סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

דום ארוס, שולט באהבה - הרמוניה הרמונית

הגיגים על שליטה ,כניעה, התמסרות וצאן מראיתם ....
לפני 8 שנים. 17 בנובמבר 2015 בשעה 19:53

הם פנו אלי פה ואמרו שהתחברו לפרופיל ואהבו את הבלוג ואם יש אפשרות לעשות משהו יחד. הם אמרו שהקטע שלהם זה שהבעל צופה מהצד והאישה מעוניינת להכיר את עולם השליטה. ואני בתור חובב הרפתקאות ידוע ואחד שחייב כל פעם להמציא את עצמו מחדש זרמתי עם ההצעה.

אחרי שהתכתבנו קצת וראינו שיש חיבור החלטנו לקבוע דייט משותף. הסברתי להם איך בדיוק אני רוצה שזה יהיה.

על האישה ללבוש חצאית מיני שחורה וחוטיני שחור מתחת . הם אמורים לחכות לי בבר. כשאכנס היא אמורה לצעוד לעברי , לתת לי נשיקה רטובה על השפתיים וללקק לי את השפתיים בחושניות מבלי לומר מילה.

אחר כך שנינו נלך מחובקים ונתישב האחד ליד השניה ומול הבעל.  מיד כשנתיישב האישה תשים יד על הזין שלי מתחת לשולחן ובמקביל אני אכניס לה את היד מתחת לחצאית ואבדוק אם היא רטובה. אחר כך אני אעבור לבדוק את החור של התחת שלה. רק המחשבה על זה שאני מאונן אותה מתחת לשולחן באמצע בר תל אביבי ושבעלה יושב ממול מעמידה לי את הזין כמו טיל.

אחר כך אני אקח אותה לשירותים ובעלה ישאר לשבת ליד השולחן. נכנס שנינו לתא הקטן אני אוריד את מכסה האסלה והיא תשב עליו ותוציא לי את הזין מהמכנסיים ותתחיל למצוץ. אני יאונן עם הפה שלה תוך שאני מושך לה בשיער. וממש מזיין לה את הפה...

לאחר מכן אני  יהפוך אותה, אפסק לה את הישבנים ואתחיל ללקק לה מאחורה את הכוס. במקביל אחדיר אצבעות בעדינות עד שהכוס שלה יתרגל. ואז שהכוס שלה יהיה מוכן עבורי אלביש קונדום אזיז את החוטיני לצד ואשפד אותה חזק על הזין שלי. חזק בלי רחמים. כמו בוכנה שנכנסת ויוצאת אפמפם אותה חזק עד שתתחנן שאפסיק (או שלא).

במקביל אני אתחיל לשחק לה בפי הטבעת עם האגודל. מרוב חרמנות הוא יכנס די מהר בזמן שאני אזיין לה את הכוס. ואז אוציא את הזין מהכוס ועם כל הרטיבות של הכוס אחדיר אותו לפי הטבעת. חזק וברוטאלי בלי רחמים. אחרי שהזין יתמקם לו טוב בתוך התחת שלה אני אפסק אותה חזק ואתחיל להכניס ולהוציא אותו בקצב הולך וגובר. כשארגיש שהיא קרובה אני אגיד לה לגעת בכוס ואז בהינתן האות שניינו נתפוצץ יחד.

כשנחזור לשולחן היא תספר לבעלה איך זיינתי אותה כמו חיה וכמה זה הדליק אותה.

עכשיו רק נשאר לממש את הפנטזיה ... מבטיח לעדכן ...

Citizen​(שולט) - ואני קורא בסקרנות וחושב מתי זה קרה ...
לפני 8 שנים
דום ארוס​(שולט){הפרויקט} - אולי בעתיד ... ;-)
לפני 8 שנים
fantasyforever​(נשלטת) - חחח שובב מבלבל שכמותך!
לפני 8 שנים
דום ארוס​(שולט){הפרויקט} - מבלבל? שובב?
לפני 8 שנים
fantasyforever​(נשלטת) - גם וגם.. :-)
אז יש באמת זוג כזה ?
לפני 8 שנים
דום ארוס​(שולט){הפרויקט} - בהחלט...
לפני 8 שנים
אשת לפידות n​(שולטת) - ארוס אחחח חלום של גבר.אין כמו פומביות לבצע מזימות.שובב לי כבר מרגיש שאתה לאחר מעשה.
לפני 8 שנים
דום ארוס​(שולט){הפרויקט} - חחח עדיין לא מתוקה שלי....
לפני 8 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י