות אני רואה את פניה מתעותות קצת וגניחות קלות ואז היא אומרת לי לגמור, כבר לא הייתי צריך הרבה כדי לרוקן את המטען שלי על הבטן. היא הביטה בי מלמעלה איך אני שוכב עירום מלא בנוזל הלבן וחייכה. היא התלבשה והביאה לי מגבת. נכנסתי למקלחת ושטפתי את עצמי ויצאתי חזרה לסלון להתלבש. 

סיימתי להתלבש ונפרדתי ממנה לא לפני שהיא אמרה לי בחיוך "תהנה באירוע...."


להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י