שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

דום ארוס, שולט באהבה - הרמוניה הרמונית

הגיגים על שליטה ,כניעה, התמסרות וצאן מראיתם ....
לפני 8 שנים. 13 בנובמבר 2015 בשעה 18:03

היא הפליגה במחשבות שראתה אותם צועדים יחדיו על חוף הים. הוא מוביל בחצי צעד ואילו היא צועדת אחריו ומרגישה עטופה ובטוחה.

 

היא ידעה בתוך תוכה כי היא רוצה שהוא יקח אותה למקומות חדשים שעדיין לא ביקרה בהם גם בפנטזיות הכי פרועות שלה והוא מצידו רצה להעניק לה את החוויה עוצמתית ובלתי נשכחת.

 

הכל היה כבר מוכן בראשו הוא רק חיפש את המקום המתאים ביותר למימוש הסשן. הוא ידע שהכל עניין של תיזמון , location ומזל והוא שנא את זה כי הוא לא אהב להשאיר פרמטרים שאינם בשליטתו... נו מה ציפיתם מזכר אלפא שכזה.

 

 שחלפו ליד סוכת המציל הנטושה הביט לצדדים ומיד הבין שזה בדיוק המיקום שאותו חיפש. מקום שמצד אחד הוא מספיק פומבי שניתן לראותם בצורה ברורה ומצד שני מאפשר עדיין ליצר טווח ביטחון.

 

הוא נעצור ופקד עליה לעלות אחריו לסוכת המציל והיא מיד נענתה לו מבלי למצמץ.

 

לאחר שפילסו את דרכם מעלה הגיעו אל המרפסת של סוכת המציל שחשפה עבורם את הנוף המדהים של הים. 

 

הוא ציווה עליה להתקרב למעקה וניגש עליה מאחור תוך שהוא מקפיד עדיין לשמור שלא לגעת בה. הוא הרגיש שהיא רוצה את קירבתו אבל ידע בדיוק כמה הציפייה מוסיפה למתח המיני שהיה גם כך ברמות מטורפות.

 

הוא התקרב לאוזנה כך שתוכל להרגיש את הבל פיו שנדף ריח מנטה שכל כך אהבה ובשילוב המקסים של ניחוח הבושם המשכר שיצרו יחד ריח חדש אשר גרם לה להרטיב עוד לפני שנגע בה.

 

אז הוא לחש באוזנה, היום אני רוצה להעניק לך חוויה אחרת, חוויה שלעולם לא תשכחי. היום אני רוצה שנפרוץ יחד את אחד הגבולות הכי קשים שלך , את גבול הפומביות.  

 

איך שהוא סיים לומר את המילים היא הרגישה שקשה לה לנשום ושהדם לא זורם לה בגוף. הרי הוא ידע שזאת הנקודה הכי רגישה אצלה, הוא ידע שיש לה פחד במה, הוא ידע שהיא נשואה ועד כמה היא חוששת שהקשר שלהם יתגלה. הם דיברו על כל אותם דברים בלי סוף , אז למה הוא עושה לה את זה?

 

מצד שני היא גם ידעה בדיוק מה היא מרגישה כלפיו , עד כמה הוא הרבה יותר משולט עבורה וכמה רחוק היא מוכנה ללכת עבורו ויותר מכל היא ידעה עד כמה היא לא מוכנה לאבד אותו, ועד כמה היא סומכת עליו.

 

והוא מצידו אמר לה להבליט את התחת ולהסתכל החוצה על עבר האנשים שהיו במרחק כמה עשרות מטרים מהם ולא להוציא מילה. היא לא אמרה דבר ועשתה כמצוותו.

 

הוא סטר לה קלות על הישבן ומיד אחר כך ליטף אותו תוך שהוא מוריד לה את המכנסיים עד הברכיים ומשאיר אותה עם חוטיני מהמם ותחת חשוף. היא הרגישה את הלב שלה דופק בצורה מטורפת. הפה שלה התיבש ואילו הכוס שלה היה רטוב להחריד.

 

היא שמעה את רעש רוכסן המכנסיים שלו נפתח ואחרי מספר רגעים היא הרגישה את הזיקפה האדירה שלו מתחכת בישבן שלה. היא קפאה מיד במקום ולא בדיוק ידעה מה לעשות עם עצמה. מצד אחד היא מרוגשת ברמות קשות ומצד שני היא עומדת חצי ערומה בסוכת המציל שכל העולם ואישתו יכולים לראות אותה. אומנם החוף היה חצי ריק אבל עדיין היא אנשים שיכלו לראות.

 

תוך כדי שהיא עדיין מנסה להבין מה בדיוק קורה לה היא הרגישה איך האגודל שלו מפלסת את דרכה אל איזור פי הטבעת שלה ובמקביל הוא לוחש לה באוזן תשחררי .... אל תנסי אפילו להתנגד את הרי יודעת שזה לא יעזור לך... ועמוק בתוך ליבה היא ידעה כמה הוא צודק.

 

הוא לקח המרטיבות של הכוס שלה ומרח את נוזליה שלה על פי הטבעת בעדינות תוך שהוא נותן לה להתרגל אליו. והיא התמסרה לו ולא הוסיפה להתנגד עוד. וכך הוא הכין אותה עבורו תוך שהם עומדים חשופים במרפסת סוכת המציל.

 

שהייתה כבר מוכנה אמר לה להסתכל קדימה אל עבר האנשים ולא לזוז. וכך חדר עליה מאחורה.

 

המחשבה שהוא משפד אותה אנאלית ושאנשים יכולים לראות אותם החרידה וחירמנה אותה כאחת. אבל ככך שהתחיל להגביר את הקצב כך גברה בה תחושת המלאות שהרגישה ואת הצורך הבלתי נשלטת שלה להרגיש חפץ, כלי קיבול לתשוקתו ויצריו והוא כמו בטבע בעל אותה כחיית טרף מורכבת.

 

תוך כדי הוא הספיק ללחוש לה שהיא זונה שלו ושהוא רוצה שכולם יראו עד כמה היא מופקרת וחסרת כבוד והיא מצידה כבר הייתה במקום אחר , היא רחפה באויר והרגישה איך האורגזמה שלה קרבה ובאה.

 

הוא הגביר יותר את הקצב והיה ניתן לשמוע את גופו מצליף בישבנה. זוג זקנים שהיו לא רחוקים מהם הביטו בתדאמה ולא אאמינו למראה עינהם.

 

היא הבחינה בהם צופים וחשה בושה נוראית מצד אחד ותחושה מוזרה של ריגוש אחר מצד שני. משהו בסיטואציה ההזוייה הזאת של זוג זר לחלוטין מביט בה מזדיינת אנאלית על סוכת המציל הדליק אותה יותר. היא רצתה להשפיל את מבטה אך משהו לא נתן לה לעשות זאת. החויה הייתה עוצמתית מדי והיא פשוט לא יכלה להפסיק.

 

הוא אחז אותה בחזקה במותניים והתחיל להגביר את קצב החדירות. היא הרגישה שהיא קרובה ומיד בלי לחשוב פעמיים היא שלחה את ידה לעבר הדגדגן ואתחילה לשפשף.

 

המחשבה שמסתכלים עליהם כבר לא ענינה אותה יותר כל מה שהיא הרגישה זאת תחושת הריגוש המטורפת ואיך שהאורגזמה מתחילה לזרום לה הכיוון הבטן. היא החלה לגנוח והיא נרגישה שהיא ממש קרובה וגם הוא כנראה הרגיש את זה כי אחרי מספר שניות הם התפוצצות יחד אחד על השניה כמו הר געש מתפרץ.

 

היא הרגישה איך הוא ממלא אותה הנוזלי בתשוקה שלו והיא השפריצה את עצמה לדעת...

 

באותם רגעים למרות שאולי כולם יכלו לראות אותם היא ראתה והרגישה רק אותו

surrender​(לא בעסק) - מממממ.... מוכר לי הסיפור (לא בדיוק אבל בערך ) }{
לפני 8 שנים
דום ארוס​(שולט){הפרויקט} - וואלה?
לפני 8 שנים
surrender​(לא בעסק) - וואלה וחצי ... רק שבמקרה שלי הייתי עם כיסוי עיניים וחשבתי שאני בבית קברות ... same same but different
לפני 8 שנים
דום ארוס​(שולט){הפרויקט} - אה עכשיו אני מבין ... אין על פומביות
לפני 8 שנים
fantasyforever​(נשלטת) - נהדר כתמיד !!!
לפני 8 שנים
דום ארוס​(שולט){הפרויקט} - תודה מתוקה שלי }{
לפני 8 שנים
סינגל שייקר - מטריף ומחרמן כל כך!!!
לפני 8 שנים
דום ארוס​(שולט){הפרויקט} - תודה מתוקה שלי}{
לפני 8 שנים
אשת לפידות n​(שולטת) - יא פומבי....אני אחליף לך תשם לפומקי....כרגיל משובח
לפני 8 שנים
דום ארוס​(שולט){הפרויקט} - חחח ... פומקי...

תודה מתוקה שלי}{
לפני 8 שנים
עומק של שליטה{שולטת} - כתבת מקסים ובמינון הנכון(לטעמי) אתה לא מבייש שום סופר אירוטי.... (מה יהיה לעבור צד??) שאפו דארלינג!
לפני 8 שנים
דום ארוס​(שולט){הפרויקט} - וואו תודה מתוקה שלי. מחמיא לי מאוד ומקווה שאני באמת ראוי.

את מוזמנת לרקוד בין הצדדים מתוקה שלי, כל עוד זה מרגיש לך נכון }{
לפני 8 שנים
עומק של שליטה{שולטת} - שולטת מלידה לא תוכל לעולם להחליף או לנסות...אבל תודה על הניסיון...חחח!
לפני 8 שנים
דום ארוס​(שולט){הפרויקט} - אפשר תמיד לשלוט יחד...
לפני 8 שנים
SapioS​(אחרת){Rתיק} - פאק...
כל מילה נוספת מיותרת:)
לפני 8 שנים
דום ארוס​(שולט){הפרויקט} - תודה מתוקה שלי... וכן זה באמת פאקניג מגרה ;-)
לפני 8 שנים
מיקה האחת - כתוב יפה ומחרמן. אין ספק שלפומביות יש את הקסם המיוחד.
}{
לפני 8 שנים
דום ארוס​(שולט){הפרויקט} - תודה מיקוש.
ומסכים איתך, יש משהו מטורף וקינקי בזה שרואים אותך ...
לפני 8 שנים
cיגי - תמיד אומרים שהפומביות מגרה בטירוף
לי אישית אין אומץ. אבל מאמינה שזה מאוד שונה ומיוחד מסשן בין 4 קירות.
לפני 8 שנים
דום ארוס​(שולט){הפרויקט} - מגרה בטירוף לחשוב שמסתכלים עליך ...
כמו שאני אוהב שמסתכלים עלי שאני מאונן, יש בזה משהו מאוד מרגש
לפני 8 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י